Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dé Vlaamse plek voor uw HT en Filmkennis !
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Om jullie beter te kunnen dienen is het forum verhuisd naar Home-theater.be Groeten en tot daar! De beheerder en mods.

 

 Full HD Mediaspeler en Settopbox

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
rakker

rakker


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 05-11-10

Full HD Mediaspeler en Settopbox  Empty
BerichtOnderwerp: Full HD Mediaspeler en Settopbox    Full HD Mediaspeler en Settopbox  Icon_minitimezo nov 28, 2010 6:03 pm

NETGEAR EVA Digital Entertainer Express 9100 Full HD Mediaspeler en Settopbox
60 euro (komt van 199,99 euro)
Ik ken helemaal niks van mediaplayers. Is dit een goed toestel voor deze prijs?
Een externe harde schijf heb ik al
kan ik hiermee blu ray bestanden bekijken?

Merk: NETGEAR
Type: EVA 9100
Full HD mediaspeler
Speelt video, muziek en digitale foto’s op je tv
Streamt media direct van internet (zoals Flickr en internetradio)
Organiseer automatisch alle media in je thuisnetwerk
Full HD: 1080p weergave van WMV9, H-264, MPEG2 of MPEG4-bestanden
Chipset: Sigma Design SMP 8634+
Upscalen naar 1080p
Ondersteunt de Wireless N dongle EVAW111
Ondersteunde videobestanden: AVI, DivX, Xvid, WMV9, MOV, m4V, VOB, MPG, MP1, MP2, MP4, ISO, IFO, MKV, TS, M2TS, PS
Ondersteunde video codecs: MPEG 1/2/4 SD, MPEG2 HD HP@HL tot 40 mbps, MPEG4 part 2 HP@HL tot 10 mbps (Xvid), H.264 HP@HL 4.1, VC1/WMV9HD tot 1080 40 mbps, MKV
Ondersteunde ondertitelingsbestanden: SRT, SUB, SMI, TXT, SSA, M2TS PGS
Ondersteunde audiobestanden: MP3, WAV, WMA, AAC, FLAC, WMA-Pro, M4A, M4P, Dolby Digital, DTS Passthrough, PCM, LPCM
Ondersteunde playlistbestanden: WPL, ASX, WAX, WVX, PLS, M3U, RMP
Ondersteunde fotobestanden: JPEG, BMP, PNG, TIFF
Internet mediafuncties: YouTube met login en zoekfunctie, Flickr account voor foto’s met zoekfunctie, Internet radio, Video RSS met tientallen voorgeprogrammeerde kanalen en toevoeg-functie
Foto-viewer met integraties ReadyNAS Photo’s of foto’s van NAS, USB, PC/Mac
Bittorrent client viewer
Follow-me functie waarbij je een film bekijkt op een EVA9000 of EVA9150 en de film verder kan kijken op een ander exemplaar in het zelfde netwerk
Bekijk je PC-scherm op TV (met de PC-Screen functie en de Digital Entertainer client voor Windows XP/Vista/7 of Mac OSX 10.5+
Programmeerbare hotkeys
Snelheid internetverbinding: 10/100 Mbps via ethernet
Aansluitingen: HDMI, composiet, component, S/PDIF, stereo RCA poorten, 2x USB 2.0, ethernet, S-Video, SCART
In de verpakking: afstandsbediening (inclusief 2 AA batterijen), stroomsnoer, ethernet kabel, RCA stereo-audio/composiet-video kabel, installatie gids, Windows/Mac ondersteunings-CD
Systeemeisen: Windows XP, Vista of 7, Mac OS X 10.4 of hoger, Intel Pentium 500 Mhz processor, 128 mb geheugen, 20 mb vrij ruimte op de harde schijf, breedband internet (aanbevolen)
Nederlandstalige handleiding aanwezig
Let op: geen harde schijf meegeleverd
Levertijd: 4 tot 7 werkdagen
Afmetingen: 50.8 x 432 x 254 mm
Gewicht: 2.5 kilo
Wettelijke garantie: 2 jaar
Bespreek dit Product »

Prijs: € 59,95
Terug naar boven Ga naar beneden
Nielvm




Aantal berichten : 1074
Registratiedatum : 03-11-10

Full HD Mediaspeler en Settopbox  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Full HD Mediaspeler en Settopbox    Full HD Mediaspeler en Settopbox  Icon_minitimezo nov 28, 2010 6:09 pm

Ken het apparaat niet, maar volgens de specificaties kan je wel bluray bestanden afspelen (m2ts).

Nadeel is dat het toestel geen hd audio ondersteunt lijkt me.
Terug naar boven Ga naar beneden
BuDDHa

BuDDHa


Aantal berichten : 1085
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 52
Woonplaats : Kortrijk

Full HD Mediaspeler en Settopbox  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Full HD Mediaspeler en Settopbox    Full HD Mediaspeler en Settopbox  Icon_minitimezo nov 28, 2010 6:24 pm

oude generatie lees 3 jaar geleden!
Tvix 6500 was dan wel beter
Niet denderend!
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Full HD Mediaspeler en Settopbox  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Full HD Mediaspeler en Settopbox    Full HD Mediaspeler en Settopbox  Icon_minitimema nov 29, 2010 11:52 am

was dat de ibood van gisteren niet?

heb je hem gekocht?
ik ging hem zoiezo afraden , vermits je zo'n kwalitatieve tv kunt veroorloven.. zou ik het jammer vinden om voor zoiets te gaan...
wil je in de duurdere (kwalitatieve) klasse iets zoeken , kijk dan naar een popcorn hour of dune..
je wil de middenmaat, kan ik je alleen maar de mede8er aanbieden !! (+- 140 euro, speelt praktisch alles af)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
rakker

rakker


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 05-11-10

Full HD Mediaspeler en Settopbox  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Full HD Mediaspeler en Settopbox    Full HD Mediaspeler en Settopbox  Icon_minitimema nov 29, 2010 5:48 pm

Stijn schreef:
was dat de ibood van gisteren niet?

heb je hem gekocht?

Ik heb hem gekocht. Iets te snel geweest. pale Het is blijkbaar niet direct een kwalitatief toestel maar ja voor 60€ mag je dat ook niet verwachten denk ik. Zoals ik al zei "ik ken van media spelers niks" en bezie deze aankoop meer als een kennismaking met het medium. Later komt er dan wel eens een goed toestel in en zal ik zeker rekening houden met jullie aanbevelingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Full HD Mediaspeler en Settopbox  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Full HD Mediaspeler en Settopbox    Full HD Mediaspeler en Settopbox  Icon_minitimema nov 29, 2010 6:57 pm

achja : je kan er mee prutsen :-)
veel plezier ermee (eens je ermee kennis gemaakt hebt, wil je niks anders meer :p )
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Full HD Mediaspeler en Settopbox  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Full HD Mediaspeler en Settopbox    Full HD Mediaspeler en Settopbox  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Full HD Mediaspeler en Settopbox
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Problemen met NETGEAR Mediaspeler en Settopbox
» Popcorn Hour A-210 full HD mediaspeler!!!!!!!!!!!!!!!!
» Seagate FreeAgent Theater+ Full HD Mediaspeler
» Mede8er MED400X Mini Full HD Mediaspeler op 1dayfly.be
» Netgear EVA9150 Digital Entertainer Elite Full HD 500 Gb Mediaspeler met Wireless N Ondersteuning

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Koopjeshoek :: Aankoopadvies-
Ga naar: