Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Logitech harmony afbeeldingen do jun 09, 2011 1:23 pm
Klopt het dat ik bepaalde afbeeldingen kan toevoegen voor tv-zenders, radio-zenders enz? enz zoals wat? waar haal ik ze?
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Logitech harmony afbeeldingen do jun 23, 2011 9:00 am
Iemand die afbeeldingen heeft voor Kzoom, focus en Ketnet en canvas HD samen?
johan d
Aantal berichten : 79 Registratiedatum : 05-03-11
Onderwerp: Re: Logitech harmony afbeeldingen do jun 23, 2011 9:17 am
op hun site misschien?
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Logitech harmony afbeeldingen do jun 23, 2011 9:28 am
niet te vinden
johan d
Aantal berichten : 79 Registratiedatum : 05-03-11
Onderwerp: Re: Logitech harmony afbeeldingen do jun 23, 2011 9:52 am
Stijn schreef:
niet te vinden
als je op google onder afbeeldingen zoekt op "kzoom"... http://www.google.be/search?tbm=isch&hl=nl&source=hp&biw=1179&bih=650&q=kzoom&gbv=2&oq=kzoom&aq=f&aqi=g3&aql=&gs_sm=e&gs_upl=1521l2442l0l5l5l0l1l1l0l219l609l1.2.1l4
djaxx
Aantal berichten : 719 Registratiedatum : 04-11-10
Onderwerp: Re: Logitech harmony afbeeldingen do jun 23, 2011 12:30 pm
Steek er u tijd ni in, ge gaat die toch nooit gebruiken.
Chr1st0f
Aantal berichten : 167 Registratiedatum : 11-01-11 Woonplaats : Kasterlee
Onderwerp: Re: Logitech harmony afbeeldingen do jun 23, 2011 6:29 pm
Onderwerp: Re: Logitech harmony afbeeldingen do jun 23, 2011 8:05 pm
ook de mijne heb ik van Harmony Forum gedownload ik gebruik ze wel niet allemaal, enkel de vaak gebruikte zenders kregen bij mijn een logootje
hoe bevalt de ab, Stijn? Is in het begin een beetje zoeken, maar na een tijdje gaat dat vlotter se
Sphinkx
Aantal berichten : 1642 Registratiedatum : 03-11-10 Leeftijd : 45
Onderwerp: Re: Logitech harmony afbeeldingen vr jun 24, 2011 7:54 am
Heb dat ook voor de meeste gebruikte maar ik gebruik het eigenlijk niet... Maar eens gewoon googlen op afbeeldingen van de zenders die je nodig hebt zou toch moeten gaan?
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Logitech harmony afbeeldingen ma jun 27, 2011 6:49 am
Ik gebruik ze wel vind het wel handig.. Zal die afbeeldingen met google es proberen. Alles werkt nog niet, maar heb momenteel geen zin om er mn gedachten op te zetten...
K'heb enkele logo's voor m'n favoriete radio zenders geinstalleerd .Ziet er goed uit. Probleem is als ik op een logo duw (op de touchscreen van de One) er niks gebeurd Ik kan dus niet van radio zender wisselen....
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Logitech harmony afbeeldingen zo jul 03, 2011 7:10 am
eyn093 schreef:
K'heb enkele logo's voor m'n favoriete radio zenders geinstalleerd .Ziet er goed uit. Probleem is als ik op een logo duw (op de touchscreen van de One) er niks gebeurd Ik kan dus niet van radio zender wisselen....
lukt bij mij wel maar die activiteit dan, hoe ziet het logo daarvan eruit? een tv?
Onderwerp: Re: Logitech harmony afbeeldingen zo jul 03, 2011 9:30 am
Stijn schreef:
eyn093 schreef:
lukt bij mij wel maar die activiteit dan, hoe ziet het logo daarvan eruit? een tv?
Logo is "een sateliet met een muzieknoot erbij" Bij mij lukt het niet omdat m'n radio kanalen bij m'n b box allemaal uit 3 getallen bestaat. vb :radio 1 = 800 stubru =806
Als hij op pakweg op 800 staat en ik wil naar 806 zend de one de signalen traag door Dus : 8-----0-----6 Niet 806 Resultaat is dat ik dan zender 6 krijg,maar dat is geen radiozender dus blijt hij gewoon op 800.
Ik heb eigenlijk tot nu toe bijna alle mogelijke combinatie van vertragingen enzo geprobeerd ,maar nog altijd geen positief resultaat.
Welke nr's heb jij dan bij Telenet voor je radiozenders ? Bestaat dat ook uit 2 of 3 nr's ?
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Logitech harmony afbeeldingen zo jul 03, 2011 10:49 am
Ik gebruik mn decoder niet voor mn radio enkel mn versterker!
Als ik m'n decoder niet wil gebruiken om naar de radio te luisteren moet ik op m'n versterker een antenne aansluiten...
Maar bon ,nu werkt het wel Ook bij tv kijken heb ik 20 favorieten aangemaakt met bijpassende logo.En het switchen werkt perfekt. Enkel bij aktiviteit TV kijken en Radio luisteren gaat m'n decoder niet direkt aan.k'moet dan de 'help' knop gebruiken. ik zal nog wat verder moeten fine tunen dus. Nooit gedacht dat het zoveel werk ging zijn . Als alles zowat op punt staat zoals ik het wil zal ik met de verlichting en haard beginnen prutsen
By the way ,heb je een deftige logo voor Focus tv ?
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Logitech harmony afbeeldingen ma jul 04, 2011 11:03 am
hehe, ik zoek ook een focus logo
Dus jij moet voor radio altijd decoder+ versterker aansteken? ik zou het niet willen
Bij mij staat alles nu 90% goed op mn harmony Volgende is verlichting maar eerst haard plaatsen Staat die er bij jou al dan?
Onze haard staat hier al 3 jaar Dat m'n decoder en versterker samen aan moeten staan om naar de radio te luisteren ,daar heb ik geen last van.Zolang het maar goed werkt! Als je naar de tv kijkt en je wil geluid door je boxen moet je decoder toch ook aan .
Nu ,bij mij staat het ook voor ongeveer 90% op punt,enkel m'n decoder die niet altijd goed aan en uit gaat. Trouwens ,zijn er hier nog leden die de combo Belgacom b box 2 en een Harmony toestel hebben ?
Stijn Admin
Als ik tv wil kijken moet mn decoder zoiezo aan, geluid door de boxen of niet
Dusja ,zo'n decoder dat stoort toch niet erg.Aan moet die toch.Bij mij voor 2 activiteiten ,voor uzelf 1. Als die aan staat of niet ,maakt toch geen verschil uit. Eerder een noodzakelijk kwaad imo,weer een apparaat in je tv meubel.
Stijn Admin
Als ik tv wil kijken moet mn decoder zoiezo aan, geluid door de boxen of niet
Dusja ,zo'n decoder dat stoort toch niet erg.Aan moet die toch.Bij mij voor 2 activiteiten ,voor uzelf 1. Als die aan staat of niet ,maakt toch geen verschil uit. Eerder een noodzakelijk kwaad imo,weer een apparaat in je tv meubel.
In verbruik toch wel serieus,. Dat ding vreet energie!
Bah ,'s nachts en tijdens de dag als er niemand thuis is staat die toch niet aan. Zoveel zal dat ook niet schelen zeker.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Logitech harmony afbeeldingen di jul 05, 2011 5:22 am
eyn093 schreef:
Bah ,'s nachts en tijdens de dag als er niemand thuis is staat die toch niet aan. Zoveel zal dat ook niet schelen zeker.
in standby verbruikt die nog veel hoor.. met die hdd erin
Sphinkx
Onderwerp: Re: Logitech harmony afbeeldingen di jul 05, 2011 7:46 am
De nieuwe telenet decoder verbruikt wel een stuk minder volgens testen. Nadeel is dan weer dat je terug 50 euro moet betalen als je die wil binnen halen
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Logitech harmony afbeeldingen di jul 05, 2011 8:36 am
Zijn er nog verschillen?
Sphinkx
Onderwerp: Re: Logitech harmony afbeeldingen di jul 05, 2011 8:47 am