Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Fringe fout?? SPOILERS !!!!!!!!! za jul 23, 2011 10:47 am
Ik ben momenteel fringe aan het volgen, 2de seizoen al.. alles ok super tot gisterenavond.. Seizoen 2 episode 11.. Wie zien we daar plots terug uit de dood verschijnen? Charlie Francis! WTF man ! Deze ging toch mooi dood (aflevering 4-5 seizoen 2) en werd ook mooi in het beeld gebracht.. wat doet hij hier dan terug? Zo plots zonder verklaring... of komt er nog een verklaring na deze aflevering? Ik vind het totaal niet kunnen en doet de hele serie afbreuk! Graag commentaar.
predator
Aantal berichten : 283 Registratiedatum : 09-07-11
lol dit klopt 100% en is zeker GEEN fout je zal nog versteld staan zeer binnenkort... meer kank er niet over zeggen, ksnap eigenlijk niet dat je het zelf nog niet echt "door" hebt :p
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Fringe fout?? SPOILERS !!!!!!!!! zo jul 24, 2011 7:32 am
predator schreef:
lol dit klopt 100% en is zeker GEEN fout je zal nog versteld staan zeer binnenkort... meer kank er niet over zeggen, ksnap eigenlijk niet dat je het zelf nog niet echt "door" hebt :p
wel ik lees net dat het wel degelijk een fout is !
Het is blijkbaar een special filler aflevering en moest dus in seizoen 1 zitten! Wat een verschrikkelijke fout !
predator
Onderwerp: Re: Fringe fout?? SPOILERS !!!!!!!!! zo jul 24, 2011 8:32 am
ja ik kan er weinig over zeggen, is al wat te lang geleden datk s2 heb gezien :p mij is het alleszinds niet opgevallen dat er een fout zou inzitten, er komt wel nog eens een charlie voorbij ja ;P
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Fringe fout?? SPOILERS !!!!!!!!! ma jul 25, 2011 7:22 am
predator schreef:
ja ik kan er weinig over zeggen, is al wat te lang geleden datk s2 heb gezien :p mij is het alleszinds niet opgevallen dat er een fout zou inzitten, er komt wel nog eens een charlie voorbij ja ;P
als het in de parallelle wereld is dan heb ik er geen probleem mee, maar niet in de wereld waar hij is doodgegaan..
Cuball
Aantal berichten : 257 Registratiedatum : 10-11-10
Is een aflevering die ze nog staan hadden van seizoen 1, maar klopt inderdaad niet in de verhaallijn... was ook beetje geschrokken :-)
als je trouwens alles over Fringe wil te weten komen dan moet je maar es zien op http://fringepedia.net/
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Fringe fout?? SPOILERS !!!!!!!!! wo jul 27, 2011 5:15 am
Cuball schreef:
Is een aflevering die ze nog staan hadden van seizoen 1, maar klopt inderdaad niet in de verhaallijn... was ook beetje geschrokken :-)
als je trouwens alles over Fringe wil te weten komen dan moet je maar es zien op http://fringepedia.net/
Voor ik daar ga kijken... het bevat geen spoilers?
Ik vind het voor zo'n serie eigenljik niet kunnen, zo'n fout!
Cuball
Aantal berichten : 257 Registratiedatum : 10-11-10
Onderwerp: Re: Fringe fout?? SPOILERS !!!!!!!!! wo jul 27, 2011 6:25 am
bevat wel spoilers omdat alle afleveringen al uitgezonden zijn in de VS.
Spoilers over seizoen 4 ga je echter niet vinden... maar van zodra een aflevering is uitgezonden dan vind je er info over.
predator
Onderwerp: Re: Fringe fout?? SPOILERS !!!!!!!!! wo jul 27, 2011 8:22 am
in oktober begint s4 zeker? ^^ kan er ni op wachte, spijtige is da ge dan nog een tijdje moet wachte voordat ge 4 epi's ofzo hebt ( echt 1 epi / week kijken ofzo wordtk zot van dus dan wachtk ma een tijdje totdatk er een deel achter elkaar kan zien :p )
predator
Onderwerp: Re: Fringe fout?? SPOILERS !!!!!!!!! wo jul 27, 2011 8:23 am
kvind het eigenlijk raar dat mij die fout niet is opgevallen, tzal zijn dat het al ffkes geleden is datk da seizoen gezien heb, misschien dat het me toen is opgevalle ma datk et me nimeer kan herinnere nu :-D
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Fringe fout?? SPOILERS !!!!!!!!! wo jul 27, 2011 8:51 am
wie weet
predator
er komt btw een seizoen 5 hiervan! wel maar 13 epis maar dat zijn dan weer 13 geweldige avonden voor de fans ( zoals ik ) dan stopt het wel definitief spijtig genoeg
Stijn Admin