Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dé Vlaamse plek voor uw HT en Filmkennis !
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Om jullie beter te kunnen dienen is het forum verhuisd naar Home-theater.be Groeten en tot daar! De beheerder en mods.

 

 LOL : Ligt er vingerdik op!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
BuDDHa

BuDDHa


Aantal berichten : 1085
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 52
Woonplaats : Kortrijk

LOL : Ligt er vingerdik op! Empty
BerichtOnderwerp: LOL : Ligt er vingerdik op!   LOL : Ligt er vingerdik op! Icon_minitimedi feb 21, 2012 1:40 pm

Had interesse in een paar 2dehands B&W 803 N maar vond al zijn taalgebruik verdacht en 500€ was ook al de lage kant dus heb ik maar een berichtje gestuurd dat ik ze wou kopen en waar ik ze moet komen ophalen!

Citaat :
Bedankt voor uw mail en interesse in mijn Nautilus, vloerstaande luidsprekers. Het product is nog steeds beschikbaar voor verkoop, komen met gereduceerde prijzen. Deze luidsprekers worden gebruikt, maar in Execellent STAAT. Overal alle, op de schaal van 1 tot 10, deze luidsprekers een 10 te krijgen, zijn deze luidsprekers beschouwd in Excellent, onberispelijke staat. Niets anders te worden gezegd. Echte (origineel) product met inbegrip van alle accessoires die door de fabrikant.
Wordt geleverd met:
1-paar luidsprekers B & W Nautilus 803 N-versie, die zijn de oorspronkelijke Nautilus, in Classic Black Ash, originele doos, originele startkabels voor Standard luidsprekeraansluitingen, originele handleiding.

Ik ben uit Spanje dus we konden niet de deal van aangezicht tot aangezicht. Ik zal de transactie alleen maar concluderen via Amazon voor onze eigen bescherming. Ik ben al een gecertificeerd lid van Amazon (www.amazon.com) sinds 2001. Ze fungeren als een neutrale derde partij dus we zijn wat geld betreft beschermd.
Gratis bezorging in uw locatie overal in de wereld. Ten aanzien van de douane, (BTW) je hoeft niet om niets (geen extra kosten) alleen de prijs van producten te betalen.
* Terugkeerbeleid:
Er is een 7 dagen retourgarantie voor elk product besteld. Als het product is beschadigd tijdens het transport of niet wat je besteld hier is een terugbetaling / teruggave van uw geld of kunnen we weer proberen om een ander product te vervangen.

Als u geïnteresseerd bent in de aankoop van de producten zo snel mogelijk antwoorden mij en ik zal u vertellen de toekomst details van het proces. Ook als u meer vraag ik zal blij zijn om u te helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
jvanhambelgium

jvanhambelgium


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 07-12-10

LOL : Ligt er vingerdik op! Empty
BerichtOnderwerp: Re: LOL : Ligt er vingerdik op!   LOL : Ligt er vingerdik op! Icon_minitimedi feb 21, 2012 2:15 pm

BuDDHa schreef:
Had interesse in een paar 2dehands B&W 803 N maar vond al zijn taalgebruik verdacht en 500€ was ook al de lage kant dus heb ik maar een berichtje gestuurd dat ik ze wou kopen en waar ik ze moet komen ophalen!

Citaat :
Bedankt voor uw mail en interesse in mijn Nautilus, vloerstaande luidsprekers. Het product is nog steeds beschikbaar voor verkoop, komen met gereduceerde prijzen. Deze luidsprekers worden gebruikt, maar in Execellent STAAT. Overal alle, op de schaal van 1 tot 10, deze luidsprekers een 10 te krijgen, zijn deze luidsprekers beschouwd in Excellent, onberispelijke staat. Niets anders te worden gezegd. Echte (origineel) product met inbegrip van alle accessoires die door de fabrikant.
Wordt geleverd met:
1-paar luidsprekers B & W Nautilus 803 N-versie, die zijn de oorspronkelijke Nautilus, in Classic Black Ash, originele doos, originele startkabels voor Standard luidsprekeraansluitingen, originele handleiding.

Ik ben uit Spanje dus we konden niet de deal van aangezicht tot aangezicht. Ik zal de transactie alleen maar concluderen via Amazon voor onze eigen bescherming. Ik ben al een gecertificeerd lid van Amazon (www.amazon.com) sinds 2001. Ze fungeren als een neutrale derde partij dus we zijn wat geld betreft beschermd.
Gratis bezorging in uw locatie overal in de wereld. Ten aanzien van de douane, (BTW) je hoeft niet om niets (geen extra kosten) alleen de prijs van producten te betalen.
* Terugkeerbeleid:
Er is een 7 dagen retourgarantie voor elk product besteld. Als het product is beschadigd tijdens het transport of niet wat je besteld hier is een terugbetaling / teruggave van uw geld of kunnen we weer proberen om een ander product te vervangen.

Als u geïnteresseerd bent in de aankoop van de producten zo snel mogelijk antwoorden mij en ik zal u vertellen de toekomst details van het proces. Ook als u meer vraag ik zal blij zijn om u te helpen.


originele startkabels => vroem,vroem ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sphinkx




Aantal berichten : 1642
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 45

LOL : Ligt er vingerdik op! Empty
BerichtOnderwerp: Re: LOL : Ligt er vingerdik op!   LOL : Ligt er vingerdik op! Icon_minitimedi feb 21, 2012 2:39 pm

Waarschijnlijk door een vertaal prog een beetje letterlijk vertaald.

Als dit via Amazon gaat. Wordt dit toch betaald via VISA? Als dat zo is ben je wel verzekerd natuurlijk. Dus indien de goederen niet aankomen krijg je je geld terug. Indien het fake is hetzelfde verhaal. Als die echt fake gerief aanbied zal Amazon die verkoper ook niet lang als verkoper aanvaarden.

Ik veronderstel gewoon dat het hier gewoon gaat om diefstal...

Ik heb ooit via Amazon een DVD box aangekocht van 100 euro. Die is toen ook nooit aangekomen. Als de wettelijke termijn van levering overschreden is gewoon mail gestuurd en heb onmiddelijk mijn geld terug gekregen. Dat was ook via zo'n 3rd party seller...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Sphinkx
Gesponsorde inhoud





LOL : Ligt er vingerdik op! Empty
BerichtOnderwerp: Re: LOL : Ligt er vingerdik op!   LOL : Ligt er vingerdik op! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
LOL : Ligt er vingerdik op!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Koopjeshoek :: Aankoopadvies-
Ga naar: