Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dé Vlaamse plek voor uw HT en Filmkennis !
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Om jullie beter te kunnen dienen is het forum verhuisd naar Home-theater.be Groeten en tot daar! De beheerder en mods.

 

 Projectievlak

Ga naar beneden 
+4
djaxx
Nielvm
sam
Stijn
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Projectievlak - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Projectievlak   Projectievlak - Pagina 2 Icon_minitimevr feb 15, 2013 6:41 pm

Mmm
Food for thought, thx
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
sam




Aantal berichten : 321
Registratiedatum : 22-06-11
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aalst

Projectievlak - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Projectievlak   Projectievlak - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 16, 2013 3:51 pm

Ik zou er voor gaan, Stijn! Het enige wat mij niet echt ideaal lijkt te zijn is je trapgat. Maar dan eerder omwille van praktische redenen omdat je dan iedere keer wat moet "verhuizen". Ma bon, als dat het nadeel dan is... dan zou ik dat er met veel plezier bijnemen Wink

Ik meen mij te herinneren dat er in 1 van Werner zijn demoruimtes een scherm ook slechts op max 30cm van de grond hangt en je zit daar ook op amper 3m van het scherm. Ik vond dat toen perfect te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
skoebiedoe




Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Hoboken

Projectievlak - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Projectievlak   Projectievlak - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 16, 2013 3:52 pm

Zolang je niet met uwe kop voor de projecter zit valt dat allemaal nog best goed mee hoor. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Projectievlak - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Projectievlak   Projectievlak - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 16, 2013 4:16 pm

Ik ga eens een bezoekje brengen aan werner..
Wie mee wil Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Projectievlak - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Projectievlak   Projectievlak - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 16, 2013 5:05 pm

Ok...
Ik heb nog eens wat zitten meten Smile

Totale lengte is 7m20
De breedte onderaan, dus vloer is 3m40

De afstand (indien ik scherm plaats zoals getoond op foto, kan hem eventueel ook andere kant zetten maar daar staat enkel in de hoek een klein kastje voor de zonnepanelen.) tss scherm en begin trapgat is 2m55

Dan een trapgat van 0,65 ( op 1,25)
En een resterende 4m

Indien ik scherm plaats van 2m20 breed, kan ik 1m60 naar beneden gaan, maw ik hou 30 cm over tot vloer.

De ruimte links of rechts die dan overschiet is 0,47 op 1m20 hoog, dus bv een luidsprekerzuil van 30cm op 1m15 zou er net naast kunnen (geen idee of dit voldoende hoog is voor de meeste...)

Dus zoiezo ga ik voor deze ruimte volwaardige luidsprekers aanschaffen zodat ik geen melkpakjes meer heb Wink

Ik vraag mij ook af, of ik uberhaupt een zetelbank of dergelijke door dit trapgat ga krijgen...
En of de ruimte links en/of rechts dus voldoende is voor zuilen...

Een ander vraagje, wat misschien interessant is om te weten...
Hebben jullie een idee hoeveel alles in totaal zo zal verbruiken? Luidsprekers, versterker, projector, mediaspeler, sub?
Zal natuurlijk afhankelijk zijn van hoeveel watt enz de luidsprekers zijn maar om globaal een idee te hebben..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
chaka

chaka


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 43

Projectievlak - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Projectievlak   Projectievlak - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 16, 2013 5:39 pm

je hebt tegenwoordig van die opblaasbare zetels.

Verbruik. Sorry hoor maar je mocht van je vrouw haar fout als het teveel verbruikt. Smile

Heb ooit is een meter gekocht voor het verbruik te meten maar nu een jaar een half later geen idee waar die ligt.







Bij nader inzien. gebruikt uw zonnepannelen gvdekke Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Projectievlak - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Projectievlak   Projectievlak - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 16, 2013 6:59 pm

Het gaat niet op teveel of te weinig verbruiken, maar om hoe zwaar ik de kring moet voorzien he, slimmeke Wink
Oplaasbare zetels.. Gj ligt met zon pop thuis zeker? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
skoebiedoe




Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 55
Woonplaats : Hoboken

Projectievlak - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Projectievlak   Projectievlak - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 16, 2013 7:19 pm

Bij mij staat alles (dus heel de blokhut) aangesloten op een zekering van 20 A.
Zekering is hier nog niet gesprongen met systeem en alle verlichting op (de 50W spotjes zijn nu wel vervangen door leds )
Terug naar boven Ga naar beneden
chaka

chaka


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 13-01-13
Leeftijd : 43

Projectievlak - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Projectievlak   Projectievlak - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 17, 2013 8:13 am

Stijn schreef:

Oplaasbare zetels.. Gj ligt met zon pop thuis zeker? Wink


Op mijn 14de had ik een opblaasbare zetel van coca-cola.
Ooit een opblaasbare krokodil gehad voor in de zee.
Maar niet zo een pop zoals je bedoelt.

Even serieus.
Mijn zetel is in stukken naar boven gegaan en daar in elkaar gevezen. . Gekocht in de weba van Deinze want niet meer voorradig in dien van Gent. Dus daar moet je ook al geen schrik van hebben. Zo iets in den aard


Voor bezoek is er de ikea zetels (van die goedkope dingen dat je ook in elkaar moet zetten.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Projectievlak - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Projectievlak   Projectievlak - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 17, 2013 9:41 am

Thx.. Zal dus geen probleem zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Projectievlak - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Projectievlak   Projectievlak - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Projectievlak
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Hardware :: Projectie en televisie-
Ga naar: