Onderwerp: Re: Welke film/serie is laatst bijgekomen in je collectie? vr jun 29, 2012 4:01 pm
blu ray :
The devil inside Hirokin This means war Detective Dee and the mysterie of the fantom flame Chronicle John Carter : ondanks de slechte kritieken hier ga ik hem toch eens bekijken (gewoon opmdat ik een succer ben voor sci fi ) Beyond
Onderwerp: Re: Welke film/serie is laatst bijgekomen in je collectie? do jul 12, 2012 4:50 pm
Fright night Ghost raider spirit of vengeance (3D+blu ray) Contraband The king of fighters (gebasseerd op videogame dus hopelijk lots of cool babes with big titties.... )
Onderwerp: Re: Welke film/serie is laatst bijgekomen in je collectie? ma jul 23, 2012 4:06 am
rakker schreef:
skoebiedoe schreef:
muziek :
Peter Gabriel : Secret world live
Hey is die goed? Ik heb die op dvd maar de kwaliteit van beeld en geluid is niet goed. Ik had die vroeger op laser disc en die was supergoed
Peter Gabriel Secret World Live :
Prachtige muziek,veel detail,goed gebracht, je ziet dat de performers er plezier in hebben...geluid is top,subtiel gebruik van surround...beeld is met momenten soms ietwat te soft maar niet echt storend.
Onderwerp: Re: Welke film/serie is laatst bijgekomen in je collectie? za aug 11, 2012 4:10 pm
Verveelde mij vandaag dus ben gaan shoppen :
muziek blu ray :
The police : certifiable Duran Duran live 2011 Kasabian live at the O2 Simply red Live at montreux Dreamtheater live at budokan The Who at kilburn 1977
Onderwerp: Re: Welke film/serie is laatst bijgekomen in je collectie? zo aug 12, 2012 6:25 am
skoebiedoe schreef:
muziek blu ray :
The police : certifiable Duran Duran live 2011 Kasabian live at the O2 Simply red Live at montreux Dreamtheater live at budokan The Who at kilburn 1977
film : Wrath of the Titans
waar en voor hoeveel dream theater gekocht ? zoek een nieuw exemplaar :s aangezien er iemand voor een demo deze heeft fuckedup... ga geen namen noemen bij hollow years zit er een kras in :s
Onderwerp: Re: Welke film/serie is laatst bijgekomen in je collectie? zo aug 12, 2012 12:26 pm
Powerray schreef:
skoebiedoe schreef:
muziek blu ray :
film : Wrath of the Titans
waar en voor hoeveel dream theater gekocht ? zoek een nieuw exemplaar :s aangezien er iemand voor een demo deze heeft fuckedup... ga geen namen noemen bij hollow years zit er een kras in :s
Gekocht in de muziek sectie van de Saturn te Wilrijk (mijne vaste leverancier dus ) maar hier staat hem ook : http://www.freerecordshop.be/film/live-at-the-budokan-blu-ray-5051300509774
Onderwerp: Re: Welke film/serie is laatst bijgekomen in je collectie? ma aug 13, 2012 6:46 am
The hunger games: ik vond het redelijk saai . Weinig actie en de acteurs zagen er allemaal te 'goed' uit.24 mensen die elkaar moeten vermoorden maar je ziet bijna geen moorden/geweld.VEEL te braaf imo. 5/10