Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dé Vlaamse plek voor uw HT en Filmkennis !
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Om jullie beter te kunnen dienen is het forum verhuisd naar Home-theater.be Groeten en tot daar! De beheerder en mods.

 

 Tron : Legacy

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Tron : Legacy Empty
BerichtOnderwerp: Tron : Legacy   Tron : Legacy Icon_minitimedo nov 11, 2010 12:37 pm


TRON: LEGACY is een high-tech 3D avontuur dat zich afspeelt in een digitale wereld zoals nog nooit eerder in de bioscoop te zien was. Sam Flynn (GARRETT HEDLUND), de 27 jaar oude rebelse zoon van Kevin Flynn (Oscar®️- en Golden Globe®️-winnaar JEFF BRIDGES) doet onderzoek naar de verdwijning van zijn vader, ooit bekend als 's werelds vooraanstaande gameontwikkelaar. Tijdens zijn zoektocht leidt een vreemd signaal, afkomstig van zijn vader, hem naar Flynn's Arcade waar hij in de digitale wereld van TRON wordt getrokken. Dezelfde wereld waar zijn vader al 20 jaar blijkt te leven. Samen met Kevin's vertrouweling Quorra (OLIVIA WILDE) komen vader en zoon in een levensgevaarlijk gevecht terecht met een meedogenloze vijand. Zij moeten zien te ontsnappen uit een prachtige visuele cyberwereld met nog nooit eerder uitgevonden voertuigen, wapens en landschappen. Een wereld die niet alleen heel geavanceerd blijkt te zijn, maar ook heel erg gevaarlijk.



Ik heb het origineel uit 1982 niet gezien, en vraag me ook af of dit wel zo goed zal zijn als beweerd wordt Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
skoebiedoe




Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Hoboken

Tron : Legacy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tron : Legacy   Tron : Legacy Icon_minitimedo nov 11, 2010 7:41 pm

Ik heb de originele wel gezien en ga me deze ook aanschaffen. Wink

Kan niet echt slecht zijn.(waarschijnlijk meer van hetzelfde maar met de huidige technologie moet dit toch echt eyecandy zijn....en zeker op 100" ) Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Tron : Legacy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tron : Legacy   Tron : Legacy Icon_minitimevr dec 03, 2010 3:43 pm

Disney brengt het 3D filmevenement van het jaar: TRON: Legacy! Wereldwijd hebben alle fans de mogelijkheid om de officiële London première bij te wonen, online, en zo getuigen te zijn van het 'Blue Carpet' event aanstaande zondag 5 december. De première kan gevolgd worden via onze officiële TRON Belgium Facebook pagina. Ook hebben sites en bloggers de mogelijkheid om de livestream op hun site of blog te plaatsen. Onderaan dit bericht kan men alle informatie en embed codes vinden voor plaatsing. Zo heeft iedereen de kans om een 'virtuele' gast te zijn bij de TRON: Legacy London première.

Deze flitsende online show wordt gepresenteerd door de Britse radio DJ Edith Bowman. De stream start om 18u20 en bevat exclusieve content en ook interviews met de volledige cast aan de TRON-ified 'Blue Carpet'. Daarnaast wordt iedereen ook nog eens getrakteerd op een exclusieve preview van de TRON: Legacy soundtrack, geproduceerd door Daft Punk. De soundtrack is het eerste studio album van het duo na 5 jaar. Vanaf 6 december ligt de TRON: Legacy soundtrack in de winkels.


Je kunt de livestream en het complete evenement volgen op volgende manieren:

1) Wordt fan van de officiële TRON Belgium Facebook pagina en klik op de Tron Première tab: www.facebook.com/TRONBelgium

2) Volg het evenement via LiveStream:

http://www.livestream.com/tron/
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Tron : Legacy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tron : Legacy   Tron : Legacy Icon_minitimevr maa 11, 2011 2:00 pm

Hij is uit, en schijnt visueel prachtig te zijn alsook het geluid van hoog niveau, iemand al gezien? qua verhaal zou hij tegenvallen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
squeek




Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 31-12-10

Tron : Legacy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tron : Legacy   Tron : Legacy Icon_minitimevr maa 18, 2011 6:26 pm

Stijn schreef:
Hij is uit, en schijnt visueel prachtig te zijn alsook het geluid van hoog niveau, iemand al gezien? qua verhaal zou hij tegenvallen


Ik heb em gezien en vond em erg goed. Het verhaal is simpel en eenvoudig. Maar het visuele is overwelmend vond ik, gewoon een pareltje om naar te kijken. het design van de hele film is gewoonweg prachtig en daarvoor alleen kijk je hem al. Aangevuld met een soundtrack van daft punk die gewoonweg zeer goed is, is het een heel coole film.

de blu-ray is voor juni voorzien maar als je hem sneller wilt kan je hem bestellen via play.com en dan heb je hem half april. Ik kan niet wachten tot juni dus voor mij wordt het play.com!

greetz
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Tron : Legacy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tron : Legacy   Tron : Legacy Icon_minitimedi apr 12, 2011 10:22 am

Net gekeken.
Wauw wat een visueel spektakel man! Ik heb het origineel niet gezien maar echt, verbluffend visueel is dit!
Qua verhaal is het inderdaad maar mager en ik had de indruk dat het personnage tron te weinig uitgewerkt is...
Visueel een parel dus, alsook het geluid was super !

Ik vraag me af of de dts-hd track nog beter is dan de gewone dts vermits ik de mkv gezien heb (geen hd geluid)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
squeek




Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 31-12-10

Tron : Legacy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tron : Legacy   Tron : Legacy Icon_minitimedi apr 12, 2011 8:11 pm

Stijn schreef:
Net gekeken.
Wauw wat een visueel spektakel man! Ik heb het origineel niet gezien maar echt, verbluffend visueel is dit!
Qua verhaal is het inderdaad maar mager en ik had de indruk dat het personnage tron te weinig uitgewerkt is...
Visueel een parel dus, alsook het geluid was super !

Ik vraag me af of de dts-hd track nog beter is dan de gewone dts vermits ik de mkv gezien heb (geen hd geluid)

Je zou de eerste film moeten zien om goed te weten te komen wie tron is en wat hij doet. Zo kan je de tweede film qua verhaal beter volgen en is het personage tron beter uitgewerkt. De visuals zijn inderdaad erg mooi, mooiste artwork van de afgelopen tijd in combinatie met een geweldige soundtrack van daft punk!! Ik wacht met smart op de blu-ray!!
Terug naar boven Ga naar beneden
skoebiedoe




Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Hoboken

Tron : Legacy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tron : Legacy   Tron : Legacy Icon_minitimewo apr 13, 2011 4:47 pm

Ikke ook. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Tron : Legacy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tron : Legacy   Tron : Legacy Icon_minitimedo apr 14, 2011 7:34 am

Tron zelf is inderdaad niet zo goed uitgewerkt..
Gisteren nogmaals gekeken met het vrouwtje
Ook zij kon het wel smaken !!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Tron : Legacy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tron : Legacy   Tron : Legacy Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tron : Legacy
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Films en Series :: Bestaande films-
Ga naar: