Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dé Vlaamse plek voor uw HT en Filmkennis !
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Om jullie beter te kunnen dienen is het forum verhuisd naar Home-theater.be Groeten en tot daar! De beheerder en mods.

 

 Universele AB's

Ga naar beneden 
+8
BuDDHa
Cuball
Sphinkx
skoebiedoe
djaxx
xtian
Stijn
eyn093
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
kristofb

kristofb


Aantal berichten : 378
Registratiedatum : 12-12-10
Leeftijd : 40
Woonplaats : Merksplas

Universele AB's - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universele AB's   Universele AB's - Pagina 3 Icon_minitimevr aug 19, 2011 2:48 pm

Z'n geld 100% waard! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Universele AB's - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universele AB's   Universele AB's - Pagina 3 Icon_minitimevr aug 19, 2011 2:49 pm

Ze ma zeker, zo het geen dag meer kunne missen. Ook voor het vrouwke en de kids is het superhandig e.
Terug naar boven Ga naar beneden
eyn093

eyn093


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Oostende

Universele AB's - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universele AB's   Universele AB's - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 20, 2011 1:41 pm

Ikzelf (en m'n madam) zijn ook wel blij met de ONE.
Wat bedienen jullie zoal met de ONE ?
Ikzelf m'n TV ,Belgacom decoder,PS3 en Onkyo versterker.
Verlichting bedien ik nog altijd met die Chacon ab die ik een tijdje geleden gekocht heb.Maar in de toekomst zal ik hoogst waarschijnlijk zo'n lighmanager dinges kopen.
M'n 5 1/2 jarige dochter begint ook al haar weg te kennen met de ONE.
1 Druk op aktiviteit 'TV kijken' en alles staat aan zoals het hoort...Ze kan wel nog niet lezen maar dat logotje van tv kijken kent ze al. scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Universele AB's - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universele AB's   Universele AB's - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 20, 2011 2:00 pm

Ja hier juist hetzelfde, dat licht gedoe vind ik er persoonlijk over en onnodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
kristofb

kristofb


Aantal berichten : 378
Registratiedatum : 12-12-10
Leeftijd : 40
Woonplaats : Merksplas

Universele AB's - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universele AB's   Universele AB's - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 20, 2011 3:24 pm

Hier ook zo wat hetzelfde: Tv, digicorder, blu-ray speler, cd-speler, media-speler & receiver.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Universele AB's - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universele AB's   Universele AB's - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 21, 2011 11:25 am

Hier: Tv, versterker, digicorder, wii, mediaspeler

Binnenkort ook : verlichting, haard, fonteintje buiten, en buitenverlichting



En dan nog een vraagje, kan de one, de duet ab vervangen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Universele AB's - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universele AB's   Universele AB's - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 24, 2011 9:18 am

eyn093 schreef:
Ikzelf (en m'n madam) zijn ook wel blij met de ONE.
Verlichting bedien ik nog altijd met die Chacon ab die ik een tijdje geleden gekocht heb.Maar in de toekomst zal ik hoogst waarschijnlijk zo'n lighmanager dinges kopen.

Hoeveel had jij terug betaald voor die chacons? welke zijn het?
ik twijfel om bij klik aan klik uit te bestellen... samen met een lightmanager...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
eyn093

eyn093


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Oostende

Universele AB's - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universele AB's   Universele AB's - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 24, 2011 2:51 pm

Stijn schreef:
eyn093 schreef:
Ikzelf (en m'n madam) zijn ook wel blij met de ONE.
Verlichting bedien ik nog altijd met die Chacon ab die ik een tijdje geleden gekocht heb.Maar in de toekomst zal ik hoogst waarschijnlijk zo'n lighmanager dinges kopen.

Hoeveel had jij terug betaald voor die chacons? welke zijn het?
ik twijfel om bij klik aan klik uit te bestellen... samen met een lightmanager...

Ik heb daar ongeveer 30 Euro voor betaald.
welke zijn het?. Tja dat weet ik niet echt juist ,t'is een pakket met 3 witte stekkers en 1 witte ab.
De ab's en stekkers kan je ook eventueel los kopen bij de Brico.
Ik heb in totaal 2 sets gekocht.1 ab heeft het al na pakweg 10 dagen begeven.Den dwazen hier had natuurlijk z'n kasticket niemeer No
M'n tweede ab werkt hier nog perfekt ,ik gebruik die elke dag ,ook met de stekkers van de andere set.
Voor ongeveer dezelfde prijs heb je Kaku,zijn die dan wel veel beter ? scratch
Aankoop van een lightmanager staat momenteel 'on hold'.Binnen pakweg 1 maand word ik terug papa en dan zijn er natuurlijk andere zaken belangrijker bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Universele AB's - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universele AB's   Universele AB's - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 24, 2011 3:15 pm

Ik ga ze bij klikaanklikuit.nl bestellen, verzending van 50 euro is gratis.

Dim je die dingen achter die stopcontacten ook of niet? Vraag me af of ik dat zou doen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
eyn093

eyn093


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Oostende

Universele AB's - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universele AB's   Universele AB's - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 24, 2011 3:24 pm

Stijn schreef:
Ik ga ze bij klikaanklikuit.nl bestellen, verzending van 50 euro is gratis.
Ook naar het buitenland ?
Dim je die dingen achter die stopcontacten ook of niet? Vraag me af of ik dat zou doen
Dimmen doe ik niet ,heb ik (momenteel) geen behoefte aan .
Terug naar boven Ga naar beneden
predator




Aantal berichten : 283
Registratiedatum : 09-07-11

Universele AB's - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universele AB's   Universele AB's - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 01, 2012 9:59 am

dus alsk het goed begrijp kun je die dingen achter je lichtknop installeren en zo draadloos werken om ze aan en uit te bedienen??? is dit ook mogelijk met niko lichtknoppen(die met 6 toetsjes op 1 knop )
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Universele AB's - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universele AB's   Universele AB's - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 01, 2012 12:24 pm

kijk even op http://www.klikaanklikuit.nl/home/ wat mogelijk is
je hebt wel een lightmanager nodig in combinatie met de harmony
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
eyn093

eyn093


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Oostende

Universele AB's - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universele AB's   Universele AB's - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 08, 2012 3:41 pm

Vraagje aan de mensen hier die een Harmony hebben en een Dune mediaplayer.
Als ik Dune Media HD kies bij activiteiten dan gaat alles aan zoals het hoort ( TV ,av versterker ,dune d1),echter blijft de touchscreen van m'n Harmony One blanco.
Ik ben verplicht om 'Apparaten--Media Center-pc' te selecteren en dan pas kan ik m'n Dune bedienen met de Harmony.
Is het dan onmogelijk om nadat ik activiteiten --Dune Media HD heb gekozen direkt via de touchscreen van de One te werken Question
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Universele AB's - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universele AB's   Universele AB's - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 08, 2012 4:24 pm

eyn093 schreef:
Vraagje aan de mensen hier die een Harmony hebben en een Dune mediaplayer.
Als ik Dune Media HD kies bij activiteiten dan gaat alles aan zoals het hoort ( TV ,av versterker ,dune d1),echter blijft de touchscreen van m'n Harmony One blanco.
Ik ben verplicht om 'Apparaten--Media Center-pc' te selecteren en dan pas kan ik m'n Dune bedienen met de Harmony.
Is het dan onmogelijk om nadat ik activiteiten --Dune Media HD heb gekozen direkt via de touchscreen van de One te werken Question

Heb je geen extra knoppen aangemaakt dan? Die verschijnen in je touchscreen
Wat wil je juist doen via touchscreen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
predator




Aantal berichten : 283
Registratiedatum : 09-07-11

Universele AB's - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universele AB's   Universele AB's - Pagina 3 Icon_minitimema jan 09, 2012 3:00 pm

kheb zonet een harmony one gekrege vn mn schoonpa(gaat scheiden), wel enkel met kabeltje en oplaadstation,
iemand die me kan zeggen waark een tutorial of iets kan zien om hem te kunnen installeren?
Terug naar boven Ga naar beneden
eyn093

eyn093


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Oostende

Universele AB's - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universele AB's   Universele AB's - Pagina 3 Icon_minitimema jan 09, 2012 3:37 pm

Stijn schreef:
eyn093 schreef:
Vraagje aan de mensen hier die een Harmony hebben en een Dune mediaplayer.
Als ik Dune Media HD kies bij activiteiten dan gaat alles aan zoals het hoort ( TV ,av versterker ,dune d1),echter blijft de touchscreen van m'n Harmony One blanco.
Ik ben verplicht om 'Apparaten--Media Center-pc' te selecteren en dan pas kan ik m'n Dune bedienen met de Harmony.
Is het dan onmogelijk om nadat ik activiteiten --Dune Media HD heb gekozen direkt via de touchscreen van de One te werken Question

Heb je geen extra knoppen aangemaakt dan? Die verschijnen in je touchscreen
Wat wil je juist doen via touchscreen?

Nee, geen extra knoppen aangemaakt.t'is gewoon zo dat als ik via m'n Harmony m'n dune aanzet -dus activiteiten -dune Media HD alles start op zoals het hoort.Maar ik kan geen enkele knop op m'n Harmony gebruiken om m'n Dune te bedienen .Dus touchscreen is blanco en de 'echte' knoppen op m'n Harmony werken niet.Dus ben ik verplicht om via Apparaten -Media Center PC te selecteren om m'n dune te bedienen.
En daar kan ik dan wel de touch screen en de 'echte' knoppen gebruiken van m'n Harmony.
Snap je ?

Ook heb ik geen ' ENTER' knop op m'n Harmony,nogal lastig als ik in m'n externe harde schijf wil geraken.Daarvoor heb ik dan weer de Dune ab nodig...
Terug naar boven Ga naar beneden
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Universele AB's - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universele AB's   Universele AB's - Pagina 3 Icon_minitimema jan 09, 2012 3:38 pm

predator schreef:
kheb zonet een harmony one gekrege vn mn schoonpa(gaat scheiden), wel enkel met kabeltje en oplaadstation,
iemand die me kan zeggen waark een tutorial of iets kan zien om hem te kunnen installeren?

Gewoon de software downen, heb je geen tut voor nodig.

http://www.logitech.com/nl-be/494/3806
Terug naar boven Ga naar beneden
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Universele AB's - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universele AB's   Universele AB's - Pagina 3 Icon_minitimema jan 09, 2012 3:42 pm

eyn093 schreef:
Stijn schreef:
eyn093 schreef:
Vraagje aan de mensen hier die een Harmony hebben en een Dune mediaplayer.
Als ik Dune Media HD kies bij activiteiten dan gaat alles aan zoals het hoort ( TV ,av versterker ,dune d1),echter blijft de touchscreen van m'n Harmony One blanco.
Ik ben verplicht om 'Apparaten--Media Center-pc' te selecteren en dan pas kan ik m'n Dune bedienen met de Harmony.
Is het dan onmogelijk om nadat ik activiteiten --Dune Media HD heb gekozen direkt via de touchscreen van de One te werken Question

Heb je geen extra knoppen aangemaakt dan? Die verschijnen in je touchscreen
Wat wil je juist doen via touchscreen?

Nee, geen extra knoppen aangemaakt.t'is gewoon zo dat als ik via m'n Harmony m'n dune aanzet -dus activiteiten -dune Media HD alles start op zoals het hoort.Maar ik kan geen enkele knop op m'n Harmony gebruiken om m'n Dune te bedienen .Dus touchscreen is blanco en de 'echte' knoppen op m'n Harmony werken niet.Dus ben ik verplicht om via Apparaten -Media Center PC te selecteren om m'n dune te bedienen.
En daar kan ik dan wel de touch screen en de 'echte' knoppen gebruiken van m'n Harmony.
Snap je ?

Ook heb ik geen ' ENTER' knop op m'n Harmony,nogal lastig als ik in m'n externe harde schijf wil geraken.Daarvoor heb ik dan weer de Dune ab nodig...

Je moet eens je harmony aan je pc hangen en kijken of bij aktiviteiten "dune kijken", alle instellingen wel juist staan. Het lijkt er op dat hij voor "dune kijken" je dune niet als te bedienen apparaat gebruikt. Desnoods de aktiviteit verwijderen en is opnieuw doen. Vergbtee niet dat je desnoods zelfs alle knoppen zelf kan aanleren via het infra rood. Gewoon is goed uitspitten, zo moeilijk is het niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
predator




Aantal berichten : 283
Registratiedatum : 09-07-11

Universele AB's - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universele AB's   Universele AB's - Pagina 3 Icon_minitimema jan 09, 2012 4:31 pm

djaxx schreef:
predator schreef:
kheb zonet een harmony one gekrege vn mn schoonpa(gaat scheiden), wel enkel met kabeltje en oplaadstation,
iemand die me kan zeggen waark een tutorial of iets kan zien om hem te kunnen installeren?

Gewoon de software downen, heb je geen tut voor nodig.

http://www.logitech.com/nl-be/494/3806


merci!!! khad geen id dat de software zomaar te rapen was op hun site, my bad datk wat lui was blijkbaar om beter te zoeken :p
Terug naar boven Ga naar beneden
predator




Aantal berichten : 283
Registratiedatum : 09-07-11

Universele AB's - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universele AB's   Universele AB's - Pagina 3 Icon_minitimedi jan 10, 2012 8:48 am

hier ben ik weer,

iemand dat weet hoe hij zone 2 aanzet als dat niet tussen de opties staat bij "knoppen toevoegen"?
moetk nu random gaan proberen welk hij misschien ziet als de zone 2 knop?

ook wilt hij maar niet op mijn tv hdmi 2 aanzetten ookal hebk dit al meermaals veranderd... kmoet dus alsk met de mediaspeler iets wil bekijken nog steeds mn tv ab bij de hand hebben om de tv op hdmi2 te zetten,
beetje dom :p
Terug naar boven Ga naar beneden
skoebiedoe




Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Hoboken

Universele AB's - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universele AB's   Universele AB's - Pagina 3 Icon_minitimedi jan 10, 2012 11:24 am

De knoppen aanleren .
Terug naar boven Ga naar beneden
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Universele AB's - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universele AB's   Universele AB's - Pagina 3 Icon_minitimedi jan 10, 2012 1:44 pm

predator schreef:
hier ben ik weer,

iemand dat weet hoe hij zone 2 aanzet als dat niet tussen de opties staat bij "knoppen toevoegen"?
moetk nu random gaan proberen welk hij misschien ziet als de zone 2 knop?

ook wilt hij maar niet op mijn tv hdmi 2 aanzetten ookal hebk dit al meermaals veranderd... kmoet dus alsk met de mediaspeler iets wil bekijken nog steeds mn tv ab bij de hand hebben om de tv op hdmi2 te zetten,
beetje dom :p

Ik heb dit ook even gehad in het begin, probeer de tijd waarmee hij naar hdmi schakelt eens te vertragen, dat was bij mij het probleem toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
predator




Aantal berichten : 283
Registratiedatum : 09-07-11

Universele AB's - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universele AB's   Universele AB's - Pagina 3 Icon_minitimedi jan 10, 2012 3:06 pm

ik zie nergens een optie om die tijd te vertragen :s
Terug naar boven Ga naar beneden
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Universele AB's - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universele AB's   Universele AB's - Pagina 3 Icon_minitimedi jan 10, 2012 3:48 pm

predator schreef:
ik zie nergens een optie om die tijd te vertragen :s

Weet het zo uit mijn hoofd niet maar het kan zeker. Heb geen tijd om na te kijken nu maar het gaat absoluut zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
predator




Aantal berichten : 283
Registratiedatum : 09-07-11

Universele AB's - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universele AB's   Universele AB's - Pagina 3 Icon_minitimedi jan 10, 2012 4:11 pm

ik heb het net gevondne na lang zoeken, daar maar eens mee spelen en hopen dat het dat is Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Universele AB's - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Universele AB's   Universele AB's - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Universele AB's
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» universele ab
» Tablet ook als universele ab
» Philips Prestigo SRT8215 universele afstandsbediening

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Hardware :: Andere-
Ga naar: