Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dé Vlaamse plek voor uw HT en Filmkennis !
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Om jullie beter te kunnen dienen is het forum verhuisd naar Home-theater.be Groeten en tot daar! De beheerder en mods.

 

 Welke Dune

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
johan d




Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 05-03-11

Welke Dune Empty
BerichtOnderwerp: Welke Dune   Welke Dune Icon_minitimema aug 15, 2011 5:03 am

Ik heb momenteel een duet die muziek vanop mijn PC afspeelt, een BR speler voor schijfjes.

Voor foto en film denk ik aan een Dune, alleen zie ik niet echt in welke films ik op de pc zou willen laten staan, eens ze gezien zijn. Alleen voor de kinderen - die 100x dezelfde tekenfilm willen zien zou dit voor ons belangrijk kunnen zijn. Ook om foto's die op de pc staan zou de mediaspeler leuk zijn voor op tv.

De Dune moet draadloos werken, dus voor de tekenfilm zou ik een lokale HD in de DUne willen, of kan dit toch draadloos en kunnen de films op de PC?

Ik twijfel tussen een Smart D1, H1 of een "HDI Dune HD Lite 53D Wireless" Kan de Duet mijn muziek vinden die op de HD van een Dune staat?
Muziek wou ik sowoeso op een Squezebox, omdat daar de tv niet voor aan moet.

Iemand ervaring met een HDI Dune HD Lite 53D Wireless?

Of is het beter nog even wachten op de nieuwe generatie player met nieuwe chipsets, zoals Buddah ergens aanhaalde...
Terug naar boven Ga naar beneden
jvanhambelgium

jvanhambelgium


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 07-12-10

Welke Dune Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke Dune   Welke Dune Icon_minitimema aug 15, 2011 6:56 am

johan d schreef:
Ik heb momenteel een duet die muziek vanop mijn PC afspeelt, een BR speler voor schijfjes.

Voor foto en film denk ik aan een Dune, alleen zie ik niet echt in welke films ik op de pc zou willen laten staan, eens ze gezien zijn. Alleen voor de kinderen - die 100x dezelfde tekenfilm willen zien zou dit voor ons belangrijk kunnen zijn. Ook om foto's die op de pc staan zou de mediaspeler leuk zijn voor op tv.

De Dune moet draadloos werken, dus voor de tekenfilm zou ik een lokale HD in de DUne willen, of kan dit toch draadloos en kunnen de films op de PC?

Ik twijfel tussen een Smart D1, H1 of een "HDI Dune HD Lite 53D Wireless" Kan de Duet mijn muziek vinden die op de HD van een Dune staat?
Muziek wou ik sowoeso op een Squezebox, omdat daar de tv niet voor aan moet.

Iemand ervaring met een HDI Dune HD Lite 53D Wireless?

Of is het beter nog even wachten op de nieuwe generatie player met nieuwe chipsets, zoals Buddah ergens aanhaalde...


Muziek voor de Duet op een Dune zetten kan niet. De "Squeezeboxserver" software kan niet draaien op een Dune.
Draadloos werken zou kunnen indien je klassieke DVD images speelt. Als je het "High Definition" straatje in gaat vrees ik dat je *mogelijks* niet stabiel gaat kunnen spelen zonder een "hickup" van tijd tot tijd...alhoewel dat met die Dune "Air" Wifi USB stick wel eens goed kan werken (b/g/n) geen praktische ervaring.

Ik heb geen ervaring met zo'n "Lite 53D (Wireless)" maar ik zou niet wachten op een nieuwe generatie. Wat jij nodig blijkt te hebben en ook je verwachtingen lijken prima met de huidige generatie te matchen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Welke Dune Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke Dune   Welke Dune Icon_minitimema aug 15, 2011 7:46 am

Ik zou ook niet wachten..

Gewoon voor de dune d1 gaan.

De lite ondersteund geen HD audio !!! (denk hieraan, toch niet alle hd audio)



Een hdd in de D1 kan perfect, wireless zou ik ook afraden, zeker voor HD films...

De keuze is dus vrij snel gemaakt...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
johan d




Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 05-03-11

Welke Dune Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke Dune   Welke Dune Icon_minitimema aug 15, 2011 11:14 am

Stijn schreef:
Ik zou ook niet wachten..
Gewoon voor de dune d1 gaan.
De keuze is dus vrij snel gemaakt...

Dan misschien toch liever eentje waar je gemakkelijk de HD van kan wisselen (de H1)... wat zie je trouwens op dat schermpje?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Welke Dune Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke Dune   Welke Dune Icon_minitimema aug 15, 2011 11:15 am

Soort geluid, mapnamen, looptijd, clock, beetje algemene dingen ,niet veel speciaals Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
johan d




Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 05-03-11

Welke Dune Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke Dune   Welke Dune Icon_minitimema aug 15, 2011 11:21 am

Stijn schreef:
Soort geluid, mapnamen, looptijd, clock, beetje algemene dingen ,niet veel speciaals Smile
en qua wisselen HD? openschroeven of zoals de H1?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Welke Dune Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke Dune   Welke Dune Icon_minitimema aug 15, 2011 11:28 am

johan d schreef:
Stijn schreef:
Soort geluid, mapnamen, looptijd, clock, beetje algemene dingen ,niet veel speciaals Smile
en qua wisselen HD? openschroeven of zoals de H1?



Neen he,

DE H1 heeft zo'n hotswap ding, waardoor je gewoon de hdd erin moet duwen, maar geen scherm

DE D1 heeft een scherm maar geen hotswap , dus daar moet je hem openschroeven om een hdd in te steken
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Welke Dune Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke Dune   Welke Dune Icon_minitimewo aug 17, 2011 11:23 am

de dune lite vandaag op onedayfly Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Welke Dune Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke Dune   Welke Dune Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welke Dune
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Hardware :: Mediaspelers en Media Centers-
Ga naar: