Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dé Vlaamse plek voor uw HT en Filmkennis !
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Om jullie beter te kunnen dienen is het forum verhuisd naar Home-theater.be Groeten en tot daar! De beheerder en mods.

 

 Welke film heb je zopas in je HT bekeken?

Ga naar beneden 
+20
sam
rakker
daxie
WernerP
xtian
Cuball
Chr1st0f
squeek
jvanhambelgium
eyn093
kristofb
Powerray
Sphinkx
skoebiedoe
Thomas Gabriel
BuDDHa
StefaanD
Nielvm
djaxx
Stijn
24 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Icon_minitimewo dec 22, 2010 11:54 am

Knight and Day:

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Knightandday03535x792

Weinig verwachting bij deze film en terecht!
Wat de comeback moest worden voor Tom Cruise is eerder een ondergang.
Hoe saai man! De film kan totaal niet boeien. Slecht mager verhaal waarbij de acteurs echt niet goed acteren. Daarbij komen dan nog enorme slechte special effects (ofwel ligt het aan mij, kan ook)...
Magere film dus.. 5/10
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
BuDDHa

BuDDHa


Aantal berichten : 1085
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 52
Woonplaats : Kortrijk

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Icon_minitimewo dec 22, 2010 5:07 pm

Vrouw was deze namiddag het huis uit...
Sting Live in Berlin..lekker luid op mijn 7.2 opstelling laten eruit knallen...een MUST!
Daarna naar Phil (opa) Collins gekeken : Going Back hij heeft nog steeds een stem maar het was precies een opa dat stond te zingen!!!

gr33tz

Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Icon_minitimedo dec 23, 2010 8:21 am

Gisteren bekeken:

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Princem

Ik moet zeggen ik was aangenaam verrast!!!
Door het negatieve commentaar die ik her en der al gelezen had, viel deze stukken beter mee dan verwacht.
Vanaf het begin van de film merk je direct de invloeden van het spel...
(super hoe hij die muur opklimt).
Qua beeld is hij prachtig.. alsook qua geluid.
Het verhaal is niet helemaal flinterdun, dus dat valt wel mee
Al bij al een goeie popcornfilm
7.5 à 8/10
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Icon_minitimedo dec 23, 2010 10:49 am

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Ironman2bluray

net bekeken , geluid goed open
man, die sub gaat tekeer !!!!!
en scarlet in haar suit is echt Razz tongue

qua film vond ik hem iets minder dan deel 1
vooral naar het einde toe vond ik het nogal erover en soms wel makkelijk hoe het eindigt...

toch een 8/10 wegens het geluid en scarlet santa
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Icon_minitimedo dec 23, 2010 6:43 pm

just bekeken

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Clash

super geluid ! wederom goeie test voor je sub man affraid
mooie special effects ,maar qua verhaal en uitwerking zat er toch meer in
gemiste kans
7.5/10
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
kristofb

kristofb


Aantal berichten : 378
Registratiedatum : 12-12-10
Leeftijd : 40
Woonplaats : Merksplas

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 24, 2010 3:00 pm

Stijn schreef:
just bekeken
CLASH OF THE TITANS
super geluid ! wederom goeie test voor je sub man affraid
mooie special effects ,maar qua verhaal en uitwerking zat er toch meer in
gemiste kans
7.5/10

Lol die heb ik gisteren ook nog op BR gezien Smile
Heb daarna nog Bram Stoker's Dracula gezien. S c h i t t e r e n d e film! Blijft geweldig!
Moet je ook zeker op het juiste volume kijken, en je sub je laat je ook een aantal rechtkomen uit je zetel!

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 51lRhxAHUKL
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Icon_minitimeza dec 25, 2010 7:10 pm

wat vond je van clash of the titans?
dracula ken ik niet, echt zo goed?

ik heb die dag (3de dan) ook nog deze bekeken:

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Toystory3f

Wederom geniaal! Super beeld en super geluid.
En in tegenstelling tot veel triologies of sequals, was deze qua verhaal ook weer goed!

8.5 à 9/10
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
skoebiedoe




Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Hoboken

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Icon_minitimeza dec 25, 2010 8:22 pm

Deze middag a sorcerer's apprentice gekeken en dan nu binnen een minuutje of 10 Rampage.(was eerlijk gezegd niet slecht te noemen)



Heb er dan repoman ook maar achter gezet en moet zeggen vrij verassend einde.Totaal niet zien aankomen. Wink


Laatst aangepast door skoebiedoe op zo dec 26, 2010 12:16 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
kristofb

kristofb


Aantal berichten : 378
Registratiedatum : 12-12-10
Leeftijd : 40
Woonplaats : Merksplas

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Icon_minitimeza dec 25, 2010 9:18 pm

Clash of the titans best een goede film. Leuke special effects, vlotte film, zelfs het verhaal was leuk Smile Had er eigenlijk minder van verwacht.

Daarstraks hebben we The Fast & The Furious 4 nog eens gekeken, daarna Man on the Moon, en nu zijn we The Golden Compas aan't zien.

FF4: Gewoon een leuke actiefilm; 13 in een dozijn met wat leuke auto's in he Smile
Man on the Moon: Sterke film met een geweldige prestatie van Jim Carrey. Een aanrader voor fans van het genre, en van Jim Carrey in zijn serieuzere rollen.
Terug naar boven Ga naar beneden
skoebiedoe




Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Hoboken

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Icon_minitimedo dec 30, 2010 12:40 am

Celin dion Live in las Vegas...
Shit man..mischien al den derde keeer dat ik die hoor,zie....ben nog altijd onder den indruk..(en dan te bedenken dat ik 100 DB + erdoor jaag om +/- 1 uur snachts)

Echt een aanrader. Wink

sorry maar da wijf kan zingen... niet gewoon.

echt waar zet uw spel gewoon open en dan op 5.1....bij sommige liedjes...kippevlees moment (en ben bijlange na gene fan maar toch...shit man da wijf kan zingen...)
Terug naar boven Ga naar beneden
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Icon_minitimedo dec 30, 2010 1:55 am

skoebiedoe schreef:
Celin dion Live in las Vegas...
Shit man..mischien al den derde keeer dat ik die hoor,zie....ben nog altijd onder den indruk..(en dan te bedenken dat ik 100 DB + erdoor jaag om +/- 1 uur snachts)

Echt een aanrader. Wink

sorry maar da wijf kan zingen... niet gewoon.

echt waar zet uw spel gewoon open en dan op 5.1....bij sommige liedjes...kippevlees moment (en ben bijlange na gene fan maar toch...shit man da wijf kan zingen...)
7

Hmmm heb al paar keer op punt gestaan deze te kopen, zal hem dan maar is meenemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
eyn093

eyn093


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Oostende

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Icon_minitimedo dec 30, 2010 3:48 pm

Vanavond kijken we naar SALT met madam Jolie.
Hopelijk trekt die film op iets want de laatste tijd is het genen vetten Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Nielvm




Aantal berichten : 1074
Registratiedatum : 03-11-10

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Icon_minitimedo dec 30, 2010 4:51 pm

Salt viel best wel mee vond ik, leuke actiefilm.



Gisteren takers gezien, matige film.

Eergisteren piranha, vond hem best wel grappig Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sphinkx




Aantal berichten : 1642
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 45

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Icon_minitimedo dec 30, 2010 5:04 pm

Laatste tijd vanalles bekeken...

The Social Network 8.5/10
Clash Of The Titans 7.5/10
City of Ember 6/10
Prince of Persia: Sand of Time 7.5/10
The Killer Inside Me 7.5/10
The Town 8.5/10
Tron (Originele dus) 5/10
Jan Zonder Vrees santa
Jackass 2.5 5/10

Zou ik graag nog zien volgende dagen

Wall Street (Origineel)
Wall Street 2: Money Never Sleeps
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Sphinkx
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Icon_minitimedo dec 30, 2010 7:00 pm

Door het server gedoe geen tijd gehad voor film Sad
misschien vanavond, hij is toch aant kopieren nu
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
eyn093

eyn093


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Oostende

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 31, 2010 8:08 am

Gisteren dus SALT gezien.
Sound & Vision was dik in orde Very Happy
Veel aktie ,maar pover verhaaltje.
En ik vind dat madam Jolie toch ook al betere films op haar palmares heeft staan.... Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
jvanhambelgium

jvanhambelgium


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 07-12-10

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 31, 2010 8:26 am

Ligt dat nu aan het feit dat ik een dag ouder begin te worden (en dus geen twintiger meer ben) maar tegenwoordig zijn film echt wel meer brol aan het worden. Special effects allemaal goed en wel, maar oh zo' flinterdun & voorspelbaar verhaaltje...

Er komen precies minder en minder films uit waarvan je denkt, wow, hier wil ik 10 euro aan geven om hem in de bioscoop te zien...

Waar ik WEL van genoten heb was enkele dagen geleden op Canvas "Into The Wild" !


...of heb ik gewoon last van einde-jaars-blues ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 31, 2010 8:39 am

jvanhambelgium schreef:
Ligt dat nu aan het feit dat ik een dag ouder begin te worden (en dus geen twintiger meer ben) maar tegenwoordig zijn film echt wel meer brol aan het worden. Special effects allemaal goed en wel, maar oh zo' flinterdun & voorspelbaar verhaaltje...

Er komen precies minder en minder films uit waarvan je denkt, wow, hier wil ik 10 euro aan geven om hem in de bioscoop te zien...

Waar ik WEL van genoten heb was enkele dagen geleden op Canvas "Into The Wild" !


...of heb ik gewoon last van einde-jaars-blues ?

into the wild? die animatie?
ik denk idd dat je gewoon last hebt :p
ik neem aan dat je voornemens ook minder drinken, meer sporten enz... zijn? Razz
typisch eindejaar dus :p
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
jvanhambelgium

jvanhambelgium


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 07-12-10

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 31, 2010 9:26 am

Stijn schreef:
jvanhambelgium schreef:
Ligt dat nu aan het feit dat ik een dag ouder begin te worden (en dus geen twintiger meer ben) maar tegenwoordig zijn film echt wel meer brol aan het worden. Special effects allemaal goed en wel, maar oh zo' flinterdun & voorspelbaar verhaaltje...

Er komen precies minder en minder films uit waarvan je denkt, wow, hier wil ik 10 euro aan geven om hem in de bioscoop te zien...

Waar ik WEL van genoten heb was enkele dagen geleden op Canvas "Into The Wild" !


...of heb ik gewoon last van einde-jaars-blues ?

into the wild? die animatie?
ik denk idd dat je gewoon last hebt :p
ik neem aan dat je voornemens ook minder drinken, meer sporten enz... zijn? Razz
typisch eindejaar dus :p


Nee, Into The Wild (2007) als in http://www.imdb.com/title/tt0758758/
Meer sporten is terug 1 van de voornemen ja ;-)
Drinken doe ik niet superveel, dus daar moeten we niet op bezuinigen ;-)

Terug naar boven Ga naar beneden
kristofb

kristofb


Aantal berichten : 378
Registratiedatum : 12-12-10
Leeftijd : 40
Woonplaats : Merksplas

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 31, 2010 10:20 am

jvanhambelgium schreef:
Ligt dat nu aan het feit dat ik een dag ouder begin te worden (en dus geen twintiger meer ben) maar tegenwoordig zijn film echt wel meer brol aan het worden. Special effects allemaal goed en wel, maar oh zo' flinterdun & voorspelbaar verhaaltje...

Er komen precies minder en minder films uit waarvan je denkt, wow, hier wil ik 10 euro aan geven om hem in de bioscoop te zien...

Waar ik WEL van genoten heb was enkele dagen geleden op Canvas "Into The Wild" !


...of heb ik gewoon last van einde-jaars-blues ?

Goh, ik merk bij mezelf ook dat ik méér en meer de iets 'diepergaande' films kan appreciëren, en dat me met momenten ook stoor aan de al-dan-niet bestaande verhaallijnen in megaspektakel films. En ik ben dan nog wél een twintiger Very Happy

't Zal wel iets zijn zoals 'verstand'.. Dat komt ook met de jaren zeggen ze he Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
skoebiedoe




Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Hoboken

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Icon_minitimeza jan 01, 2011 1:10 am

Toy story3

Bwa,laat het ons houden op een vermakelijk familiefilmpje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Icon_minitimeza jan 01, 2011 2:50 am

skoebiedoe schreef:
Toy story3

Bwa,laat het ons houden op een vermakelijk familiefilmpje.

alee man, die is toch super :p
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
skoebiedoe




Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Hoboken

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Icon_minitimeza jan 01, 2011 11:08 pm

Heb hier net Piranha nog eens gekeken maar dan samen met een kleine (14 jaar) van mijn zuster.
Die wou persé vandaag een griezelfilm zien en dan heb ik dus Piranha maar weer opgezet....(ahja kan ik naar de blote tetten kijken)

Man toch heb hier iets gezien dezen avond.
Zo tegen dat de film goed op gang trekt...begon ze zowat te zagen dat er toch niet echt veel gebeurde en dan heb ik haar gezegd dat de film nog moest beginnen en dat ze dus effe verder moest kijken....nu de film trekt zich op gang en die scene met die grote aanval begint daar in dat meer.
Nu op een bepaald moment gaan ze daar dus onder water en ge hoort dat geknetter van die bekken/tanden van die piranha's maar dat gaat dan ook de kamer volledig rond omdat die vissen dus rond iemand zwemmen.....
Verschiet die kleine daar ineens en die geeft er een schreeuw en echt waar die vloog hier een halve meter uit die stoel omhoog en die lag hier bekanst van de bank....
Die was gewoon verschoten omdat de rechterrearspeaker op dat moment dus effe buzze begon te geven met dat geknetter van die bekken van die vissen...die dacht echt dat die vissen achter haar stonden........manman,dat heb ik nog nooit gezien zo echt waar,ik schat toch dat die zeker een halve meter gehaalt heeft....
Ikke natuurlijk de slappe lach....

Die vraagt nietmeer om nog eens een griezel te zien.... lol.
Dus toch nog iets positief over Piranha....

(het geluid stond wel op een deftig niveau. Wink cinemaniveau dus Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
Sphinkx




Aantal berichten : 1642
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 45

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Icon_minitimeza jan 01, 2011 11:17 pm

Vandaag naar Wall Street gekeken. Voelde al een beetje gedateerd aan maar blijft wel een dijk van een film met goeie prestaties van Douglas en Sheen. Morgen ga ik sequel proberen te bekijken.

Verder heb ik vandaag ook nog eens Death at a Funeral bekeken. Wel uiteraard het origineel van 2007 uiteraard. Zelfs bij die 2de kijkbeurt blijft het echt een super comedy. Zelden zoveel gelachen met een film. Voor de Holywood remake ga ik uiteraard passen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Sphinkx
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Icon_minitimezo jan 02, 2011 1:23 am

Deze vanavond eindelijk eens gekeken en vond hem echt wel goed. Wel van 2007 ook al.

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 1283707111_1butterj
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welke film heb je zopas in je HT bekeken?
Terug naar boven 
Pagina 4 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat is je favoriete genre van film?
» Welke film/serie is laatst bijgekomen in je collectie?
» Digitaliseren film collectie
» Welke film heb je op dvd gekocht?
» Hoe groot is je film / serie collectie?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Films en Series :: Bestaande films-
Ga naar: