Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dé Vlaamse plek voor uw HT en Filmkennis !
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Om jullie beter te kunnen dienen is het forum verhuisd naar Home-theater.be Groeten en tot daar! De beheerder en mods.

 

 Pioneer setje

Ga naar beneden 
+4
skoebiedoe
djaxx
Stijn
predator
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Pioneer setje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 15, 2011 6:13 pm

Ik vond die focal dome toch een pak minder klinken dan mijn huidige Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Chr1st0f

Chr1st0f


Aantal berichten : 167
Registratiedatum : 11-01-11
Woonplaats : Kasterlee

Pioneer setje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 16, 2011 6:16 pm

Ik heb die van u nog niet gehoord, maar ik heb de B&W MT, Kef eitjes en de Focal Dome naast elkaar gehoord. Focal en B&W zitten op hetzelfde niveau, Kef vond ik maar niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
xtian




Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 51
Woonplaats : Nieuwkerke

Pioneer setje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 17, 2011 8:18 am

ik heb pio vsx920k in combinatie met een focal sib&co 5.1 set : ik ben over beide heel tevreden.
Design is OK, prestaties zeker ook ; bezoekers zijn steevast stomverbaasd over de klankkwaliteit.
Prijs van dit pakket zal ongeveer rond uw budget draaien, denk ik. Focal Dome heb ik ook al
gehoord in combi met een pio receiver : niet slecht, maar Sib&Co vond ik beter klinken...

Receiver heeft ook zone 2 output (let wel : enkel analoge bronnen kunnen naar zone 2 worden
gestuurd!!)

Bij muziek vind ik de Pio soms wel te "hard" klinken, ik vond mijn Onkyo vroeger beter klinken.
Maar zoals steeds : kwestie van smaak
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Pioneer setje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 17, 2011 11:27 am

Chr1st0f schreef:
Ik heb die van u nog niet gehoord, maar ik heb de B&W MT, Kef eitjes en de Focal Dome naast elkaar gehoord. Focal en B&W zitten op hetzelfde niveau, Kef vond ik maar niets.

ik heb die b&w mt's en kefs 3005se ook gehoord, en ook deze zaten onder mijn huidige... Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Pioneer setje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 17, 2011 11:27 am

En predator , nog nieuws? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
predator




Aantal berichten : 283
Registratiedatum : 09-07-11

Pioneer setje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 19, 2011 8:57 am

ahha
dat is toevallig

ik heb gisteren men teufel speakers aangekregen, men versterker hadk al langer ( bol.com 1 dag na bestelling hadk het al )

het is dus de pioneer 921k versterker en dan teufel system 4 cinema speakers geworden,
tot nu toe zeer tevreden over, enkel dat de automatische instellingen van de boxen met behulp van dat microfoontje niet ging, hij bleef hangen na alles gedaan te hebben, moestk versterker uittrekken en terug insteken, maar blijkbaar heeft hij toch alles opgeslaan want alsk in het menu kijk, zie ik ongeveer de juiste afstanden van de boxen tov het punt waar ik zit

nuja, nu nog op zoek nr een pioneer blu ray maar dat is pas voor in het najaar, anders wordt de madam helemaal wild :-D

khad ook zo een thx dvdtje met dolby en dts promotie filmpjes op gedownload, dat is wel leuk om te zien van thuis uit ipv in de cinema :p

tot nu toe een zeer tevreden persoon, kmoet wel eerlijk vertellen datk nog niet de tijd heb gehad om een film te zien zoals lotr of avatar, waar het 5.1 echt tot zijn recht komt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Pioneer setje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 19, 2011 10:27 am

4 cinema speakers? geen 5?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
kristofb

kristofb


Aantal berichten : 378
Registratiedatum : 12-12-10
Leeftijd : 40
Woonplaats : Merksplas

Pioneer setje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 2 Icon_minitimewo jul 20, 2011 8:08 am

Stijn schreef:
4 cinema speakers? geen 5?
Denk dat je daar iets verkeerd gelezen hebt...

Het is 'Teufel System 4' - speakerset die hij heeft, wat gewoon een 5.1 is hoor Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Pioneer setje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 2 Icon_minitimewo jul 20, 2011 11:21 am

Ah ok Smile silent
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
predator




Aantal berichten : 283
Registratiedatum : 09-07-11

Pioneer setje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 2 Icon_minitimewo jul 20, 2011 3:27 pm

ja idd :p is een 5.1 setje ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
predator




Aantal berichten : 283
Registratiedatum : 09-07-11

Pioneer setje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 2 Icon_minitimewo jul 20, 2011 3:27 pm

nu nog goeie films hale die de moeite zijn om in 5.1 te bezien :-D

aanraders iemand? :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Pioneer setje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 2 Icon_minitimewo jul 20, 2011 3:37 pm

massa's aanraders

tron, king kong, ratatouille, cars, transformers, transformers 2, black hawk down, goh echt zoveel om op te noemen...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Chr1st0f

Chr1st0f


Aantal berichten : 167
Registratiedatum : 11-01-11
Woonplaats : Kasterlee

Pioneer setje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 2 Icon_minitimewo jul 20, 2011 7:56 pm

Star Wars (zeker de podrace), Terminator Salvation (scene op de snelweg).
Terug naar boven Ga naar beneden
sam




Aantal berichten : 321
Registratiedatum : 22-06-11
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aalst

Pioneer setje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 2 Icon_minitimewo jul 20, 2011 10:58 pm

U571 (scène met dieptebommen), Heat (scène op straat, na de overval)
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Pioneer setje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 2 Icon_minitimedo jul 21, 2011 6:59 am

Chr1st0f schreef:
Star Wars (zeker de podrace), Terminator Salvation (scene op de snelweg).

T4 idd

star wars zou ik nog wachten op de nieuwe release Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
predator




Aantal berichten : 283
Registratiedatum : 09-07-11

Pioneer setje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 2 Icon_minitimedo jul 21, 2011 8:43 am

njaat,
is het goed alsk alles via hdmi heb aangesloten? of is het beter alsk zo een optische kabel gebruik?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Pioneer setje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 2 Icon_minitimedo jul 21, 2011 10:41 am

hdmi is prima!
En wij willen uiteraard foto's zien !
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
predator




Aantal berichten : 283
Registratiedatum : 09-07-11

Pioneer setje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 22, 2011 7:48 am

fotos wilk nog niet nemen, daarvor moetk eerst de kabeltjes weggewerkt hebben, dit zal nog wel een weekje duren of 2 ( kheb verlof nu en ben 3j bezig geweest aan men bouw en heb besloten tijdens dees verlof 2 weken NIKS te doen )

greetz
Terug naar boven Ga naar beneden
Chr1st0f

Chr1st0f


Aantal berichten : 167
Registratiedatum : 11-01-11
Woonplaats : Kasterlee

Pioneer setje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 22, 2011 11:13 am

Oef, ik dacht al dat ik de enigste was die 3 jaar over zijn bouw deed. Ik begin het beu te worden, maar het einde is in zicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
skoebiedoe




Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Hoboken

Pioneer setje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 22, 2011 8:57 pm

alléé hoe lang duurt dat nu om een fotootje te nemen en even op het net te zwieren........ tja,ze maken ze nimeer gelijk vroeger héé,de echte mannen. :p
Terug naar boven Ga naar beneden
skoebiedoe




Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Hoboken

Pioneer setje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 22, 2011 8:58 pm

Chr1st0f schreef:
Oef, ik dacht al dat ik de enigste was die 3 jaar over zijn bouw deed. Ik begin het beu te worden, maar het einde is in zicht.


wacht maar...dan begint het pas.
Terug naar boven Ga naar beneden
predator




Aantal berichten : 283
Registratiedatum : 09-07-11

Pioneer setje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 22, 2011 9:29 pm

echte manne?
ik bedoel wel alles erbij hé, het werk nr het zoeken nr een bouwgrond tot nu, heeft toch 3 jaar in beslag gehad ja ;-)
en zogoed als 80% van de bouw alleen gedaan, dusja dat vergt zowiezo meer tijd, maar zo blijft het wel nog betaalbaar ( enkel plekker is uitgegeven, chapper hebk gediend )
maja
euhhh ja een foto wilk niet nemen als het niet "af" is ;-) nu ziet het er echt niet uit, maarja voorlopig moet het zo maar blijven want ik heb gezworen datk niks ging doen deze dagen ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
skoebiedoe




Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Hoboken

Pioneer setje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 23, 2011 8:02 am

Wink

Kan u wel begrijpen hoor want dit week-end doe ik ook niks meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Pioneer setje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 23, 2011 11:00 am

3j is allesbehalve lang.. ik woon er nu bijna 5j in en tis nog belange niet af Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
predator




Aantal berichten : 283
Registratiedatum : 09-07-11

Pioneer setje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 23, 2011 3:32 pm

ja wat is af :p

hier staat keuken badkamer enzo, maar de plintjes in de keuke en badkamer moete wel nog gezet worde, de rest alle kamers wel zo goed als af ( plinte enzo ) ma wel nog nergens geverfd, daar wachtk nog een jaartje mee omda men muren toch redelijk vochtig geweest zijn, de trap moetk opnieuw afbreken en bekleden omdat em ni is zoalsk wil, da is het volgende punt na het bouwverlof :-D

en dan eens alle kabels wegwerken achter menne tv ( heb een gleuf daar voorzien achter de plekkerij zodat er nergens kabels zichtbaar zijn ) ma dno wanneer ik daar aan ga beginnen :p


de zonnepanelen komen eraan eind september, ma da bedrijf moet is dringend een contract terugsturen met de plaatsingdatum anders benk nog gekloot als ze dan pas in oktober kome...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Pioneer setje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pioneer setje
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Pioneer 919
» Pioneer 919 en ipad of samsung s3
» Tka pioneer receiver + blu-ray speler.
» Pioneer VSX-2020 of Rotel RSX 1550
» ISF calibratie voor Pioneer plasma gezocht

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Koopjeshoek :: Aankoopadvies-
Ga naar: