Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic ma okt 29, 2012 7:08 pm
Stijn schreef:
Kun je nergens3d stereoscopic instellen? In je video kaart opties in win?
nee niks! Maar ik wil dat ook niet want moet dan telkens veranderen tussen SBS en bvb Anaglyph (3DBD)
Stijn Admin
Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic ma okt 29, 2012 7:22 pm
Stijn schreef:
Probeer eens met die stereoscopic software player, kun je downloaden... Eerst alles evenbuiten xbmc testen Zie ook hier: ftp://220.228.13.50/projector/MANUAL/MW821ST/Projector_um_User%20Manual_20120726_202948DLP_3D_EN.pdf
Heb je dit gelezen?
En kan je versterker full3d aan? Gaat het rechtstreeks zonder je versterker? Desnoods split je audio. En video he
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic di okt 30, 2012 9:25 am
Stijn schreef:
Stijn schreef:
Probeer eens met die stereoscopic software player, kun je downloaden... Eerst alles evenbuiten xbmc testen Zie ook hier: ftp://220.228.13.50/projector/MANUAL/MW821ST/Projector_um_User%20Manual_20120726_202948DLP_3D_EN.pdf
Heb je dit gelezen?
En kan je versterker full3d aan? Gaat het rechtstreeks zonder je versterker? Desnoods split je audio. En video he
Heb even gekeken naar die stereoscopic software maar zie nergens ondersteuning voor anaglyph = Full3DBD
Mijn versterker is deze dus 3D: http://www.eu.onkyo.com/en/products/tx-nr3008-34485.html
Als ik hem rechtstreeks aansluit op de Projector werkt het alleen als ik TMT5 op manual zet en dan alleen maar met de desktop version! Misschien een DVI-naar-HDMI verloop stekker gebruiken en dan via hdmi naar de versterker DUS opsplitsen maar zit dan vast met al mijn andere apparatuur! Zou ook een GPU kunnen proberen en die intel HD 4000 graphics niet meer gebruiken!
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic di okt 30, 2012 9:31 am
Ik denk niet dat het ern hardware probleem is maar een software.. Probeer powerdvd es
Vandaag dual screen uitgetest en guess what 3D works now maar nu geen sound Heb DVI-naar-Onkyo en HDMI-naar-PJ getest en op auto werkt de projector onmiddelijk in 3D! Maar nu heb ik weer geen HD sound op mijn Onkyo,alleen PC sounds!
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic do nov 01, 2012 5:48 pm
Wel eindelijk gevonden maar heb wel nog problemen met PJ als hij als secondary screen staat in de Intel VGA settings! Moet nog telkens manueel switchen tussen de twee anders heb ik geen beeld!
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic do nov 01, 2012 6:16 pm
Waarom zet je hem dan niet primary en laat je het zo
djaxx
Aantal berichten : 719 Registratiedatum : 04-11-10
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic do nov 01, 2012 6:19 pm
@ Buddha, ik weet niet of je je verkooptopic nog gezien hebt maar heb mss wel interresse voor je Qnap, teminste als hij nog in de verkoop is tegen de feestdagen!
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic do nov 01, 2012 7:23 pm
djaxx schreef:
@ Buddha, ik weet niet of je je verkooptopic nog gezien hebt maar heb mss wel interresse voor je Qnap, teminste als hij nog in de verkoop is tegen de feestdagen!
Don't worry grote NAS systemen gaan niet zo vlug van de hand!
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic za nov 03, 2012 8:50 am
Yo,
Mijn HTPC is nu bijna perfect,mijn 3D werkt en wordt automatisch gedecteerd maar zit nog met een probleem in mijn dual screen configuratie! Ik moet telkens het juiste scherm als primair beeldscherm zetten anders heb ik geen beeld alleen maar in TMT5! Als mijn PJ bvb niet als primair beeldscherm staat ingesteld werkt alles (XBMC) tot dat ik de film opstart en dan geen beeld meer heb! Werkt alleen weer als ik PJ als primair beeldscherm instel! Mijn scherm is gekloond zodanig dat ik op beide schermen hetzelfde zie! Ik zou graag hebben dat ik niet telkens hoef te veranderen! Hier en daar moet ik ook nog wat commando's veranderen op mijn harmony.
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic zo nov 04, 2012 4:58 pm
Yo,
Denk dat ik XBMC en mijn HTPC gewoon ga gebruiken voor 2D en een nieuwe aparte mediaplayer kopen voor 3D. Heb te veel problemen bij 3D,oa soms 4 tot 6 maal proberen op te starten van film en telkens terugkeren naar XBMC; moet ook altijd zorgen dat mijn PJ als primair beeld staat of ik heb geen beeld! Met een enkele screen was alles ook veel stabieler; Ik hou wel van de graphics in XBMC maar het belangrijkste is dat hij mijn media afspeelt en ga mij dus een aparte 3D speler aanschaffen; denk een A-400 of misschien later een Dune terug maar moet ze nog bestuderen...de nieuwe Oppo 103 trekt mij ook wel aan!
gr33tz
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic zo nov 04, 2012 6:39 pm
Jammer wel.. Zelf geen ervaring met xbmcen 3d
djaxx
Aantal berichten : 719 Registratiedatum : 04-11-10
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic zo nov 04, 2012 7:08 pm
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic zo nov 04, 2012 7:58 pm
djaxx schreef:
Stijn schreef:
Jammer wel.. Zelf geen ervaring met xbmcen 3d
Alé zoooo goed is het dan toch ook weer niet.
Kan ook gewoon een instelling zijn maar zoek nu al 14 dagen en loopt nu nog niet vlotjes! Indien Frodo 3D zou ondersteunen zou alles direct opgelost zijn!