Onderwerp: Re: Ik ben op zoek naar de titel van... za nov 05, 2011 12:29 pm
2de is zo een soort Disney afkooksel (maar niet van disney dacht ik) en de Uil was daar een ander soort vogel in (geloof ik).. Is bij ook al wel héél lang geleden dat ik die gezien heb
Stijn Admin
Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Ik ben op zoek naar de titel van... za nov 05, 2011 12:31 pm
kristofb schreef:
2de is zo een soort Disney afkooksel (maar niet van disney dacht ik) en de Uil was daar een ander soort vogel in (geloof ik).. Is bij ook al wel héél lang geleden dat ik die gezien heb
maw het is geen van beide titels, damn ik wil die echt vinden
Heb "als je begrijpt wat ik bedoel" ook gevonden, was vroeger voor mij echt een hit
Onderwerp: Re: Ik ben op zoek naar de titel van... za nov 05, 2011 12:33 pm
Ah crap... Childhood sentiment komt net weer bovendrijven! 'Als je begrijpt wat ik bedoel' zat hééééél ver weg bij mij, maar dat was inderdaad ook schitterend!
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Ik ben op zoek naar de titel van... za nov 05, 2011 12:38 pm
kristofb schreef:
Ah crap... Childhood sentiment komt net weer bovendrijven! 'Als je begrijpt wat ik bedoel' zat hééééél ver weg bij mij, maar dat was inderdaad ook schitterend!
inderdaad, en zo ben ik beginnen denken wat ik vroeger mooi vond , om nu aan mn zoon te tonen vandaar ook het zwanenmeer maar die odette en odile konden veranderen in uilen (het komt terug) is dat nu bij deze release ook? dan is het toch deze..
Onderwerp: Re: Ik ben op zoek naar de titel van... za nov 05, 2011 12:40 pm
Stijn schreef:
kristofb schreef:
inderdaad, en zo ben ik beginnen denken wat ik vroeger mooi vond , om nu aan mn zoon te tonen vandaar ook het zwanenmeer maar die odette en odile konden veranderen in uilen (het komt terug) is dat nu bij deze release ook? dan is het toch deze..
Zit voor mij veel te ver weg om daar op te antwoorden... Check youtube eens anders? Volgens mij kan je die daar (voor een groot stuk) wel vinden?
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Ik ben op zoek naar de titel van... za nov 05, 2011 12:42 pm
kristofb schreef:
Stijn schreef:
kristofb schreef:
Zit voor mij veel te ver weg om daar op te antwoorden... Check youtube eens anders? Volgens mij kan je die daar (voor een groot stuk) wel vinden?
is bijna allemaal ballet lol
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Ik ben op zoek naar de titel van... za nov 05, 2011 12:43 pm
aha! stuk uit gevonden:
nu nog de titel lol
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Ik ben op zoek naar de titel van... za nov 05, 2011 12:44 pm
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Ik ben op zoek naar de titel van... za nov 05, 2011 12:56 pm
bingo
http://www.imdb.com/title/tt0078349/
maar niet te vinden op dvd
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Ik ben op zoek naar de titel van... ma dec 26, 2011 3:49 pm
Ik heb nog wat childhood sentiment
Eens bekijken
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Ik ben op zoek naar de titel van... ma sep 03, 2012 5:23 pm
Een film waarbij de man de gedachten van zn geslachtsdeel kan horen..(komedie) Iemand een idee?
Onderwerp: Re: Ik ben op zoek naar de titel van... ma sep 03, 2012 5:28 pm
Stijn schreef:
Een film waarbij de man de gedachten van zn geslachtsdeel kan horen..(komedie) Iemand een idee?
Hmm....voor de kindjes?
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Ik ben op zoek naar de titel van... ma sep 03, 2012 5:34 pm
BuDDHa schreef:
Stijn schreef:
Hmm....voor de kindjes?
Haha , nee totaal niet.. Niemand die zoiets ooit gezien heeft? Was een goeie film.. Telkens de man een vrouw voorbijliep enzo, kreeg je zalige commentaren te horen.. Wil die wel es terugzien..
djaxx
Aantal berichten : 719 Registratiedatum : 04-11-10
Onderwerp: Re: Ik ben op zoek naar de titel van... di sep 04, 2012 2:51 pm
Stijn schreef:
BuDDHa schreef:
Stijn schreef:
Hmm....voor de kindjes?
Haha , nee totaal niet.. Niemand die zoiets ooit gezien heeft? Was een goeie film.. Telkens de man een vrouw voorbijliep enzo, kreeg je zalige commentaren te horen.. Wil die wel es terugzien..
Sowieso XXX
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Ik ben op zoek naar de titel van... di sep 04, 2012 3:08 pm
ahh komaan serieus gasten Niemand iets die zoiets herinnerd?
djaxx
Aantal berichten : 719 Registratiedatum : 04-11-10
Onderwerp: Re: Ik ben op zoek naar de titel van... di sep 04, 2012 6:02 pm
Stijn schreef:
Ik herinner mij wel iets met Mel Gibson , dat men zijn gedachten kon horen ofzo maar dat zal het wel niet zijn.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Ik ben op zoek naar de titel van... di sep 04, 2012 6:34 pm
djaxx schreef:
Stijn schreef:
Ik herinner mij wel iets met Mel Gibson , dat men zijn gedachten kon horen ofzo maar dat zal het wel niet zijn.
Onderwerp: Re: Ik ben op zoek naar de titel van... di sep 04, 2012 7:22 pm
Stijn schreef:
skoebiedoe schreef:
Maar die klapte wel niet met zijn ballen hééé......What womans want...
Er zijn blijkbaar 2 versied... Kan wel es die met mel gibson zijn
Is toch wel een serieus verschil hoor tussen denken met uw ballen en horen wat de vrouwen denken.......denk dat het eerste veel gemakkelijker gaat zijn.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Ik ben op zoek naar de titel van...