Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dé Vlaamse plek voor uw HT en Filmkennis !
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Om jullie beter te kunnen dienen is het forum verhuisd naar Home-theater.be Groeten en tot daar! De beheerder en mods.

 

 Pioneer setje

Ga naar beneden 
+4
skoebiedoe
djaxx
Stijn
predator
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Pioneer setje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 3 Icon_minitimeza jul 23, 2011 5:56 pm

ik moet ook nog overal schilderen
na 5j zijn er nog maar 2 (kinder)kamers geschilderd..
nu oktober/november komt de haard
daarna de living, inkom, keuken schilderen , dan onze kamer, en dan de rest (gang, bureau, stukje badkamer)
daarna, 2de badkamer installeren , en dan is het af Smile (de inmaakkasten aan de bureau niet meegerekend, ook niet de garage waar er ook rekken ofzo moeten komen)
als dat af is, mag ik opnieuw beginnen met schilderen lol
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
predator




Aantal berichten : 283
Registratiedatum : 09-07-11

Pioneer setje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 13, 2011 3:22 pm

eht ding speelt goed
nu hadk nog een paar vragen :

wat is die hdcp error, en Hoe the fuck kank ervoor zorgen datk dat niet meer heb ( geluid valt telkens uit, dan vind hij terug hdmi en doet hij weer 5 seconds verder, dan weer niet, dan weer wel
en het rare is dat dit niet altijd is... sommige dagen speelt hij zonder die onozele error hele tijd, andere dagen zegt hij het om de 5 seconden...


dan Zone 2????

ik heb boxjes nu gekocht vorige week, voor op de kamers, deze hebk aangesloten op zone 2, nu krijgk er geen geluid uit... iemand die weet hoe dit komt? ik heb zone 2 opgestart en "tuner" geselecteerd om te proberen, niks komt eruit...
Terug naar boven Ga naar beneden
Chr1st0f

Chr1st0f


Aantal berichten : 167
Registratiedatum : 11-01-11
Woonplaats : Kasterlee

Pioneer setje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 13, 2011 7:00 pm

Heb je de instelling in de versterker goed gezet voor de 2de zone? Normaal kan je ergens instellen dat je uitgangen wilt gebruiken voor: 7.1, biampen of voor een 2de zone.

Hoe lang is je hdmi kabel? Misschien moet je eens een andere kabel proberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Pioneer setje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 3 Icon_minitimema aug 15, 2011 8:01 am

als ik hdcp error krijg op mijn versterker komt dit doordat hij nog geen signaal krijgt van bv mijn dune of iets anders , terwijl hij wel op die hdmi staat

Voor die zone 2 kan ik niet testen, want ik heb geen 2de zone, maar zorg er idd voor dat die juist ingesteld staat op je versterker



What is a HDCP error? Here is a real life situation that happened that could happen to you.

You just bought a Blu-ray Disc Player and connected it to your older HDTV with a HDMI cable. When you tried playing a Blu-ray disc a HDCP error was shown on the screen. The movie wouldn't play.

This is a known issue with HDCP, and it's one of the biggest hassles consumers will have to deal with when utilizing a HDMI cable on their HDTV. You will get a HDCP error if you try watching HDCP encoded content when using a HDMI cable.

The problem is that if HDCP exists anywhere in the video stream then all devices and cables accessing this content must be HDCP compliant. If one device or cable isn't HDCP compliant then you get a HDCP error.



The only solution is to either replace the HDMI cable with a non-digital cable or replace the HDCP-less device. This could mean buying a new HDTV.



In fact, I worked with a reader last year troubleshooting a HDCP error on his TV. What happened is that he bought a Blu-ray Disc Player and connected everything properly only to get a HDCP error. After a few emails back and forth we discovered that his HDTV wasn't HDCP compatible, which is why he got the HDCP error.

The reader ended up buying a newer HDTV with HDCP, and his Blu-ray Disc Player worked perfectly with HDMI cables.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
predator




Aantal berichten : 283
Registratiedatum : 09-07-11

Pioneer setje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 3 Icon_minitimema aug 15, 2011 11:05 am

ik heb het gevonden deze morgen ^^

zone 2 was ergens inderdaad een instelling, maar ffs die was goed verstopt !!! :-)

die hdcp error is blijkbaar men connectortje van men hdmi kabel, ik had gisterne men tv meubel een beetje verzet en hadk geen contact meer, en nu met een elastiekje hou ik het connectortje erop zodat het signaal geeft
kabel is dus aan vervanging toe ( is gelijk nieuw als men pioneer versterker, maarja... )

Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Pioneer setje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 3 Icon_minitimema aug 15, 2011 11:14 am

Alles ok dus, prima Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Chr1st0f

Chr1st0f


Aantal berichten : 167
Registratiedatum : 11-01-11
Woonplaats : Kasterlee

Pioneer setje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 3 Icon_minitimema aug 15, 2011 5:19 pm

Je kan ook eens een HDMI safety clip proberen, HDMI connectors zijn gewoon slecht ontworpen en durven wel eens los te kopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
predator




Aantal berichten : 283
Registratiedatum : 09-07-11

Pioneer setje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 16, 2011 8:23 pm

het is trouwens wel zeer toevallig dat net vandaag een hdmi set verkocht wordt op ibood Wink
kheb me er ma direct 2 setjes besteld van :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Pioneer setje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 17, 2011 11:00 am

lol
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Pioneer setje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pioneer setje   Pioneer setje - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pioneer setje
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Pioneer 919
» Tka pioneer receiver + blu-ray speler.
» Pioneer 919 en ipad of samsung s3
» Pioneer VSX-2020 of Rotel RSX 1550
» ISF calibratie voor Pioneer plasma gezocht

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Koopjeshoek :: Aankoopadvies-
Ga naar: