Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dé Vlaamse plek voor uw HT en Filmkennis !
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Om jullie beter te kunnen dienen is het forum verhuisd naar Home-theater.be Groeten en tot daar! De beheerder en mods.

 

 Yelo

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Sphinkx




Aantal berichten : 1642
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 45

Yelo Empty
BerichtOnderwerp: Yelo   Yelo Icon_minitimezo dec 19, 2010 10:50 am

Citaat :
Telenet lanceert vandaaag Yelo, een dienst waarmee je tv en film-on-demand kan kijken via iPhone, en iPad. Met Yelo via de gewone computer kan je momenteel enkel nog maar film-on-demand bekijken, live tv volgt later. In de beginfase zijn nog maar tien zenders te bekijken via Yelo: Een, Ketnet/Canvas, NJAM, Disney, Studio100, Acht, Prime Sport, Eurosport, Discovery en BBC Entertainment. Andere populaire Vlaamse zenders als VTM, 2BE en VT4 zijn dus nog niet te bekijken via Yelo.

De Yelo-app voor iPhone en iPad is vanaf morgen, zaterdag, beschikbaar via de iTunes App Store. Wie met zijn iPad of iPhone inlogt, heeft tijdelijk ook toegang tot een dertigtal gratis films via film-on-demand. Ondertussen lijkt de website met wat capaciteitsproblemen te kampen. Telenet meldde via Twitter: "door jullie enthousiasme om #yelo te ontdekken liggen we er even uit. We werken er aan."

Er zijn nog wel een aantal beperkingen verbonden aan Yelo. Zo kan je enkel via WiFi tv kijken, en dus niet via mobiel internet. Ook zijn momenteel enkel een aantal films beschikbaar on demand. Het volledige on demand aanbod van iWatch, Ooit Gemist en dergelijke, is dus (nog) niet beschikbaar. Wat wél mogelijk is, is van overal de tv-gids bekijken, en je digibox programmeren. Deze laatste twee mogelijkheden waren al beschikbaar via de TV-portaalsite van Telenet, tv.be.

Juist even geinstalleerd op mijn iPhone. Ik kan nu via mijn iPhone mijn digirecorder programmeren en dat is ik wel heel gemakkelijk. Als je iets vergeet op te nemen kan je dit zo nog oplossen. Het is dan ook die functie die ik vooral zal gebruiken. TV/Film op zo'n klein schermken is niet zo aangenaam imo.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Sphinkx
StefaanD

StefaanD


Aantal berichten : 699
Registratiedatum : 04-11-10
Leeftijd : 57

Yelo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yelo   Yelo Icon_minitimezo dec 19, 2010 11:14 am

Bedankt om dit te vermelden. Ook maar even geinstalleerd, en zal ook alleen worden gebruikt
om snel iets te op te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Yelo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yelo   Yelo Icon_minitimezo dec 19, 2010 11:46 am

is ook mijn gedacht
wie gaat er nu tv kijken op zo'n klein schermpje..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Sphinkx




Aantal berichten : 1642
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 45

Yelo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yelo   Yelo Icon_minitimezo dec 19, 2010 11:50 am

Het is ook mogelijk op de iPad. Dus al een iets groter scherm natuurlijk.. Maar dat is allemaal nog het begin veronderstel ik. Later zullen wel nog andere tablets volgen en op Android zal het ook nog wel komen.

Binnenkort ga ik mijn Harmony One nog aan de kant kunnen leggen omdat ik alles via mijn iPhone kan besturen. Versterker is al mogelijk, deel van Digicorder nu ook. Heb ook iets gehoort dat de Dune ook iets uitgebracht heeft waardoor je via PC alles kan bedienen... Dus iPhone zal mss ook nog volgen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Sphinkx
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Yelo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yelo   Yelo Icon_minitimezo dec 19, 2010 11:54 am

Sphinkx schreef:
Het is ook mogelijk op de iPad. Dus al een iets groter scherm natuurlijk.. Maar dat is allemaal nog het begin veronderstel ik. Later zullen wel nog andere tablets volgen en op Android zal het ook nog wel komen.

Binnenkort ga ik mijn Harmony One nog aan de kant kunnen leggen omdat ik alles via mijn iPhone kan besturen. Versterker is al mogelijk, deel van Digicorder nu ook. Heb ook iets gehoort dat de Dune ook iets uitgebracht heeft waardoor je via PC alles kan bedienen... Dus iPhone zal mss ook nog volgen Razz

check ander draadje Smile
en dit (juist gevonden http://www.hifi.nl/nieuws/42118/Redeye-tovert-iPhone-en-iPad-om-in-AB.html)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
xtian




Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 51
Woonplaats : Nieuwkerke

Yelo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yelo   Yelo Icon_minitimema dec 20, 2010 7:57 am

heb ik ook geinstalleerd op iPad : idd heel handig om snel even te programmeren, maar
echt TV kijken op zo'n schermpje is niet echt optimaal.... Misschien handig als je onderweg
bent, maar verder zie ik het er nut niet meteen van in. Handiger zou zijn dat je in deze
app ook werkelijk de kanalen kan veranderen met je iPhone/iPad. Deze zitten sowieso
thuis op dezelfde range in het netwerk, dus dit zou toch moeten kunnen?
Of ben ik verkeerd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sphinkx




Aantal berichten : 1642
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 45

Yelo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yelo   Yelo Icon_minitimema dec 20, 2010 8:01 am

Het zit allemaal nog in de testfase. Dus volgens mij zullen er nog vele wijzigingen kunnen komen. Waaronder dit hopelijk?

Testfase loopt 6 maand. Daarna komt er een final versie. Hopelijk blijft die wel gratis natuurlijk... Want anders zal die app snel verdwijnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Sphinkx
xtian




Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 51
Woonplaats : Nieuwkerke

Yelo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yelo   Yelo Icon_minitimema dec 20, 2010 8:15 pm

Telenet kennende zal dit wel niet gratis blijven No
Terug naar boven Ga naar beneden
kristofb

kristofb


Aantal berichten : 378
Registratiedatum : 12-12-10
Leeftijd : 40
Woonplaats : Merksplas

Yelo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yelo   Yelo Icon_minitimedi dec 21, 2010 1:48 pm

Heb het gisteren ook eens getest, en het idee erachter is zeer leuk, maar het werkt zeker nog niet optimaal. En inderdaad, 99% kans dat dit niet gratis gaat blijven.
Het is ook wel spijtig dat je geen content / live content kan bekijken als je via een non-telenet wifi verbonden bent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Yelo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yelo   Yelo Icon_minitimezo aug 28, 2011 7:18 am

Es kijken of dit al op android beschikbaar is
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Yelo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yelo   Yelo Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Yelo
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Hardware :: Projectie en televisie-
Ga naar: