Onderwerp: Re: Dvd's & Blu-ray do jun 23, 2011 7:26 am
Wow met zo'n hoge verzendingskosten kan ik het wel begrijpen Misschien moet je de website van bpost maar eens erop nakijken, want je kan bijna voor de helft van dat geld al pakjes versturen zelfs
Onderwerp: Re: Dvd's & Blu-ray do jun 23, 2011 7:39 am
kristofb schreef:
Wow met zo'n hoge verzendingskosten kan ik het wel begrijpen Misschien moet je de website van bpost maar eens erop nakijken, want je kan bijna voor de helft van dat geld al pakjes versturen zelfs
Moest je je nog bedenken, dan hoor ik het graag
Nujah ,je hebt gelijk .Ik hou me te veel bezig met die rot postzegels. Ik kan je de 2 films opzenden via taxipost mini indien je wenst .Is ook iets veiliger dacht ik.(En ik heb toch geen zegels meer). Hopelijk kunnen ze er alle 2 in
Onderwerp: Re: Dvd's & Blu-ray do jun 23, 2011 7:49 am
eyn093 schreef:
kristofb schreef:
Moest je je nog bedenken, dan hoor ik het graag
Nujah ,je hebt gelijk .Ik hou me te veel bezig met die rot postzegels. Ik kan je de 2 films opzenden via taxipost mini indien je wenst .Is ook iets veiliger dacht ik.(En ik heb toch geen zegels meer). Hopelijk kunnen ze er alle 2 in
Veiliger is het zeker (redelijk stevig karton) + je hebt een tracking code. Nu, eerlijk gezegd weet ik niet of er wel 2 films in 1 taxipost mini gaan, omdat je maar 24mm 'hoogte' zou hebben? Moest het lukken, dan neem ik ze graag over van je, en als het niet lukt, spijtig, maar dan hebben toch alletwee geprobeerd eh
Onderwerp: Re: Dvd's & Blu-ray do jun 23, 2011 7:54 am
Waw ,ik ben serieus in de war vandaag ivm de posttarieven Kinderkamer in orde brengen met je laptop naast je is geen goed idee
Voor mij is 13 incl goed voor beide films (standaart verzending). Indien OK zend ik je mijn gegevens en zend ik ze vandaag nog op. Met wat geluk heb je ze morgen al.
Stijn Admin
Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Dvd's & Blu-ray do jun 23, 2011 8:03 am
Je kan altijd ook verzenden via kiala Ik maak daar veel gebruik van 4 euro verzendkosten, gelijk hoeveel blurays je verzend... Werkt perfect !!!!!!
Onderwerp: Re: Dvd's & Blu-ray do jun 23, 2011 8:52 am
eyn093 schreef:
Waw ,ik ben serieus in de war vandaag ivm de posttarieven Kinderkamer in orde brengen met je laptop naast je is geen goed idee
Voor mij is 13 incl goed voor beide films (standaart verzending). Indien OK zend ik je mijn gegevens en zend ik ze vandaag nog op. Met wat geluk heb je ze morgen al.
Ok, das goed voor mij dan Stuur je gegevens alvast maar!