Daarvoor alleen zou je een 3D beamer al kopen....can't wait....ga nooit naar de cinema maar voor deze maak ik toch wel een uitzondering! Vandaag alvast beginnen mijn scherm instaleren!
Gr33tz
predator
Aantal berichten : 283 Registratiedatum : 09-07-11
Onderwerp: Re: Prometheus zo maa 18, 2012 9:53 am
mn mond gaat er spontaan open van staan ;-) kdenk datk ook nog is nr de cinema ga gaan na... een hele tijd ;-)
Stijn Admin
Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Prometheus zo maa 18, 2012 10:58 am
StefaanD
Aantal berichten : 699 Registratiedatum : 04-11-10 Leeftijd : 58
Onderwerp: Re: Prometheus di mei 29, 2012 12:23 pm
Yo,
Denk dat ik nu woensdag of donderdag toch eens naar de cinema ga tzen hem in 3D gaan bekijken! Ga nooit naar de Cinema maar voor deze maak ik graag en uitzondering! Hopelijk hebben de trailers de film niet te veel gespoiled!
Onderwerp: Re: Prometheus wo mei 30, 2012 10:49 pm
BuDDHa schreef:
Yo,
Denk dat ik nu woensdag of donderdag toch eens naar de cinema ga tzen hem in 3D gaan bekijken! Ga nooit naar de Cinema maar voor deze maak ik graag en uitzondering! Hopelijk hebben de trailers de film niet te veel gespoiled!
Gr33tz
Film was gewoon top! 9/10 Aanrader!
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Prometheus do mei 31, 2012 8:41 am
BuDDHa schreef:
BuDDHa schreef:
Yo,
Gr33tz
Film was gewoon top! 9/10 Aanrader!
Ben benieuwd!
predator
Onderwerp: Re: Prometheus zo jun 03, 2012 8:48 am
dinsdag ga ik em zien, ben ook benieuwd :p
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Prometheus zo jun 03, 2012 11:26 am
Stijn schreef:
Op dvd.nl zijn ze anders heel negatief over deze
Lol... Fotografie was gewoon subliem...verhaal echter was iets moeilijker en je blijft op het einde met tal van vragen zitten:
1. Waarom offert de space jockey zich op in het begin van de film? 2. Ze zijn hier al Aarde geweest maar waarom zijn ze dan vijandelijk in de film? 3. Voor wat vluchten al die Space Jockeys? 4. Waarom infecteerde David bewust een ander mens? 5. Waarom is die facehugger zo groot in de film? 6. Waarom verschilt de xenomorph zo veel van deze dat we te zien krijgen vanaf Alien die zich ongeveer een 100 jaar later afspeelt?
Er zijn misschien nog wat vragen die te boven zullen schieten maar deze zijn voorlopig de belangrijkste!
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Prometheus zo jun 03, 2012 11:27 am
BuDDHa schreef:
Stijn schreef:
Op dvd.nl zijn ze anders heel negatief over deze
Lol... Fotografie was gewoon subliem...verhaal echter was iets moeilijker en je blijft op het einde met tal van vragen zitten:
1. Waarom offert de space jockey zich op in het begin van de film? 2. Ze zijn hier al Aarde geweest maar waarom zijn ze dan vijandelijk in de film? 3. Voor wat vluchten al die Space Jockeys? 4. Waarom infecteerde David bewust een ander mens? 5. Waarom is die facehugger zo groot in de film? 6. Waarom verschilt de xenomorph zo veel van deze dat we te zien krijgen vanaf Alien die zich ongeveer een 100 jaar later afspeelt?
Er zijn misschien nog wat vragen die te boven zullen schieten maar deze zijn voorlopig de belangrijkste!
Ik zal deze vragen es herbekijken als ik em gezien heb
predator
Onderwerp: Re: Prometheus do jun 14, 2012 7:22 am
kvond de film zeer goed, khad de dag ervoor nog alien gekeken dan zie je wel ongelooflijk veel gelijkenissen van het verhaal en hoe het gefilmd is allemaal