Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dé Vlaamse plek voor uw HT en Filmkennis !
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Om jullie beter te kunnen dienen is het forum verhuisd naar Home-theater.be Groeten en tot daar! De beheerder en mods.

 

 Logitech Harmony One

Ga naar beneden 
+2
BuDDHa
johan d
6 plaatsers
AuteurBericht
johan d




Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 05-03-11

Logitech Harmony One Empty
BerichtOnderwerp: Logitech Harmony One   Logitech Harmony One Icon_minitimevr dec 30, 2011 6:49 am

Ik heb er nu al een aantal dagen mee kunnen spelen, maar ik heb toch nog een aantal vraagjes.

1. De opzet van het apparaat is om met activiteiten te werken. Ik kijk soms DVD met en soms zonder surround, dus ik maak hiervoor 2 activiteiten aan als ik het goed begrijp? ik heb volgend ingesteld.
- TV kijken
- Dune
- DVD/BR
- Dune + A/V
- DVD/BR + A/V

2. Soms wanneer ik switch tussen activiteiten, worden de andere toestellen niet correct uitgezet.
3. Hoe stel ik bij de activiteit "Dune" in dat deze opstart met het Yadis scherm?
4. De alles-afzetten-knop heb ik ondertussen gevonden.
5. Kan ik eens de Harmony correct geprogrammeerd is, de configuratie opslaan in een bestand voor later gebruik (ook wanneer de gebruikte software op een andere PC staat?)

(Als ik met de remote schud, hoor ik blijkbaar iets los rammelen binnenin de remote... normaal, of terugzenden en een nieuwe eisen?)
Terug naar boven Ga naar beneden
BuDDHa

BuDDHa


Aantal berichten : 1085
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 52
Woonplaats : Kortrijk

Logitech Harmony One Empty
BerichtOnderwerp: Re: Logitech Harmony One   Logitech Harmony One Icon_minitimevr dec 30, 2011 9:12 am

johan d schreef:


(Als ik met de remote schud, hoor ik blijkbaar iets los rammelen binnenin de remote... normaal, of terugzenden en een nieuwe eisen?)

= Normaal
Terug naar boven Ga naar beneden
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Logitech Harmony One Empty
BerichtOnderwerp: Re: Logitech Harmony One   Logitech Harmony One Icon_minitimevr dec 30, 2011 11:39 am

BuDDHa schreef:
johan d schreef:


(Als ik met de remote schud, hoor ik blijkbaar iets los rammelen binnenin de remote... normaal, of terugzenden en een nieuwe eisen?)

= Normaal

Normaal? Hier is dat in elk geval niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
david




Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 06-11-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : Tielt-Winge

Logitech Harmony One Empty
BerichtOnderwerp: Re: Logitech Harmony One   Logitech Harmony One Icon_minitimevr dec 30, 2011 12:03 pm

Het gerammel is normaal dit is het motion dingetje dat je afstandsbediening oplichten als je er mee beweegt.

Het niet goed wisselen tussen activiteiten kan je oplossen door de instellingen in je programma te wijzigen, tijden voornamelijk.
Je kan natuurlijk ook op help duwen als er iets niet opstart of afsluit.

Het programma voor het instellen is opgeslagen op het internet dus je kan er met elke pc aan met je inloggegevens.

Hoe je jadis direkt laat opstarten weet ik niet meer uit mijn hoofd maar het is zowiezo in het instellen van je activiteit waarmee je je dune aanzet.
Terug naar boven Ga naar beneden
BuDDHa

BuDDHa


Aantal berichten : 1085
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 52
Woonplaats : Kortrijk

Logitech Harmony One Empty
BerichtOnderwerp: Re: Logitech Harmony One   Logitech Harmony One Icon_minitimevr dec 30, 2011 12:18 pm

Yo,

Waar je ook moet voor opletten is dat bepaalde hardware automatisch opstarten ondersteunt...bvb i-link,...bij alle merken heet het anders maar je moet wel zorgen dat die in alle hardware uitgeschakeld is anders krijg je problemen met je Harmony!
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Logitech Harmony One Empty
BerichtOnderwerp: Re: Logitech Harmony One   Logitech Harmony One Icon_minitimevr dec 30, 2011 12:20 pm

Om yadis te laten opstarten, zorg je er gewoon voor dat yadis het eerste icoontje is (hoeft eigenlijk niet ,maar om het makkelijk te maken..)
daarna zet je in je activiteit dune kijken als laatste het commando "enter"
en dan doet hij het iedere keer zelf Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
predator




Aantal berichten : 283
Registratiedatum : 09-07-11

Logitech Harmony One Empty
BerichtOnderwerp: Re: Logitech Harmony One   Logitech Harmony One Icon_minitimezo jan 01, 2012 9:54 am

is de meerpijs de moeite met deze harmony itt tot zn kleinere broers? ik wil hier ook een universelee afstandbediening halen gaan maar vind de harmony one toch redelijk duur
als ik het goed lees hierboven moet je opdrachten ingeven en die voert hij dan uit?
gewoon als afstandsbediening werkt hij toch ook hoop ik?
is het niet allemaal wat moeilijk voor "leken", mijn vriendin is nl een "leek" en het zou een beetje dom zijn als die het niet zou kunnen gebruiken
Terug naar boven Ga naar beneden
BuDDHa

BuDDHa


Aantal berichten : 1085
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 52
Woonplaats : Kortrijk

Logitech Harmony One Empty
BerichtOnderwerp: Re: Logitech Harmony One   Logitech Harmony One Icon_minitimezo jan 01, 2012 10:15 am

predator schreef:
is de meerpijs de moeite met deze harmony itt tot zn kleinere broers? ik wil hier ook een universelee afstandbediening halen gaan maar vind de harmony one toch redelijk duur
als ik het goed lees hierboven moet je opdrachten ingeven en die voert hij dan uit?
gewoon als afstandsbediening werkt hij toch ook hoop ik?
is het niet allemaal wat moeilijk voor "leken", mijn vriendin is nl een "leek" en het zou een beetje dom zijn als die het niet zou kunnen gebruiken

Mijn vrouw weet ook niet waarom de stekker in het stopcontact moet van de tv...maar éénmaal geprogrammeerd is die Harmony gewoon een afstandsbediening zoals een ander en je hebt er maar één nodig! Er zijn nog altijd de helpknoppen als iets niet werkt! Mijn vader heeft ook ene!
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Logitech Harmony One Empty
BerichtOnderwerp: Re: Logitech Harmony One   Logitech Harmony One Icon_minitimezo jan 01, 2012 12:23 pm

predator schreef:
is de meerpijs de moeite met deze harmony itt tot zn kleinere broers? ik wil hier ook een universelee afstandbediening halen gaan maar vind de harmony one toch redelijk duur
als ik het goed lees hierboven moet je opdrachten ingeven en die voert hij dan uit?
gewoon als afstandsbediening werkt hij toch ook hoop ik?
is het niet allemaal wat moeilijk voor "leken", mijn vriendin is nl een "leek" en het zou een beetje dom zijn als die het niet zou kunnen gebruiken

idem voor mijn vrouw, en die vindt de one een heeeeeeeeeeeeele verademing !!!
Moest ik nu zeggen, terug naar het oud systeem zou ze vloeken zegt ze !

Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Logitech Harmony One Empty
BerichtOnderwerp: Re: Logitech Harmony One   Logitech Harmony One Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Logitech Harmony One
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Logitech harmony afbeeldingen
» Logitech HArmony Link
» Logitech Harmony One tot zondag 14/10 aan 95€ op Amazon.de
» RGB led strip aansturen met harmony
» Harmony one

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Hardware :: Andere-
Ga naar: