Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dé Vlaamse plek voor uw HT en Filmkennis !
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Om jullie beter te kunnen dienen is het forum verhuisd naar Home-theater.be Groeten en tot daar! De beheerder en mods.

 

 Onkyo TX-SR3008 en Ipad

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
BuDDHa

BuDDHa


Aantal berichten : 1085
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 52
Woonplaats : Kortrijk

Onkyo TX-SR3008 en Ipad Empty
BerichtOnderwerp: Onkyo TX-SR3008 en Ipad   Onkyo TX-SR3008 en Ipad Icon_minitimewo apr 06, 2011 7:17 pm

Yo,

Ben van plan een Ipad aan te schaffen en hem voor tal van aktiviteiten te gebruiken waaronder controle over mijn AV!
Heb deze tool gevonden voor Onkyo's met een netwerk aansluiting..iemand enig ervaring met tools voor Ipad?

Oremote
Terug naar boven Ga naar beneden
xtian




Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 51
Woonplaats : Nieuwkerke

Onkyo TX-SR3008 en Ipad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onkyo TX-SR3008 en Ipad   Onkyo TX-SR3008 en Ipad Icon_minitimedo apr 07, 2011 3:21 pm

Ik heb Pioneer Receiver en iPad ; en gebruik de officiele Pioneer app => werkt fantastisch goed ! iPad kan ook gebruikt worden om bvb Telenet decoder te programmeren, om iTunes te streamen naar receiver, om Pioneer dvd te bedienen, en ook om Plex te bedienen.
Onkyo kennende zal hun app ook wel dik in orde zijn. iPad is sowieso een absolute aanrader, ik raak mijn laptop nauwelijks nog aan sedert ik iPad heb
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onkyo TX-SR3008 en Ipad
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onkyo 709
» Onkyo 608 on 1-day fly 8/11 399€
» Pioneer 919 en ipad of samsung s3
» Onkyo TX-SR 608 A/V Receiver
» onkyo tx-sr507

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Hardware :: Versterkers en receivers-
Ga naar: