Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dé Vlaamse plek voor uw HT en Filmkennis !
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Om jullie beter te kunnen dienen is het forum verhuisd naar Home-theater.be Groeten en tot daar! De beheerder en mods.

 

 Concert blu-rays

Ga naar beneden 
+2
sam
Stijn
6 plaatsers
AuteurBericht
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Concert blu-rays Empty
BerichtOnderwerp: Concert blu-rays   Concert blu-rays Icon_minitimevr aug 12, 2011 11:13 am

Wie heeft er concert blu-rays?

Zo ja, welke?

Ik ben nog op zoek naar echt goeie !
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
sam




Aantal berichten : 321
Registratiedatum : 22-06-11
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aalst

Concert blu-rays Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert blu-rays   Concert blu-rays Icon_minitimevr aug 12, 2011 11:21 am

Ik heb Tiësto - Elements of Life thuis. Kan niet meteen zeggen wat de beeldkwaliteit was (lang geleden dat ik hem gezien heb).
Terug naar boven Ga naar beneden
Sphinkx




Aantal berichten : 1642
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 45

Concert blu-rays Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert blu-rays   Concert blu-rays Icon_minitimevr aug 12, 2011 11:32 am

Ben ik ook naar op zoek... Maar momenteel is het nog niet veel soeps naar schijnt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Sphinkx
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Concert blu-rays Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert blu-rays   Concert blu-rays Icon_minitimevr aug 12, 2011 2:16 pm

Echt op blu ray ni direct maar op dvd heb ik wel paar die ik maandelijks bijna beluister.
Nirvana - unplugged at mtv studios
phil collins - the first farewell tour

Hierbij hoorde ook het concert van Amy in Londen, ik heb gisteren wel de blu ray er van ge huh kocht nu :p. Maar heb hem nog niet gechecked.
Heb wel een leuk forum gevonden waar ze veel nzb posten van blu ray's.
Terug naar boven Ga naar beneden
skoebiedoe




Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Hoboken

Concert blu-rays Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert blu-rays   Concert blu-rays Icon_minitimevr aug 12, 2011 4:31 pm

Foo fighters in Wembley (best wel goed)
Foreigner live from Nashville (valt wat tegen)
Heart At sku church (valt mee)
Tony bennet in chicago (goed als je voor het genre bent)
U2 360°(valt tegen)
Jimi Hendrix at monterey(bwa,valt mee maar ...)
Barbara Streisand in the Vanguard (valt mee als je ze graag hoort maar duurt mij iets te lang. Wink )
Eddie Veder Live (valt goed mee)
Il Divo in Barcelona (Goed als het uw genre is)
Jeff Beck (goed )
The Big 4 in Bulgarije (infeite alleen nog maar naar Metallica geluisterd dus....goed)
Kings of Leon at the O2 ( goed)
Joe bonamassa in Albert hal (best wel goed)
Rihanna (valt tegen)
Celine through the eyes of the world (goed,maar is meer documentaire maar bevat veel scenes van optredens over de wereld)
Katherine Jenkins (valt goed mee)
The Bleu man group (goed)
Metallica francais nuit (goed)
Within temptation black symphony (goed en ze zingt op blu ray zelfs niet vals)
Kylie X 2008 (valt tegen)
Bruce springsteen in Dublin (goed)
Iron Maiden flight 666 (goed,en wederom meer documentaire maar bevat veel scenes van optredens over de wereld)
Madonna sticky and sweet (goed)
Pink Funhouse tour (valt tegen)
Celine in Vegas (goed)

Op dvd:
Vangelis Mythodea (beetje lang maar valt best mee als het uw genre is)
Andrea Bocelli in Tuscany (goed)
Live at the paradiso (goed)
Rammstein lichtspielhause (goed maar zijn meer klips alhoewxel er live show materiaal op staat)
Sarah Brightman live in Vienna (heel goed,maar bnen bevooroordeelt. Wink )
Evanescence anywhere buth home (valt goed mee)
Gregorian (goed)
Porcupine tree in Tilburg (goed)
Rammstein live in Berlin (goed,die show is veels tekort dat vliegt voorbij Wink )(beeld is wel geen fullhd want video is van 1998)

Ben op zoek naar optredens van Muse op blu ray.


Laatst aangepast door skoebiedoe op ma aug 15, 2011 2:28 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Concert blu-rays Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert blu-rays   Concert blu-rays Icon_minitimevr aug 12, 2011 6:21 pm

u2 360 ° Valt tegen?

Dat mag je is verklaren ze!
Beeld en geluid zijn alvast super, daar is iedereen op ht het over eens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nielvm




Aantal berichten : 1074
Registratiedatum : 03-11-10

Concert blu-rays Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert blu-rays   Concert blu-rays Icon_minitimevr aug 12, 2011 7:44 pm

Ik vind U2 360 ook niet zo goed. Ik kan er gewoon niet tegen dat zangers hun liedjes volledig anders zingen als op hun album. Dat stoorde mij wel bij veel van hun liedjes op de BD.
Terug naar boven Ga naar beneden
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Concert blu-rays Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert blu-rays   Concert blu-rays Icon_minitimevr aug 12, 2011 8:57 pm

Nielvm schreef:
Ik vind U2 360 ook niet zo goed. Ik kan er gewoon niet tegen dat zangers hun liedjes volledig anders zingen als op hun album. Dat stoorde mij wel bij veel van hun liedjes op de BD.

Live klinkt altijd anders dan op de cd e, ni?
Terug naar boven Ga naar beneden
skoebiedoe




Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Hoboken

Concert blu-rays Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert blu-rays   Concert blu-rays Icon_minitimeza aug 13, 2011 6:18 am

Natuurlijk klinkt het anders(alhoewel het bij Madonna niet echt veel verschilt. Wink )....maar Bono lijkt soms dik tegen zijn goesting te zingen volgens mij of hij was niet op stem .
(kwotering slaagt niet op beeld of geluid maar eerder op de uitvoering van de show. Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Concert blu-rays Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert blu-rays   Concert blu-rays Icon_minitimeza aug 13, 2011 6:28 am

skoebiedoe schreef:
Natuurlijk klinkt het anders(alhoewel het bij Madonna niet echt veel verschilt. Wink )....maar Bono lijkt soms dik tegen zijn goesting te zingen volgens mij of hij was niet op stem .
(kwotering slaagt niet op beeld of geluid maar eerder op de uitvoering van de show. Wink )

Okidoki,

kerel word al iets ouder ook e Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Concert blu-rays Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert blu-rays   Concert blu-rays Icon_minitimeza aug 13, 2011 10:17 am

sam schreef:
Ik heb Tiësto - Elements of Life thuis. Kan niet meteen zeggen wat de beeldkwaliteit was (lang geleden dat ik hem gezien heb).



dvd of bluray?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Concert blu-rays Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert blu-rays   Concert blu-rays Icon_minitimeza aug 13, 2011 10:21 am

Deze heb ik:



-U2 360 (valt beetje tegen met zn gezever over het beteren vd wereld enzo... da steekt echt tegen man)

-Pink funhouse tour (wat een concert !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! , echte topper, weet echt niet waar skoebie het hier over hebt, maar dit is echt een enorme aanrader, veel shows kunnen hier niet aan tippen !)

- Phil collins farewell tour (is wel goed)

- Madonna sticky&sweet, is ok maar niet meer

- Rihanna valt idd tegen

- MJ this is it (super)



Deze week haal ik kings of leon eens binnen, schijnt super te zijn..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
skoebiedoe




Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Hoboken

Concert blu-rays Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert blu-rays   Concert blu-rays Icon_minitimeza aug 13, 2011 2:25 pm

Stijn schreef:
Deze heb ik:



-

-Pink funhouse tour (wat een concert !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! , echte topper, weet echt niet waar skoebie het hier over hebt, maar dit is echt een enorme aanrader, veel shows kunnen hier niet aan tippen !)


(alléé,iedereen vind die show blijkbaar super maar die is zo flauw als maar zijn kan...Pink doet wel haar best en zingt wel goed maar ze heeft ook al de ziekte van M.J. opgelopen blijkbaar.
Ze pakt minsten 5 keer tijdens die show naar haar kruis (en geen klein beetje) en haar vlieg en kunstwerk dat ze daar presenteert.....tja en voor de rest gebeurt daar dus niets.
Dan vind ik de show van Madonna veel beter,die pakt het publeik echt vast en sleurt die mee terwijl pink probeert maar er geen vat op krijgt. )

Terug naar boven Ga naar beneden
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Concert blu-rays Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert blu-rays   Concert blu-rays Icon_minitimeza aug 13, 2011 5:40 pm

Eeen primeur, ik vond zowel die van Madonna als die van Pink niet goed.
Nu, Pink, vind ik sowieso serieuze zaagmuziek op enkele nummers na. Die van Madonna vond ik gewoon niet goed hoewel ik wel fan ben van haar muziek. Het waren precies allemaal remixes die ze zong?
Terug naar boven Ga naar beneden
skoebiedoe




Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Hoboken

Concert blu-rays Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert blu-rays   Concert blu-rays Icon_minitimezo aug 14, 2011 8:14 pm

Tja,die blijft ook niet eeuwig jong héé en voor hare leeftijd komt die er nog hel goed voor.
Tja,al een geluk dat smaken versxchillen héé. Wink


Gezien
Porcupine tree : anesthetize (vrij goede afmixing van het geluid en valt heel goed mee maar het moet wel uw genre zijn)
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Concert blu-rays Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert blu-rays   Concert blu-rays Icon_minitimema aug 15, 2011 7:42 am

skoebiedoe schreef:
Stijn schreef:
Deze heb ik:



-

-Pink funhouse tour (wat een concert !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! , echte topper, weet echt niet waar skoebie het hier over hebt, maar dit is echt een enorme aanrader, veel shows kunnen hier niet aan tippen !)


(alléé,iedereen vind die show blijkbaar super maar die is zo flauw als maar zijn kan...Pink doet wel haar best en zingt wel goed maar ze heeft ook al de ziekte van M.J. opgelopen blijkbaar.
Ze pakt minsten 5 keer tijdens die show naar haar kruis (en geen klein beetje) en haar vlieg en kunstwerk dat ze daar presenteert.....tja en voor de rest gebeurt daar dus niets.
Dan vind ik de show van Madonna veel beter,die pakt het publeik echt vast en sleurt die mee terwijl pink probeert maar er geen vat op krijgt. )




de meningen zijn duidelijk verschillend..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Concert blu-rays Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concert blu-rays   Concert blu-rays Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Concert blu-rays
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» True Blood blu-rays

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Films en Series :: Blu-ray discussies-
Ga naar: