Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dé Vlaamse plek voor uw HT en Filmkennis !
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Om jullie beter te kunnen dienen is het forum verhuisd naar Home-theater.be Groeten en tot daar! De beheerder en mods.

 

 Jullie mening horen wij graag!

Ga naar beneden 
+5
skoebiedoe
Thomas Gabriel
Nielvm
StefaanD
Stijn
9 plaatsers
AuteurBericht
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Jullie mening horen wij graag! Empty
BerichtOnderwerp: Jullie mening horen wij graag!   Jullie mening horen wij graag! Icon_minitimewo nov 03, 2010 9:06 pm

Geef hier gerust jullie mening omtrent het forum.
Deze zullen dan verder besproken worden onder het beheer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
StefaanD

StefaanD


Aantal berichten : 699
Registratiedatum : 04-11-10
Leeftijd : 57

Jullie mening horen wij graag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jullie mening horen wij graag!   Jullie mening horen wij graag! Icon_minitimevr nov 05, 2010 10:04 am

Al meteen een feedback puntje.

Als je op een bepaald draadje een reactie geeft dan wordt je meteen geabonneerd op dit draadje. Kan dit
standaard uitgezet worden ?

Je kan dit uiteraard via je eigen profiel -> voorkeuren gaan aanpassen in "Breng mij standaard op de
hoogte van reacties" maar heb toch liever dat dit standaard af staat ... 'k krijg al mails genoeg Smile

'k hoor het wel wat anderen daarvan denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Jullie mening horen wij graag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jullie mening horen wij graag!   Jullie mening horen wij graag! Icon_minitimevr nov 05, 2010 10:20 am

ik heb iets veranderd hieromtrent, laat me even weten of het uit is
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
StefaanD

StefaanD


Aantal berichten : 699
Registratiedatum : 04-11-10
Leeftijd : 57

Jullie mening horen wij graag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jullie mening horen wij graag!   Jullie mening horen wij graag! Icon_minitimevr nov 05, 2010 12:30 pm

Voor mij wordt het nu een beetje moeilijk, had het namelijk zelf reeds uitgezet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nielvm




Aantal berichten : 1074
Registratiedatum : 03-11-10

Jullie mening horen wij graag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jullie mening horen wij graag!   Jullie mening horen wij graag! Icon_minitimevr nov 05, 2010 6:04 pm

Bij mij werkt het "nieuw berichten" icoontje niet altijd goed. Als ik topics reeds gelezen heb, licht dit icoontje soms weer op wanneer er geen nieuwe berichten zijn.

Weet niet of hier iets aan gedaan kan worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Jullie mening horen wij graag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jullie mening horen wij graag!   Jullie mening horen wij graag! Icon_minitimevr nov 05, 2010 6:10 pm

Net even opgezocht maar ik vind niks met betrekking tot dit... Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Nielvm




Aantal berichten : 1074
Registratiedatum : 03-11-10

Jullie mening horen wij graag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jullie mening horen wij graag!   Jullie mening horen wij graag! Icon_minitimevr nov 05, 2010 6:11 pm

Is maar een kleintje Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Jullie mening horen wij graag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jullie mening horen wij graag!   Jullie mening horen wij graag! Icon_minitimevr nov 05, 2010 7:02 pm

Ik kan niks veranderen, maar wat ik wel heb is het volgende:

Nieuwe berichten kan je zien door naar het icoontje te kijken
is het een gesloten envelop -> niks nieuws
open enevelop -> nieuw ongelezen bericht

icoontjes kunnen we ook aanpassen


edit: ik heb een kleine aanpassing gedaan
nieuwe berichten zie je nu door het rode envelopje, valt mooi op en is bij deze zo opgelost
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Thomas Gabriel

Thomas Gabriel


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Schoten

Jullie mening horen wij graag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jullie mening horen wij graag!   Jullie mening horen wij graag! Icon_minitimevr nov 05, 2010 9:56 pm

Om eerlijk te zijn, vind ik het logo maar niets... Heeft er iemand ervaring met Photoshop?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Jullie mening horen wij graag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jullie mening horen wij graag!   Jullie mening horen wij graag! Icon_minitimevr nov 05, 2010 10:43 pm

Mocht er iemand zich geroepen voelen om een betere te maken...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
skoebiedoe




Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Hoboken

Jullie mening horen wij graag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jullie mening horen wij graag!   Jullie mening horen wij graag! Icon_minitimeza nov 06, 2010 12:10 pm

Kan het andere forum niet gewoon naar hier overgezet worden (kwestie van topics en dergelijke)
Terug naar boven Ga naar beneden
StefaanD

StefaanD


Aantal berichten : 699
Registratiedatum : 04-11-10
Leeftijd : 57

Jullie mening horen wij graag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jullie mening horen wij graag!   Jullie mening horen wij graag! Icon_minitimeza nov 06, 2010 2:13 pm

Denk niet dat het zo simpel is om dat forum te importeren in een phpBB forum.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Jullie mening horen wij graag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jullie mening horen wij graag!   Jullie mening horen wij graag! Icon_minitimezo nov 07, 2010 7:37 am

skoebiedoe schreef:
Kan het andere forum niet gewoon naar hier overgezet worden (kwestie van topics en dergelijke)

Helaas dat lukt niet Sad
Ik heb er al op gezocht, maar dit lukt echt niet.
Als je daar een topic hebt, kun je die wel makkelijk copy+paste doen (daarom dat ik het niet wou doen, omdat dan mijn naam er op komt te staan)

De reacties kun je echter niet mee overzetten... Maar je zal hier ongetwijfeld wel nieuwe uitlokken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Jullie mening horen wij graag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jullie mening horen wij graag!   Jullie mening horen wij graag! Icon_minitimezo dec 19, 2010 9:45 am

Nog iemand meningen/ dingen die je anders zou willen zien?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
skoebiedoe




Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Hoboken

Jullie mening horen wij graag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jullie mening horen wij graag!   Jullie mening horen wij graag! Icon_minitimema dec 27, 2010 8:58 pm

wat mij wel opvalt:
Veel members maar weinig posters.

(mijne leraar nederlands pleegt anders zelfmoord als die fout blijft staan...zink van schaamte in de grond. )
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Jullie mening horen wij graag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jullie mening horen wij graag!   Jullie mening horen wij graag! Icon_minitimema dec 27, 2010 9:03 pm

skoebiedoe schreef:
wat mij wel opvalt:
Veel members maar weinig posters.

(mijne leraar nederlands pleegt anders zelfmoord als die fout blijft staan...zink van schaamte in de grond. )
ja klopt en ik weet niet hoe het komt
alle topics worden bijna door mezelf geopend, niemand neemt haast initiatieven om nieuwe films ofzo te open of om vragen te stellen
ook zie ik haast altijd dezelfde 5a8 personen online

bv ik vraag om een top en flop 5 en niemand die antwoord, is dat dan zo'n slechte vraag?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Jullie mening horen wij graag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jullie mening horen wij graag!   Jullie mening horen wij graag! Icon_minitimema dec 27, 2010 10:32 pm

Ok,

Voor mij persoonlijk word er teveel over randzaken geopend. Ik hoef niet te weten om hoelaat de members naar de winkel zin geweest, wat ze met nieuwjaar gaan uitspoken of wie gisteravond wat gegegeten heeft. Je kan dan zeggen, negeer deze topics en idd dat doe ik ook wel. Toch is het lastig wanneer je zoals ik de "berichten sinds laatste bezoek" knop gebruikt. Ik erger me persoonlijk aan al deze topics. Misschien is het bij de andere members ook wel zo of is er nog een andere reden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nielvm




Aantal berichten : 1074
Registratiedatum : 03-11-10

Jullie mening horen wij graag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jullie mening horen wij graag!   Jullie mening horen wij graag! Icon_minitimedi dec 28, 2010 5:13 am

Bij mij is het ongeveer hetzelfde. Topics die mij niet interesseren beantwoord ik niet.

Ben van mening dat ik liever iets zinvols post, dan een bericht achterlaat gewoon om het aantal berichten te verhogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
xtian




Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 51
Woonplaats : Nieuwkerke

Jullie mening horen wij graag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jullie mening horen wij graag!   Jullie mening horen wij graag! Icon_minitimedi dec 28, 2010 8:52 am

idem bij mij : ik kom dagelijks wel eens langs, maar post enkel als het zinvol
is of bijdraagt aan de topic. Ben ook nog nieuw hier...

kdenk wel dat het na verloop van tijd zal loslopen
Terug naar boven Ga naar beneden
StefaanD

StefaanD


Aantal berichten : 699
Registratiedatum : 04-11-10
Leeftijd : 57

Jullie mening horen wij graag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jullie mening horen wij graag!   Jullie mening horen wij graag! Icon_minitimedi dec 28, 2010 9:07 am

Dat is op elk forum zo, weinig aktieve leden en véél "slapende" leden. Op mijn eigen forum zijn
er een kleine 2000 leden waarvan er +/- 230 actieve leden zijn.

Op dvd.nl zijn er zelfs 21000+ leden maar eigenlijk maar een fractie daarvan is echt aktief.

Stijn moet trouwens nog maar eens rondneuzen op dvd.nl , nog Vlamingen genoeg te vinden die
dit Vlaamse forum volgens mij niet kennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
xtian




Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 51
Woonplaats : Nieuwkerke

Jullie mening horen wij graag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jullie mening horen wij graag!   Jullie mening horen wij graag! Icon_minitimedi dec 28, 2010 10:58 am

klopt als een bus : ik ben hier eigenlijk ook heel toevallig beland, via ander forum

als we links en rechts dit forum in onze sig plaatsen, komt er misschien wat beweging?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Jullie mening horen wij graag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jullie mening horen wij graag!   Jullie mening horen wij graag! Icon_minitimedi dec 28, 2010 2:24 pm

djaxx schreef:
Ok,

Voor mij persoonlijk word er teveel over randzaken geopend. Ik hoef niet te weten om hoelaat de members naar de winkel zin geweest, wat ze met nieuwjaar gaan uitspoken of wie gisteravond wat gegegeten heeft. Je kan dan zeggen, negeer deze topics en idd dat doe ik ook wel. Toch is het lastig wanneer je zoals ik de "berichten sinds laatste bezoek" knop gebruikt. Ik erger me persoonlijk aan al deze topics. Misschien is het bij de andere members ook wel zo of is er nog een andere reden?

Akkoord dat niet alles voor jou zinvol is, je hoeft er inderdaad niet op te reageren
maar enkel en alleen zo'n topics posten die voor iedereen (en das ook moeilijk) interessant zijn, houdt je forum echt niet levendig denk ik.
Bovendien kan je dan alles in 5 Onderdelen stoppen maar dan heb je echt wel een enorm klein en kort forum, wat dan ook niet aantrekkelijk lijkt voor nieuwkomers.
Ik zou voorstellen om dus gewoon zo verder te doen dan.
Interesseren ze je... post er dan gerust in, is dit niet het geval, negeer ze dan gewoon. (zoals je nu doet dus)
Bij berichten sinds laatste bezoek, zie je inderdaad alles, maar ik dacht dat je ook op "jouw" berichten kon klikken, dan tonene ze enkel waarop jij gereageerd hebt... (kan het nu niet zien)

@xtian, goed idee om zo'n dingen in je sig te plaatsen, ik heb het dan ook gedaan Wink
@ stefaanD, je mag gerust nog wat namen noemen, of zelf die personen contacteren... (ik ga daar mijn sig veranderen), helaas kom ik zoveel niet meer op dvd.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
kristofb

kristofb


Aantal berichten : 378
Registratiedatum : 12-12-10
Leeftijd : 40
Woonplaats : Merksplas

Jullie mening horen wij graag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jullie mening horen wij graag!   Jullie mening horen wij graag! Icon_minitimedi dec 28, 2010 3:13 pm

Mijn sig op 9lives was al enkele dagen geleden aangepast Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
eyn093

eyn093


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Oostende

Jullie mening horen wij graag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jullie mening horen wij graag!   Jullie mening horen wij graag! Icon_minitimedi dec 28, 2010 4:02 pm

Ikzelf ben ook meer een 'lurker' dan een poster.Maar ik kom wel dagelijks hier eens langs om te koekeloeren alsook op ht forum,DVD.nl ,tweakers ,AVS , enz...
Ook heb ik geen zin om iedere keer iets te posten als er hier of elders iemand een scheet laat . scratch Ik heb ook het gevoel dat er hier (en elders) mensen zijn die het beter kunnen uitleggen dan ikzelf ,daarom zwijg ik liever.

Maar kom ,het zal wel loslopen hé ,t'is nog maar het begin bounce

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jullie mening horen wij graag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jullie mening horen wij graag!   Jullie mening horen wij graag! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jullie mening horen wij graag!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Graag verkoopadvies voor imac
» graag wat hulp voor aanschaf popcorn 400 of dune hd max
» Jullie favoriete soundtrack?
» Welke serie volgen jullie?
» Welk merk mediaspeler hebben jullie?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Over dit forum...-
Ga naar: