Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dé Vlaamse plek voor uw HT en Filmkennis !
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Om jullie beter te kunnen dienen is het forum verhuisd naar Home-theater.be Groeten en tot daar! De beheerder en mods.

 

 Nieuwe TV voor den dezen hier.

Ga naar beneden 
+3
skoebiedoe
Stijn
eyn093
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
eyn093

eyn093


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Oostende

Nieuwe TV voor den dezen hier. Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. Icon_minitimezo jan 15, 2012 2:32 pm

M'n upgrade voor dit jaar is een nieuwe TV ,dit staat vast,maar welke...
Situatie nu :Philips :42 PFL 9603H / 10, deze is bijna 3 jaar oud dus upgrade time bounce

Het is bijna zeker dat het een Pana plasma 50" zal zijn .In 3D heb ik geen behoefte.Dus de GT ,ST en VT vallen weg.
Nu heb ik bij iishop 2 modellen gezien ,namelijk : http://www.iishop.be/panasonic-txpf50g30e-full-hd-600hz-plasma-tv-50-p-16766.htmlen http://www.iishop.be/txp50g30e-full-hd-600hz-plasma-tv-50-p-18088.html

Wat is eigenlijk het verschil tss beide tv's ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Nieuwe TV voor den dezen hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. Icon_minitimezo jan 15, 2012 2:59 pm

Goeie vraag, ik had deze 2 ook al bekeken en vroeg me net hetzelfde af...
Ik zou eens een mailtje sturen naar hen

In elk geval is de panasonic 50 inch G30 een perfecte keuze!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
eyn093

eyn093


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Oostende

Nieuwe TV voor den dezen hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. Icon_minitimezo jan 15, 2012 3:32 pm

Ik zie ook dat de ST model 2 versies heeft :
http://www.iishop.be/txpf50st30e-tx-pf50st30e-full-hd-3d-600hz-plasma-tv-50-p-16881.html
http://www.iishop.be/txp50st30e-tx-p50st30e-full-hd-3d-600hz-plasma-tv-50-p-16882.html
Raar....
Zoals gezegd heb ik niet veel interesse in 3D maar zoals ik het zie is de G zonder 3D en de GT met 3D.
Maar de ST en de VT dan,wat hebben ze appart van 3D dan als extra ?
Van al die toestellen heb ik tot nu toe enkel de 50" ST zien spelen hier in de plaatselijke MM.In solden te koop aan 1200 Neuro's.Wel een mooi toestel imo. I love you
Dan de VT ,die heb ik (nog) niet live gezien maar die wordt aanzien als de beste TV voor het moment (tot de VT50 uitkomt).
Zou het dan de meerprijs waard zijn ?Of zie je enkel een verschil na een kallibratie die 300 Pleuro's kost door een 'pro' Question

Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Nieuwe TV voor den dezen hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. Icon_minitimezo jan 15, 2012 3:39 pm

Het is eigenlijk vrij simpel: Als er een T achter staat is het met 3D
De voornaamste modellen van beste naar minste kwaliteit (50 inch):

50VT30
50V30
50G30 of 50GT30
50S30 of 50ST30

Het verschil tussen de VT en V versie is niet enkel 3d, maar ook beter zwartwaarde, terwijl dit bij de G en S enkel 3d verschil is.

De S of ST versie zou ik niet nemen, anders kun je net zo goed naar een ander merk kijken Wink
Ga minimum voor de 50G30 versie
Als je het kan permitteren neem dan de 50V30 versie
Super paneel

En heb je het helemaal voor 3d en wil je absolute top en heb je de lotto gewonnen neem dan de 50VT30 of waarom dan geen 60VT30 lol


Beetje duidelijk zo?

Of je het verschil ziet tussen een S30 of VT30 ? Zeeeeeeeeeeeer zeker
Zelfs al tussen de S30 en G30 is er een serieus verschil, maw meerprijs zeker waard
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
eyn093

eyn093


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Oostende

Nieuwe TV voor den dezen hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. Icon_minitimezo jan 15, 2012 3:57 pm

quote :De S of ST versie zou ik niet nemen, anders kun je net zo goed naar een ander merk kijken
Welk merk dan ?
K'heb zopas een mail gestuurd naar iishop om de prijs te weten van de VT30,tzal wel rond de 1800 euro's zijn zeker ?

Hier heb ik een mooie prijs gevonden voor de VT :http://www.plasma-discounter.nl/plasma-tv/panasonic-plasma-tv/panasonic-tx-p50vt30-art-162808.htm

Als het ECHT de moeite zou zijn zou ik eventueel de VT30 kiezen,V30 heb ik nog nergens gezien. Mad
Maar eerst moet ik die in het 'echt' zien spelen natuurlijk. Cool

Wat is de 'tweede' beste tv op de markt na de V(T)30 ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Nieuwe TV voor den dezen hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. Icon_minitimezo jan 15, 2012 4:08 pm

Je hebt gelijk, V30 bestaat niet, het jaar ervoor was dit wel zo en dacht dat dit nog zo was, niet dus.

Soit, kies je gewoon de G30 en kun je het betalen ga dan voor de VT30

Je zegt dat je hem wilt zien spelen, maar ik zeg je, ga juist niet kijken..... of je hebt een heel verkeerd beeld.....
Ze stellen de tv in de winkel namelijk niet op thx stand maar gewoon op levendig, met een zo hoog mogelijk contrast

Andere optie is de samsung d8000 (LED), maar die heeft ook kleine euvels, maar ik zou het wel terug moeten opzoeken

Het is echt niet zo moeilijk hoor.
Wil je 50 inch of groter, ga dan voor plasma
Dan heb je 3 merken panasonic, lg en samsung

top is dit jaar panasonic, dan samsung dan lg

En in de samsung heb je 3 keuzes volgens budget

De VT30 (het top toestel) (en3d, maar zie dit als extra bij dit model)
De GT30 met 3d (50 inch is eigenlijk veel te klein voor dit model)
De G30

Dus, ik zou kiezen ofwel voor de 50VT30 (niet voor de 3d toevoeging, maar vooral voor het betere panel)
of de ook zeer goede en dan wel veel goedkopere 50G30...

Keuze is up to you
Wil je toch samsung is het jouw keuze, maar kom erna niet klagen, samsung heeft wel een veel knapper design en is ook led dus minder verbruik !
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
eyn093

eyn093


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Oostende

Nieuwe TV voor den dezen hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. Icon_minitimezo jan 15, 2012 4:21 pm

Stijn schreef:
Je hebt gelijk, V30 bestaat niet, het jaar ervoor was dit wel zo en dacht dat dit nog zo was, niet dus.

Soit, kies je gewoon de G30 en kun je het betalen ga dan voor de VT30

Je zegt dat je hem wilt zien spelen, maar ik zeg je, ga juist niet kijken..... of je hebt een heel verkeerd beeld.....
Ze stellen de tv in de winkel namelijk niet op thx stand maar gewoon op levendig, met een zo hoog mogelijk contrast

Andere optie is de samsung d8000 (LED), maar die heeft ook kleine euvels, maar ik zou het wel terug moeten opzoeken

Het is echt niet zo moeilijk hoor.
Wil je 50 inch of groter, ga dan voor plasma
Dan heb je 3 merken panasonic, lg en samsung

top is dit jaar panasonic, dan samsung dan lg

En in de samsung heb je 3 keuzes volgens budget

De VT30 (het top toestel) (en3d, maar zie dit als extra bij dit model)
De GT30 met 3d (50 inch is eigenlijk veel te klein voor dit model)
De G30

Dus, ik zou kiezen ofwel voor de 50VT30 (niet voor de 3d toevoeging, maar vooral voor het betere panel)
of de ook zeer goede en dan wel veel goedkopere 50G30...

Keuze is up to you
Wil je toch samsung is het jouw keuze, maar kom erna niet klagen, samsung heeft wel een veel knapper design en is ook led dus minder verbruik !

+ 1 voor de design van de Samsungs I love you
Zeer grote WAF Exclamation Exclamation

Nog een klein vraagje.
VT is top dan GT en dan ST,maar ik zie op vele sites dat de ST net iets duurder is dan de GT's. scratch
Is er een reden daarvoor ? scratch Veel verschil zal er wel niet zijn zeker tss die 2 modellen ?

Nu ,het zal hoogst waarschijnlijk 1 van de 3 Pana modellen zijn.Eerst nog een beetje rondneuzen.

Maar toch ,die Samsungs.... Like a Star @ heaven
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Nieuwe TV voor den dezen hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. Icon_minitimezo jan 15, 2012 4:30 pm

ik weet dat het design van die samsung echt kwijl is, maar laat je niet foppen en ga voor beeldkwaliteit Wink

Thomas had die samsung ook en heeft hem zelfs teruggebracht (https://htff.actieforum.com/t557-place-to-be)

Plasma is still the way

En als je gaat kiezen tussen de ST of GT, kies dan voor GT
maar ik zou die niet nemen Embarassed ik zou kiezen voor de 50g30 of 50VT30 of zelfs 55g30 (als die bestaat lol, is er misschien voor dezelfde prijs als de 50vt30 en dan heb je een grotere tv Wink, size matters !
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
eyn093

eyn093


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Oostende

Nieuwe TV voor den dezen hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. Icon_minitimezo jan 15, 2012 4:33 pm

Stijn schreef:
ik weet dat het design van die samsung echt kwijl is, maar laat je niet foppen en ga voor beeldkwaliteit Wink

Thomas had die samsung ook en heeft hem zelfs teruggebracht (https://htff.actieforum.com/t557-place-to-be)

Plasma is still the way

En als je gaat kiezen tussen de ST of GT, kies dan voor GT
maar ik zou die niet nemen Embarassed ik zou kiezen voor de 50g30 of 50VT30 of zelfs 55g30 (als die bestaat lol, is er misschien voor dezelfde prijs als de 50vt30 en dan heb je een grotere tv Wink, size matters !

Jaja ,size matters elephant elephant
55" of meer zal dan voor de volgende upgrade zijn ,als die 3D toestanden wat beter zijn.
T'zal dus de G30 of VT30 zijn bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Nieuwe TV voor den dezen hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. Icon_minitimezo jan 15, 2012 4:35 pm

en voor wanneer ist? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
eyn093

eyn093


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Oostende

Nieuwe TV voor den dezen hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. Icon_minitimezo jan 15, 2012 4:38 pm

Stijn schreef:
en voor wanneer ist? Smile

Binnenkort denk ik .Ten laatste voor de zomer peizenk. Waarsschijnlijk geen vliegreis dit jaar ,dus....
Terug naar boven Ga naar beneden
eyn093

eyn093


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Oostende

Nieuwe TV voor den dezen hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. Icon_minitimema jan 16, 2012 4:33 pm

VT30E is te koop bij iishop voor 1575 excl,das pakweg 1600 Euro met verzending .Iets boven m'n budget ,maar kom.
Ik had op 1800 Euro gegokt What a Face
Probleem is ,dit ding weegt 40 Kg ,en ik weet langs geen kanten tot hoeveel m'n muurbeugel kan dragen.
Het ding is ook al 4 jaar oud ,dus niks verpakking ofzo Sad

what to do ,what to do... Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
skoebiedoe




Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Hoboken

Nieuwe TV voor den dezen hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. Icon_minitimema jan 16, 2012 5:15 pm

Nieuwe muurbeugel kopen of de voet gebruiken....... Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
eyn093

eyn093


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Oostende

Nieuwe TV voor den dezen hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. Icon_minitimema jan 16, 2012 5:44 pm

skoebiedoe schreef:
Nieuwe muurbeugel kopen of de voet gebruiken....... Twisted Evil

Voet gebruiken is geen optie ,trekt op niks. Hangen moet ie ! Cool

Geen manier om te weten tot hoeveel die muurbeugel ongeveer kan dragen ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Nieuwe TV voor den dezen hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. Icon_minitimema jan 16, 2012 7:05 pm

omg das een mooie prijs!
Heb je geen merk van beugel?
Zo'n beugel nieuw kost nu ook de wereld niet,en wat ik gedaan heb is een beugel gekocht die zelfs tot 60 inch kan dragen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
eyn093

eyn093


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Oostende

Nieuwe TV voor den dezen hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. Icon_minitimedi jan 17, 2012 4:32 pm

Zopas eens op de Panasonic site gekeken en blijkbaar weegt de 50"VT30 'slechts ' 31 Kg ...
M'n Philips weegt pakweg 27 Kg ,dus op die paar kg's zal het zeker niet komen Smile

On the other hand ,bij Redcoon verkopen ze een Pana 50"G30 voor 'slechts' 850 Euro 's What a Face
50"GT30 = 1127 Euro

What to do ,what to do.... Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Nieuwe TV voor den dezen hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. Icon_minitimedi jan 17, 2012 5:12 pm

Als je het kan veroorloven zou ik toch voor die GT gaan, verschil is toch wel enorm merkbaar...
Das 300 euro meer voor Een stuk betere tv + 3d als gimmick Smile
Direct doen zou ik zeggen!
Ik heb in de tijd mijn pana 50g20 gekocht voor 1300 euro, daar heb jij nu al je GT voor en nog over, + stukken beter beeld + 3d

Niet twijfelen en kopen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
eyn093

eyn093


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Oostende

Nieuwe TV voor den dezen hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. Icon_minitimedi jan 17, 2012 5:30 pm

Yup ,de GT staat nu Top Of The List.
Ik denk niet dat ik voor die prijs kan sukkelen.Die 3D gimmick zal ik er eventueel wel bij nemen.

To be continued.... : pirat
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Nieuwe TV voor den dezen hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. Icon_minitimedi jan 17, 2012 5:33 pm

ik ben jaloers !
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
predator




Aantal berichten : 283
Registratiedatum : 09-07-11

Nieuwe TV voor den dezen hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. Icon_minitimedi jan 17, 2012 8:17 pm

ik ook
morgen auto binnen ben is benieuwd hoeveel da spel me gaat kosten bleh

deel van vakantiegeld gaat nr ne tv gaan Wink of der moet ergens ne superdeal zijn 2e hands ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Nieuwe TV voor den dezen hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. Icon_minitimedi jan 17, 2012 8:20 pm

predator schreef:
ik ook
morgen auto binnen ben is benieuwd hoeveel da spel me gaat kosten bleh

deel van vakantiegeld gaat nr ne tv gaan Wink of der moet ergens ne superdeal zijn 2e hands ;-)

ik verkoop de mijne en dan ga ik wel voor de vt30 :p
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
predator




Aantal berichten : 283
Registratiedatum : 09-07-11

Nieuwe TV voor den dezen hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. Icon_minitimedi jan 17, 2012 10:31 pm

lol
ik zei superdeal :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Sphinkx




Aantal berichten : 1642
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 45

Nieuwe TV voor den dezen hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. Icon_minitimewo jan 18, 2012 8:26 am

Vakantiegeld op begin van het jaar? Of bedoel je 13de maand Razz

Mooie TV in ieder geval Very Happy

Als ik al dat moois ziet zou ik zelf ook wel een nieuwe TV willen kopen. Maar dat ga ik uiteraard niet doen...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Sphinkx
eyn093

eyn093


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Oostende

Nieuwe TV voor den dezen hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. Icon_minitimevr jan 20, 2012 3:33 pm

Ik heb nu enkele winkels afgelopen om de Pana'a toch eens live te zien.
De GT30 heb ik bij VDB kunnen bewonderen ,zier er goed uit.De verkoper daar vertelde me dat de gekende problemen van de Pana's voorbij zijn (inbranden enzo ).Bij Selexion vertelde een verkoper me dat er nog problemen zijn maar dat het veel verbeterd is. Neutral Wadist nu? Rolling Eyes

Dat is nu het enige dat me tegen houd om een plasma Pana te kopen.Inspelen ,callibreren , verbruik,enz...
Toch nog een beetje twijfels . affraid

Bij Krefel hadden ze de VT30 50" in solden
1800 Euro's ipv 2099.
Als ik de VT30 bij iishop bestel komt het op 1575 Euro + 23 Euro verzendingskosten.Pakweg 1600 Euro dus.
Een verschil van 200 euro,maar als er een probleem zou zijn rij ik gewoon naar krefel met de tv.Itt iishop waar je eerst moet bellen ,probleem uitleggen ,datum afspreken wanneer ze achter de tv kunnen komen en hopen dat de reparatie dan ook niet te lang op zich laat wachten of eventueel een andere tv krijgt...

Ik ben ervan overtuigd dat de Pana me het beste beeld zal geven ,maar toch.
Ketnet staat hier toch een 3-tal uur per dag aan(soms meer) ,ik heb geen zin om naar dat logotje te staren als ik s'avonds naar m'n film/serie kijk Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Nieuwe TV voor den dezen hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. Icon_minitimevr jan 20, 2012 6:19 pm

BS
Bull shit. Een hoop zever in pakjes.
Zoals ik reeds zei, ge moet vooral NIET naar winkels gaan om dit te beoordelen...
En zeker niet bij VDB en Krefel , selexion waar ze er geen ballen van kennen...
Plasma's branden al +- 4 jaar niet meer in...
Hoogstens wat retentie, en dan bijlange niet bij alle modellen...

9/10 kennen zij het verschil niet eens tussen inbranden en retentie
De panasonics hebben totaal geen last van inbranden noch retentie..
Mijn lg had in het begin last van retentie, maar er is nooit iets ingebrand..
Maar ik moet wel zeggen dat ik er de eerste uren voorzichtig mee geweest ben, dit omdat ik wist dat het model er last van had...
Ja pana, en zeker dat laatste model, heeft er geen last van !! geloof me
En wil je absoluut zeker zijn, kijk dan de eerste 100 uren geen films met zwarte balken
Of laat hem geen 3u na elkaar op dezelfde post met hetzelfde logo staan

Qua verbruik tja.. da valt niet te argumenteren LED verbruikt nu eenmaal minder, maar dat weet je op voorhand ook.
Plasmas verbruiken meer, maar niet meer zoals vroeger waar ze echt VEEL verbruikten
Tegenwoordig zit het verbruik echt niet hoger dan een gewone normale beeldbuis van vroeger

Twijfels pak dan een led, maar weet wel dat je naast de beste tv grijpt die er momenteel bestaat qua beeld enz...

Als die 50vt30 in krefel in solden staat, probeer nog wat af te wimpelen en koop hem daar.. voor die 200 euro meer heb je zoals je zelf zegt, meer of makkelijkere garantie bij eventuele fouten

maar die ga je niet hebben Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Nieuwe TV voor den dezen hier. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe TV voor den dezen hier.   Nieuwe TV voor den dezen hier. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe TV voor den dezen hier.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» nieuwe tv
» Nieuwe Onkyo receivers voor 2011
» IFA: HDI Dune maakt nieuwe mediaspelers geschikt voor dvb-ontvangst
» Snow, nieuwe speler in de markt voor internet, digitale tv en vaste telefonie
» Betalen voor service of gaan we voor de geodkoop?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Koopjeshoek :: Aankoopadvies-
Ga naar: