Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dé Vlaamse plek voor uw HT en Filmkennis !
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Om jullie beter te kunnen dienen is het forum verhuisd naar Home-theater.be Groeten en tot daar! De beheerder en mods.

 

 Dune HD Smart D1

Ga naar beneden 
+4
BuDDHa
Sphinkx
djaxx
steven007
8 plaatsers
AuteurBericht
steven007

steven007


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 52
Woonplaats : Boom

Dune HD Smart D1 Empty
BerichtOnderwerp: Dune HD Smart D1   Dune HD Smart D1 Icon_minitimewo maa 30, 2011 7:13 am

Hallo allemaal,

Overlaatst was er een Ibood hunt, en had het geluk om daar een Dune HD Smart D1 te kunnen kopen. Eergisteren heb ik h'm aangekregen, gisterenavond geïnstalleerd, direct de film geprobeerd waar mijn vorige speler problemen mee had, geen enkele hapering niks, gewoon vloeiende beelden. Je kan bij de dune zo terwijl een film speelt info opvragen, en dan krijg je onder andere de bitrate, deze ging to 51 op bepaalde stukken, en geen enkel probleem, alleen de ondertitels had hij precies een probleem mee, want de ene kwam over de andere en dus onleesbaar.
maar dat zal wel verholpen worden met de nieuwe firmware erop te zetten zeker ?

Maar ik ben zeer blij, dat ik nu alle films die ik heb kan zien, zonder dat het geluid begint te happeren en het beeld begint te stotteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Dune HD Smart D1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune HD Smart D1   Dune HD Smart D1 Icon_minitimewo maa 30, 2011 5:33 pm

er is een specifiek dune thread op het forum.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sphinkx




Aantal berichten : 1642
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 45

Dune HD Smart D1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune HD Smart D1   Dune HD Smart D1 Icon_minitimewo maa 30, 2011 6:36 pm

Volgens mij spelen er 2 subs tegelijk. Selecteer subs op je remote en kies de juiste. Veronderstelling uiteraard...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Sphinkx
BuDDHa

BuDDHa


Aantal berichten : 1085
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 52
Woonplaats : Kortrijk

Dune HD Smart D1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune HD Smart D1   Dune HD Smart D1 Icon_minitimezo apr 24, 2011 7:41 pm

In setup kun je voorkeur geven aan internal of external subs!
Moet je eens naar kijken!
Terug naar boven Ga naar beneden
steven007

steven007


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 52
Woonplaats : Boom

Dune HD Smart D1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune HD Smart D1   Dune HD Smart D1 Icon_minitimezo apr 24, 2011 10:05 pm

Zal ik eens nakijken
Terug naar boven Ga naar beneden
sam




Aantal berichten : 321
Registratiedatum : 22-06-11
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aalst

Dune HD Smart D1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune HD Smart D1   Dune HD Smart D1 Icon_minitimevr jul 08, 2011 12:01 pm

Aangezien er hier al een topic is over de Dune Smart D1, en ik gewoon enkele vragen heb en niet onnodig het forum vol topics wil zetten, post ik mijn vraag maar in dit topic. Hopelijk is dit ok? Wink

Ik heb gisteren dus mijn Dune Smart D1 ontvangen cheers

Na het openen heb ik meteen de HDD ingebouwd en alles aangesloten (HDMI Dune naar HDMI Sony Bravia, geluid via een optische kabel naar de Sony versterker). Geluid en beeld werken perfect. HDD meteen geformateerd en Dune meteen up-to-date gebracht. Ik heb snel enkele films getest, die op mijn externe HDD (die in mijn netwerk zit) staan. ISO's en MKV's speelt hij perfect af.

Geripte DVD's met de structuur AUDIO TS en VIDEO TS, spelen minder goed af. Ttz, wanneer ik een geripte DVD met deze structuur wil afspelen, dan opent hij de folder en moet ik een bestand kiezen uit de map VIDEO TS. Het probleem is echter dat hij elk bestand in deze map afzonderlijk afspeelt. Zo kan ik bijvoorbeeld, bij het openen van het eerste bestand in deze map, het menu van de DVD wel zien (en is er ook geluid aanwezig). Ik kan de verschillende selecties (Play Movie - Scenes - Extra's bvb) echter niet selecteren.

Een ander probleem is dat wanneer ik, handmatig, een volgende bestand selecteer, dan speelt hij dit perfect af (inclusief subs) maar hij gaat dan niet automatisch over naar het volgende bestand. Het gevolg hiervan is dat ik dus meerdere keren voor een film een selectie moet maken.

Ik had gehoopt om de map te kunnen selecteren, op play te drukken, en dan gewoon de dvd te kunnen bekijken als ware het dat ik de dvd gewoon in de speler zou steken.

Allicht ligt het aan mij, maar ik zie niet meteen waar ik dit zou kunnen instellen. Tips zijn dus welkom Wink

Een andere vraag is hoe ik mijn bestanden van op mijn externe HDD kan kopiëren naar de interne HDD van mijn Dune Smart D1. De Dune is aangesloten op de router, via een ethernet kabel (jammer dat de Smart D1 standaard niet voorzien is van een wifi aansluiting). Op internet kan ik er mee gaan, maar ik had gehoopt dat ik vanop mijn laptop ook mijn Dune had kunnen selecteren. Zo kon ik gewoon de bestanden van de ene HDD kopiëren naar de andere. Misschien is dit wel mogelijk en zie ik niet meteen hoe het moet. Een andere optie lijkt mij dat ik een USB kabel aansluit tussen de Dune en mijn laptop (graag bevestiging), al is dit iets minder handig. Of moet ik zo een WIFI dongle kopen, om die dan aan te sluiten op een USB poort van mijn Dune? Zodat ik dan op die manier op mijn laptop de Dune toch kan terugvinden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Dune HD Smart D1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune HD Smart D1   Dune HD Smart D1 Icon_minitimevr jul 08, 2011 12:07 pm

Veel vragen en alles is mogelijk

Dvds afspelen met menus, en waarbij je niet elke file afzonderlijk moet afspelen is mogelijk.
Dit is een instelling..
Vraag me niet waar vanbuiten Smile probeer anders eens de play knop ipv de enter knop
normaal vraagt hij het of je de map wil afspelen of erin wilt browsen
Maar met yadis speelt hij zoiezo de ganse map af (incl menu en film)

Om films over te zetten van externe naar interne :
koppel je externe rechtstreeks aan je dune, browse via je dune naar je externe, selecteer , copy, en ga dan naar je interne en paste Wink

je dune hangt aan je router, je laptop ook, wel dan moet je vanaf beide gewoon mekaar kunnen zien en bestanden overzetten hoor
zitten ze in dezelfde werkgroep
heb je in je dune, je netwerkinstellingen goed aangemaakt?
maak in je dune een snelkoppeling naar je laptop, en ook omgekeerd (dus op je laptop een snelkoppeling naar je dune in je netwerkomgeving, werkt perfect !)
Zorg dat je zowel van je laptop als je dune, het perfecte ipadres weet (krijg je vd router)
zorg er ook voor dat op je laptop je een map hebt die gedeeld is
de rest is kinderspel :p
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
sam




Aantal berichten : 321
Registratiedatum : 22-06-11
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aalst

Dune HD Smart D1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune HD Smart D1   Dune HD Smart D1 Icon_minitimevr jul 08, 2011 12:25 pm

Stijn schreef:
Veel vragen en alles is mogelijk

Dvds afspelen met menus, en waarbij je niet elke file afzonderlijk moet afspelen is mogelijk.
Dit is een instelling..
Vraag me niet waar vanbuiten Smile probeer anders eens de play knop ipv de enter knop
normaal vraagt hij het of je de map wil afspelen of erin wilt browsen
Maar met yadis speelt hij zoiezo de ganse map af (incl menu en film)

Dit test ik vanavond dan wel eens, aangezien ik Yadis plande te installeren vanavond.

Stijn schreef:
Om films over te zetten van externe naar interne :
koppel je externe rechtstreeks aan je dune, browse via je dune naar je externe, selecteer , copy, en ga dan naar je interne en paste Wink

Daar had ik nog niet aan gedacht Embarassed

Stijn schreef:
je dune hangt aan je router, je laptop ook, wel dan moet je vanaf beide gewoon mekaar kunnen zien en bestanden overzetten hoor
zitten ze in dezelfde werkgroep
heb je in je dune, je netwerkinstellingen goed aangemaakt?
maak in je dune een snelkoppeling naar je laptop, en ook omgekeerd (dus op je laptop een snelkoppeling naar je dune in je netwerkomgeving, werkt perfect !)


De Dune herkent wel mijn laptop. Ttz wanneer ik bij de externe HDD's ga kijken, dan zie ik wel mijn externe HDD (diegene die in het netwerk zit) en MyVaio (zodat ik kan streamen vanaf mijn laptop). Ook hier had ik nog niet gedacht om daar eens te kijken. Misschien kan ik daar mijn folders terugvinden. Op mijn laptop zie ik mijn Dune in ieder geval niet staan als ik op "Deze computer" klik. Als ik op "Deze computer" klik, zie ik wel de interne HDD van de laptop, alsook mijn externe HDD (diegene die in het netwerk zit). Ik had verwacht om hier dan ook de Dune te kunnen zien. Als ik kijk bij netwerktoestellen, dan vind ik ook enkel mijn externe HDD. Misschien moet ik nog ergens iets instellen, maar ik zie niet meteen waar. Vanavond eens grondig bekijken. Nuja, 't was 1u 's nachts toen ik de Dune geïnstalleerd heb... Misschien kan dat late uur ook veel verklaren...

Nog 3uurtjes "afzien" op 't werk en dan snel naar huis en bovenstaande zaken in orde krijgen. Als dat in orde is, kan ik jullie komen lastigvallen met mijn vragen over Yadis :p

1 minpuntje aan de Dune, vind ik de zeer beknopte handleiding. Bij andere toestellen heb je tegenwoordig een boek van 100 pagina's ofzo. Bij de Dune was het echter anders... Nu goed ja, ik geraak er wel uit via internet en jullie hulp Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Dune HD Smart D1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune HD Smart D1   Dune HD Smart D1 Icon_minitimevr jul 08, 2011 12:35 pm

De handleiding van de dune vind je online he, zo beknopt is die niet.
Zorg ook dat je de dune ingesteld hebt voor netwerk op je dune he, anders zal je die idd niet zien in je laptop
Laat maar komen die vragen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
david




Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : Tielt-Winge

Dune HD Smart D1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune HD Smart D1   Dune HD Smart D1 Icon_minitimevr jul 08, 2011 3:13 pm

Op deze site leggen ze ook een en het ander uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
sam




Aantal berichten : 321
Registratiedatum : 22-06-11
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aalst

Dune HD Smart D1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune HD Smart D1   Dune HD Smart D1 Icon_minitimevr jul 08, 2011 10:19 pm

david schreef:
Op deze site leggen ze ook een en het ander uit.

Zeer handig! Thx!

Ondertussen herkent de laptop toch al de D1. Momenteel ben ik wat films naar de interne HDD van de Dune aan het kopiëren. Mocht iets sneller gaan, want aan 2mb/sec ben je wel een tijdje bezig...
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Dune HD Smart D1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune HD Smart D1   Dune HD Smart D1 Icon_minitimeza jul 09, 2011 5:25 am

sam schreef:
david schreef:
Op deze site leggen ze ook een en het ander uit.

Zeer handig! Thx!

Ondertussen herkent de laptop toch al de D1. Momenteel ben ik wat films naar de interne HDD van de Dune aan het kopiëren. Mocht iets sneller gaan, want aan 2mb/sec ben je wel een tijdje bezig...

Das wel erg laag Smile
Ik haal zo'n 36 Mb/s
Geen gigabitnetwerk?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Dune HD Smart D1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune HD Smart D1   Dune HD Smart D1 Icon_minitimeza jul 09, 2011 5:26 am

david schreef:
Op deze site leggen ze ook een en het ander uit.

Goeie site voor beginnelingen, wist deze zelf niet!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
sam




Aantal berichten : 321
Registratiedatum : 22-06-11
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aalst

Dune HD Smart D1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune HD Smart D1   Dune HD Smart D1 Icon_minitimema jul 11, 2011 11:19 am

Stijn schreef:
sam schreef:
david schreef:
Op deze site leggen ze ook een en het ander uit.

Zeer handig! Thx!

Ondertussen herkent de laptop toch al de D1. Momenteel ben ik wat films naar de interne HDD van de Dune aan het kopiëren. Mocht iets sneller gaan, want aan 2mb/sec ben je wel een tijdje bezig...

Das wel erg laag Smile
Ik haal zo'n 36 Mb/s
Geen gigabitnetwerk?

Telenet Fibernet 40 abonnement hier, maar ik heb altijd al gemerkt dat die WD My Book World nogal traag is. Binnenkort eens een dvd rippen en dan vanaf de laptop meteen naar de D1 kopiëren. Nu stonden ze op mijn externe en dat kopieert toch altijd een pak trager hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Dune HD Smart D1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune HD Smart D1   Dune HD Smart D1 Icon_minitimema jul 11, 2011 11:26 am

sam schreef:
Stijn schreef:
sam schreef:
david schreef:
Op deze site leggen ze ook een en het ander uit.

Zeer handig! Thx!

Ondertussen herkent de laptop toch al de D1. Momenteel ben ik wat films naar de interne HDD van de Dune aan het kopiëren. Mocht iets sneller gaan, want aan 2mb/sec ben je wel een tijdje bezig...

Das wel erg laag Smile
Ik haal zo'n 36 Mb/s
Geen gigabitnetwerk?

Telenet Fibernet 40 abonnement hier, maar ik heb altijd al gemerkt dat die WD My Book World nogal traag is. Binnenkort eens een dvd rippen en dan vanaf de laptop meteen naar de D1 kopiëren. Nu stonden ze op mijn externe en dat kopieert toch altijd een pak trager hier.

ik heb zelf ook fiber40, maar dat doet er niet toe, vermits het intern netwerk is..
snelheid is enkel afhankelijk van de router/switch die je hebt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
sam




Aantal berichten : 321
Registratiedatum : 22-06-11
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aalst

Dune HD Smart D1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune HD Smart D1   Dune HD Smart D1 Icon_minitimema jul 11, 2011 11:31 am

Stijn schreef:
sam schreef:
Stijn schreef:
sam schreef:
david schreef:
Op deze site leggen ze ook een en het ander uit.

Zeer handig! Thx!

Ondertussen herkent de laptop toch al de D1. Momenteel ben ik wat films naar de interne HDD van de Dune aan het kopiëren. Mocht iets sneller gaan, want aan 2mb/sec ben je wel een tijdje bezig...

Das wel erg laag Smile
Ik haal zo'n 36 Mb/s
Geen gigabitnetwerk?

Telenet Fibernet 40 abonnement hier, maar ik heb altijd al gemerkt dat die WD My Book World nogal traag is. Binnenkort eens een dvd rippen en dan vanaf de laptop meteen naar de D1 kopiëren. Nu stonden ze op mijn externe en dat kopieert toch altijd een pak trager hier.

ik heb zelf ook fiber40, maar dat doet er niet toe, vermits het intern netwerk is..
snelheid is enkel afhankelijk van de router/switch die je hebt

Alles zit gewoon op de Telenet router aangesloten (Digibox, Externe HDD, Dune en PS3, latop is via WiFi)
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Dune HD Smart D1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune HD Smart D1   Dune HD Smart D1 Icon_minitimema jul 11, 2011 11:42 am

Dan moet je gewoon snelheden halen zoals ik ,kan niet anders
Je bekabeling is die cat 5 ,cat5e of 6? (staat op de kabel)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
sam




Aantal berichten : 321
Registratiedatum : 22-06-11
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aalst

Dune HD Smart D1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune HD Smart D1   Dune HD Smart D1 Icon_minitimema jul 11, 2011 4:19 pm

Stijn schreef:
Dan moet je gewoon snelheden halen zoals ik ,kan niet anders
Je bekabeling is die cat 5 ,cat5e of 6? (staat op de kabel)

Cat5 kabels
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Dune HD Smart D1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune HD Smart D1   Dune HD Smart D1 Icon_minitimema jul 11, 2011 6:51 pm

sam schreef:
Stijn schreef:
Dan moet je gewoon snelheden halen zoals ik ,kan niet anders
Je bekabeling is die cat 5 ,cat5e of 6? (staat op de kabel)

Cat5 kabels

das jammer
kun je die nog vervangen?
met cat 5 kun je nooit gigabit snelheden halen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
sam




Aantal berichten : 321
Registratiedatum : 22-06-11
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aalst

Dune HD Smart D1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune HD Smart D1   Dune HD Smart D1 Icon_minitimedi jun 12, 2012 6:28 am

Ik heb dit weekend mijn Dune opnieuw aangesloten, na de verhuis naar ons nieuw appartement. Wanneer ik bij de netwerkinstellingen op de Dune ga, zie ik dat de Dune met internetverbonden is (ip adres staat er alsook de melding "verbonden").

Bij mijn netwerkbronnen staan mijn netwerkmappen voor de server. Wanneer ik er op klik, om een map te verkennen, krijg ik de melding dat die netwerkonderdelen niet beschikbaar zijn.

Mijn netwerkmappen op de Dune zijn als volgt:

Tower - Movies
SMB
Ip-adres naar Unraid-server
Media - movies
Paswoord Unraid-server
Login Unraid-server

Tower - Muziek
SMB
Ip-adres naar Unraid-server
Media - muziek
Paswoord Unraid-server
Login Unraid-server

Op het oude adres werkte alles nog zoals het hoorde. Na het uitpakken en opnieuw aansluiten van de Dune op ons nieuw adres werkt het niet meer. Iemand een reden waaraan het kan liggen dat ik geen toegang krijg tot mijn mappen op de server (internetradio via de Dune werkt trouwens ook niet)?

Volgens mij moet het ergens aan de Dune liggen, maar ik zie niet meteen waar. Ik heb de Dune ook al eens gereset naar de fabrieksinstellingen en alles opnieuw ingesteld, maar zonder resultaat. De Dune is aangesloten, via een Cat 5e kabel, op een Dlink Wifi switch. Op de switch heb ik ook al andere poorten gebruikt maar, opnieuw, zonder resultaat. Alle andere toestellen zoals Blu Ray speler, PS3, Digibox zijn ook aangesloten op de switch en geraken allemaal op internet. De switch kan het dus ook al niet zijn.

Via mijn laptop geraak ik zonder moeite op mijn server. In mijn verkenner krijg ik wel de Dune niet te pakken. Hij komt niet tevoorschijn en wanneer ik via "uitvoeren" het ip adres van de Dune ingeef, dan krijg ik de melding dat hij geen verbinding kan maken. Via mijn laptop hoef ik mijn Dune niet per sé te kunnen zien, aangezien er in de Dune geen interne HDD meer zit.

Ligt het aan de Dune? Iets met firewall? Of kan het zijn dat er te veel toestellen tegelijk aangesloten zijn op internet? In de living staat er dus een Wifi switch van waaruit 3 Cat5e kabels vertrekken naar Dune, Digibox en Blu Ray speler. De PS3 maakt verbinding via Wifi. In ons bureau is er een router van waaruit 3 kabels vertrekken naar server, externe HDD en laptop. Alle toestellen staan echter nooit allemaal tegelijk aan. Gisteren stond de externe HDD, de server, mijn laptop en de Dune aan.

Allicht is het iets stom, maar ik zie het niet en dat frustreert mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Dune HD Smart D1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune HD Smart D1   Dune HD Smart D1 Icon_minitimedi jun 12, 2012 6:37 am

Teveel toestellen tegelijk is zever, da speelt geen enkele rol
Probeer eens uw laptop te bekabelen aan die switch waar je dune op staat, en kijk of je dan je server ziet...
Indien ja, dan is er niks mis met je server/switch enz
En ligt het echt aan je dune

Heb je je dune al eens op je router gestoken? Kun je er dan mee op internet?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
sam




Aantal berichten : 321
Registratiedatum : 22-06-11
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aalst

Dune HD Smart D1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune HD Smart D1   Dune HD Smart D1 Icon_minitimedi jun 12, 2012 7:14 am

Vanavond eens proberen.

De Dune heb ik nog niet op de switch gezet die in ons bureau staat (ik heb daar momenteel geen scherm ter beschikking).

Het enige verschil in opstelling, tov de opstelling op mijn oud adres, is de extra switch in ons bureau. Vroeger gebruikte ik enkel de Dlink Wifi switch.
Terug naar boven Ga naar beneden
StefaanD

StefaanD


Aantal berichten : 699
Registratiedatum : 04-11-10
Leeftijd : 57

Dune HD Smart D1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune HD Smart D1   Dune HD Smart D1 Icon_minitimewo jun 13, 2012 11:11 am

Stijn schreef:
sam schreef:
Stijn schreef:
Dan moet je gewoon snelheden halen zoals ik ,kan niet anders
Je bekabeling is die cat 5 ,cat5e of 6? (staat op de kabel)

Cat5 kabels

das jammer
kun je die nog vervangen?
met cat 5 kun je nooit gigabit snelheden halen

Absoluut gen waar. Voor langere lengtes zou 'k wel overstappen op Cat 5e of 6.

Heb hier zelf wel alles met Cat 6 uitgevoerd maar eigenlijk is dat overkill, maar prijsverschil is nu ook niet zoveel tussen Cat 5 en 6.
Terug naar boven Ga naar beneden
sam




Aantal berichten : 321
Registratiedatum : 22-06-11
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aalst

Dune HD Smart D1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune HD Smart D1   Dune HD Smart D1 Icon_minitimewo jun 13, 2012 11:55 am

In ons nieuw appartement heb ik nu Cat5e kabels gebruikt en het verschil in overzetten van laptop naar server of externe hdd (die ik momenteel gebruik wegens opslagtekort op de server) is toch opmerkelijk sneller.

Gisternavond geen tijd gehad om mij verder bezig te houden met het aan de praat krijgen van de D1. Vanavond is de madam niet thuis en heb ik dus tijd genoeg Smile Hopelijk vind ik de oplossing voor het probleem
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dune HD Smart D1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune HD Smart D1   Dune HD Smart D1 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dune HD Smart D1
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dune Smart D1 ondertitels
» Equido smart tv
» dune hd
» Dune HD Pro
» Dune en playlists

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Hardware :: Mediaspelers en Media Centers-
Ga naar: