Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dé Vlaamse plek voor uw HT en Filmkennis !
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Om jullie beter te kunnen dienen is het forum verhuisd naar Home-theater.be Groeten en tot daar! De beheerder en mods.

 

 Advance Acoustics Maa 406 of Vincent SP 997

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Arbo




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 26-11-10

Advance Acoustics Maa 406 of Vincent SP 997 Empty
BerichtOnderwerp: Advance Acoustics Maa 406 of Vincent SP 997   Advance Acoustics Maa 406 of Vincent SP 997 Icon_minitimevr nov 26, 2010 11:30 pm

Hoi,
Ik ben na een lange zoektocht en menig meningen later op deze twee types uitgekomen
om als eindtrap te gebruiken voor mijn huidige set.

Nu vind ik beide qua specs gelijk oplopen.
Maar qua design ben ik echt niet gek van de Advance Acoustics ook al is deze prijsgerichter.

De welke preferen jullie?

Mijn luidsprekers zijn Focal 836v series en mijn cd en voorversterker beiden Harman Kardon.

Graag advies, ik geraak er niet uit.

Dank bij voorbaat
Terug naar boven Ga naar beneden
Nielvm




Aantal berichten : 1074
Registratiedatum : 03-11-10

Advance Acoustics Maa 406 of Vincent SP 997 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Advance Acoustics Maa 406 of Vincent SP 997   Advance Acoustics Maa 406 of Vincent SP 997 Icon_minitimeza nov 27, 2010 9:30 am

Hey en welkom op het forum.


Zelf ken ik niet zo veel van voor-eindversterkers en combinaties. Volgens mij weet skoebiedoe van dit forum hier wel meer over.


Mooie luidsprekers trouwens. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
skoebiedoe




Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Hoboken

Advance Acoustics Maa 406 of Vincent SP 997 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Advance Acoustics Maa 406 of Vincent SP 997   Advance Acoustics Maa 406 of Vincent SP 997 Icon_minitimeza nov 27, 2010 1:51 pm

Heb je ze zelf al eens beluisterd?

Looks zeggen niet alles en specs kunnen op papier inderdaad bijna hetzelfde lijken maar kwestie van het geluid dat eruit komt kunnen er heel grote verschillen opzitten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Advance Acoustics Maa 406 of Vincent SP 997 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Advance Acoustics Maa 406 of Vincent SP 997   Advance Acoustics Maa 406 of Vincent SP 997 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Advance Acoustics Maa 406 of Vincent SP 997
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Boston Acoustics A25

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Hardware :: Versterkers en receivers-
Ga naar: