heb ook eerst gewone kabels gehad uit den brico (koperen van 2,5mm²) en deze zijn nu vervangen door W&M 01 de dikke versie en de W&M 02 relatief goedkope kabels maar dus dikker (dacht 6 mm² de 02 is normaal bi-wire maar heb deze single wire laten uitvoeren (wat wil zeggen 2 geleiders per aansluiting zodat de totale dikte net zoveel is als de 01))
Heb ik verschil gehoord.........kan het niet echt zeggen
Heb ik verschil waargenomen tussen bare wire aansluiting en nu via die stekers......kan het niet echt zeggen
Heb ik verschil gevoelt in mijne portemonnee.......dat wel maar ben ik dan teleurgesteld in de kabel........dat nu ook weer niet.
Heb ik spijt van de upgrade.......niet echt nee.
Ik ben tenminste gerust nu dat mijn speakers het vermogen kunnen krijgen die ze nodig hebben....gemoedsrust
Ben ik bereid om meer als € 500 voor een kabeltje van 0,5 meter te betalen......bijlange niet.
(alhoewel siltechkabeltjes.....twijfelgevalleke)
(kan infeite niet echt vergelijken met vroeger omdat ik ook ineens alle aansluitkabels tussen pre en eind ook heb vervangen maar volgens mij klinkt het nog even goed als vroeger....beter.......kan ik niet echt zeggen.Voor mij klinkt het gewoonweg goed)
(onderschat wel niet de stromen die soms door die kabeltjes gaan en zeker als uw speakers van het hogere vermogen type zijn (lees 200W en meer) .
T'is tenslotte niet voor niks dat ze soms zware voedingen in een versterker kwakken.)