Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dé Vlaamse plek voor uw HT en Filmkennis !
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Om jullie beter te kunnen dienen is het forum verhuisd naar Home-theater.be Groeten en tot daar! De beheerder en mods.

 

 Kef T 205 serie opstelling

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Kef T 205 serie opstelling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kef T 205 serie opstelling   Kef T 205 serie opstelling - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 16, 2013 4:14 pm

Ah ik dacht dat je die hoeksofa nog moest aanschaffen...
Maar als je zegt dat je deze toch gaat wegdoen..
Kun je dan geen hoek kopen zoals ik zei?
Blijft hetzelfde lol

Wanteoals nu op je trkening.. Zitten jullie weg van de haard... Wat ik wel jammer vind...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Kef T 205 serie opstelling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kef T 205 serie opstelling   Kef T 205 serie opstelling - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 17, 2013 7:27 pm

Wanneer zijn de plannen voor dit alles?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Rebbelx




Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 15-02-13

Kef T 205 serie opstelling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kef T 205 serie opstelling   Kef T 205 serie opstelling - Pagina 2 Icon_minitimema feb 18, 2013 7:23 am

Stijn schreef:
Wanneer zijn de plannen voor dit alles?

Dat zal nog wel eventjes duren. Als alles goed verloopt, zal onze woning pas rond maart water- en winddicht staan. Natuurlijk komt de elektricien dan langs en moeten we wel weten waar we de boxen willen hangen enz. Voor de frontspeakers is dit geen probleem aangezien er nog een meubel met inbouwhaard komt, daar hoeft dus niet geslepen worden. Voor de rearboxen is het wel nodig dat we weten waar deze moeten komen. De sofa is 3 jaar geleden aangekocht toen we op een appartement gingen wonen. Deze heeft een woonkamer van 5.5meter. De sofa was daar zeker niet te groot. Waar we nu gaan wonen is de woonkamer iets krapper. Ik zeg niet dat we meteen een nieuwe sofa zullen aanschaffen maar na verloop van tijd, lijkt het ons wel aangewezen een iets kleiner model te kope, OF een andere opstelling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Kef T 205 serie opstelling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kef T 205 serie opstelling   Kef T 205 serie opstelling - Pagina 2 Icon_minitimema feb 18, 2013 9:32 am

Dan zou ik misschien opteren om rear left , helemaal in het hoekje te plaatsen (onder raam 1)
en rear right tussen 2 en 3...

Voorlopig kun je dan de huidige zetel iets naar beneden laten zakken, en als je dan later een gepaste zetel koopt, hangen je speakers zeker goed....

Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Rebbelx




Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 15-02-13

Kef T 205 serie opstelling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kef T 205 serie opstelling   Kef T 205 serie opstelling - Pagina 2 Icon_minitimema feb 18, 2013 9:55 am

Stijn schreef:
Dan zou ik misschien opteren om rear left , helemaal in het hoekje te plaatsen (onder raam 1)
en rear right tussen 2 en 3...

Voorlopig kun je dan de huidige zetel iets naar beneden laten zakken, en als je dan later een gepaste zetel koopt, hangen je speakers zeker goed....


Inderdaad...Het is niet omdat we nu met een te grote sofa zitten dat we daarom onze opstelling/plaatsen van speakers moeten aanpassen. Uiteindelijk is het de bedoeling dat de speakers blijven hangen en de sofa ooit wordt vervangen door een ander model
Terug naar boven Ga naar beneden
Chr1st0f

Chr1st0f


Aantal berichten : 167
Registratiedatum : 11-01-11
Woonplaats : Kasterlee

Kef T 205 serie opstelling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kef T 205 serie opstelling   Kef T 205 serie opstelling - Pagina 2 Icon_minitimema feb 18, 2013 12:01 pm

Ongeacht de opstelling, zou ik echt wel die radiator tussen de haard en de muur weg laten.
Dit gaat een stofhoekje worden en het gaat er totaal niet strak uitzien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kef T 205 serie opstelling - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kef T 205 serie opstelling   Kef T 205 serie opstelling - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kef T 205 serie opstelling
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Full New HT opstelling en aankoop
» Welke serie volgen jullie?
» Hoe groot is je film / serie collectie?
» Welke film/serie is laatst bijgekomen in je collectie?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Koopjeshoek :: Aankoopadvies-
Ga naar: