Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dé Vlaamse plek voor uw HT en Filmkennis !
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Om jullie beter te kunnen dienen is het forum verhuisd naar Home-theater.be Groeten en tot daar! De beheerder en mods.

 

 Bluray speler

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Chr1st0f

Chr1st0f


Aantal berichten : 167
Registratiedatum : 11-01-11
Woonplaats : Kasterlee

Bluray speler Empty
BerichtOnderwerp: Bluray speler   Bluray speler Icon_minitimewo jan 25, 2012 11:19 am

Hoi,

ik zou een bluray speler willen kopen aangezien mijn Popcorn hour niet goed overweg kan met originele bluray's.
Het aantal schijfjes dat ik er mee zal afspelen zal waarschijnlijk zeer beperkt zijn, dus ik wil er niet teveel aan uitgeven.

Welke zouden jullie kopen op dit moment? Een PS3 overweeg ik ook nog, maar daar zal ik ook zeer weinig mee zal spelen vrees ik en de PS4 komt er ook al aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Bluray speler Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bluray speler   Bluray speler Icon_minitimewo jan 25, 2012 12:05 pm

een dune met br?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
eyn093

eyn093


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Oostende

Bluray speler Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bluray speler   Bluray speler Icon_minitimewo jan 25, 2012 12:46 pm

Budget ?
Voor pakweg 100 € heb je al een BR speler.
Ik denk niet dat de PS4 voor morgen (dit jaar ) zal zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
predator




Aantal berichten : 283
Registratiedatum : 09-07-11

Bluray speler Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bluray speler   Bluray speler Icon_minitimewo jan 25, 2012 3:49 pm

op de ps3 kunt ge toch ook perfect blurays afspelen? of ben ik nu verkeerd aan het denken?
het is op dit moment een groot pluspunt waarom ik een ps3 zou kopen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
eyn093

eyn093


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Oostende

Bluray speler Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bluray speler   Bluray speler Icon_minitimewo jan 25, 2012 4:43 pm

Ja natuurlijk kan je zonder problemen Blu rays afspelen op een PS3,kheb zelf ene.
Maar zoals de topic starter zelf zegt zal het afspelen van BR's eerder beperkt zijn en wilt hij daardoor niet veel uitgeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Bluray speler Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bluray speler   Bluray speler Icon_minitimewo jan 25, 2012 6:34 pm

Voor 70 euro vind je toch al een brspeler?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
HTip

HTip


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 14-01-12
Leeftijd : 55
Woonplaats : In de buurt van Tongeren

Bluray speler Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bluray speler   Bluray speler Icon_minitimewo jan 25, 2012 7:27 pm

Stijn schreef:
Voor 70 euro vind je toch al een brspeler?
Ligt aan de eisen die de TS stelt. Budget alleen is niet voldoende om advies te geven Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Chr1st0f

Chr1st0f


Aantal berichten : 167
Registratiedatum : 11-01-11
Woonplaats : Kasterlee

Bluray speler Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bluray speler   Bluray speler Icon_minitimewo jan 25, 2012 8:45 pm

Budget max. 200 euro (misschien iets meer, PS3 kost momenteel +/-250 euro).

Misschien is het ook interessant dat ik er eentje koop met analoge uitgangen omdat mijn versterker nog geen geluid over HDMI aankan. Maar zou dit wel een verbetering zijn: HD audio via de DAC's van bluray speler vs coax en dan de DAC's in mijn Arcam 350?
Terug naar boven Ga naar beneden
HTip

HTip


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 14-01-12
Leeftijd : 55
Woonplaats : In de buurt van Tongeren

Bluray speler Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bluray speler   Bluray speler Icon_minitimewo jan 25, 2012 9:00 pm

Chr1st0f schreef:
Budget max. 200 euro (misschien iets meer, PS3 kost momenteel +/-250 euro).

Misschien is het ook interessant dat ik er eentje koop met analoge uitgangen omdat mijn versterker nog geen geluid over HDMI aankan. Maar zou dit wel een verbetering zijn: HD audio via de DAC's van bluray speler vs coax en dan de DAC's in mijn Arcam 350?

In jouw prijsklasse (ik ga even uit van nieuw) zijn de DAC's van de BD-speler zeker van mindere kwaliteit dan de DAC's van de Arcam. Dan moet het natuurlijk wel zo zijn dat de BD-speler een 7.1 analoog uitgang heeft.

Maar via coax stuur je alleen de zgn. core van het HD-signaal, DTS (1509kbps) bij DTS-HDMA en DD5.1 (640kbps) bij Dolby TrueHD. Wat beter klinkt (HD-audio analoog of SD-audio digitaal) is moeilijk te bepalen. Hangt ook van kabels af.

Bestaat voor jou een mogelijkheid om beide opties een keer te proberen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Chr1st0f

Chr1st0f


Aantal berichten : 167
Registratiedatum : 11-01-11
Woonplaats : Kasterlee

Bluray speler Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bluray speler   Bluray speler Icon_minitimewo feb 01, 2012 10:10 pm

De bluray speler kan nog even wachten. De popcornhour speelt de blurays perfect af op mijn projector, enkel op mijn tv (=nog een visbak Embarassed) ging het niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
HTip

HTip


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 14-01-12
Leeftijd : 55
Woonplaats : In de buurt van Tongeren

Bluray speler Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bluray speler   Bluray speler Icon_minitimedo feb 02, 2012 8:37 pm

Dat scheelt je weer een apparaat en dus geld. Top!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bluray speler Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bluray speler   Bluray speler Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bluray speler
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dune B1 media en bluray speler op 1dayfly!
» mp3 speler
» TKA: Oppo BDP-80 Blu-ray speler
» (Verkocht) LG BD370 (blu-ray speler)
» Tka pioneer receiver + blu-ray speler.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Koopjeshoek :: Aankoopadvies-
Ga naar: