Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Zappiti wo nov 17, 2010 10:31 pm
Sphinkx schreef:
Hmm. Staat zelfs geen foto op bij imdb. Zal allicht de reden zijn...
Als er gene opstaat kan hij ook gene vinden he
Sphinkx
Aantal berichten : 1642 Registratiedatum : 03-11-10 Leeftijd : 45
Onderwerp: Re: Zappiti zo dec 05, 2010 10:49 am
Bij Zappeti heb je de mogelijkheid om aan te tonen wat je gezien hebt. Kan er dat niet automatisch opkomen? Want nu moet je dat altijd selecteren op je PC en dan weer sync'n met je Dune.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Zappiti zo dec 05, 2010 10:52 am
ik dacht het wel, ofwel kon de dune dit niet (in firmware) ik weet er het fijne niet van maar wel al ergens iets over gelezen
Sphinkx
Onderwerp: Re: Zappiti di dec 21, 2010 7:24 pm
Nieuwe versie van Zappeti uit blijkbaar. Versie 1.4.1.2645
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Zappiti di dec 21, 2010 7:27 pm
ja ging het ook net zeggen ik zal de hoofdthread aanpassen maar ik wil eerst weten wat de nieuwe inhoudt..
volgens zappiti heb ik nu 190 films op mijn 2tb hdd der staan wel nog fouten in.. ik ben aan het exporteren
Sphinkx
Onderwerp: Re: Zappiti di dec 21, 2010 7:29 pm
Valt in ieder geval op dat er nu een search veld is...
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Zappiti di dec 21, 2010 7:30 pm
ik heb de update nog niet gedaan
Sphinkx
Onderwerp: Re: Zappiti di dec 21, 2010 7:34 pm
Kon mijn eigen niet bedwingen. Maar er zit wel degelijk nog een fout in. Want kadertje van export to dune klopt niet. Zit nog een deeltje van een ander kader achter... Slordig dus...
StefaanD
Aantal berichten : 699 Registratiedatum : 04-11-10 Leeftijd : 58
Onderwerp: Re: Zappiti di dec 21, 2010 8:58 pm
Stijn schreef:
ja ging het ook net zeggen ik zal de hoofdthread aanpassen maar ik wil eerst weten wat de nieuwe inhoudt.
Even voor jou opgezocht
- Fix cinepassion scrapping bug ! - Add cache scrapping in cinepassion scrapping (need now just one request to cinepassion server) - New installer - Exports is sequential now - Fix various issues
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Zappiti wo dec 22, 2010 11:47 am
niets echt noemenswaardig dus
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Zappiti zo jan 16, 2011 5:59 pm
zijn er hier mensen die nog zappiti files hebben staan? ik heb een welbepaalde file nodig
jvanhambelgium
Aantal berichten : 400 Registratiedatum : 07-12-10
Onderwerp: Re: Zappiti zo jan 16, 2011 6:51 pm
Stijn schreef:
zijn er hier mensen die nog zappiti files hebben staan? ik heb een welbepaalde file nodig
Wat bedoel je met "Zappiti files hebben staan" ? Welke file heb je dan wel nodig ?
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Zappiti zo jan 16, 2011 6:55 pm
jvanhambelgium schreef:
Stijn schreef:
Wat bedoel je met "Zappiti files hebben staan" ? Welke file heb je dan wel nodig ?
ik wil de background.. met die rode gordijnen
die staat onder zappiti_resources en zou de grootste .aai file moeten zijn
jvanhambelgium
Aantal berichten : 400 Registratiedatum : 07-12-10
Onderwerp: Re: Zappiti zo jan 16, 2011 7:44 pm
Stijn schreef:
jvanhambelgium schreef:
Stijn schreef:
ik wil de background.. met die rode gordijnen
die staat onder zappiti_resources en zou de grootste .aai file moeten zijn
gdvr... zappiti gedownd ok opende ok vroeg om up te daten ok download file installeert... doet geen kl.... meer... eraf gesmeten en gereinstalled etc... prog doet niks iemand een idee ???
Stijn Admin
ok heb Zappiti werkende gekregen en films erin gekregen in pc, allemaal geen probleem Zappiti ook werkende gekregen op Dune via SMB en zo'n shortcut toegevoegd aan main screen start op alles goed en wel, maar als ik iets wil afspelen zegt ie dat het pad niet klopt... instelling te wijten aan het absolute pad denk ik ???
nu is het folder path \\MYBOOKWORLD\Public\Shared Videos\Movies absolute path smb://MYBOOKWORLD/Public/Shared Videos/Movies
moetek absolute path veranderen naar smb://WORKGROUP/MYBOOKWORLD/Public/Shared Videos/Movies ???
Greetz
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Zappiti zo feb 06, 2011 11:31 am
Powerray schreef:
ok heb Zappiti werkende gekregen en films erin gekregen in pc, allemaal geen probleem Zappiti ook werkende gekregen op Dune via SMB en zo'n shortcut toegevoegd aan main screen start op alles goed en wel, maar als ik iets wil afspelen zegt ie dat het pad niet klopt... instelling te wijten aan het absolute pad denk ik ???
nu is het folder path \\MYBOOKWORLD\Public\Shared Videos\Movies absolute path smb://MYBOOKWORLD/Public/Shared Videos/Movies
moetek absolute path veranderen naar smb://WORKGROUP/MYBOOKWORLD/Public/Shared Videos/Movies ???
Greetz
Je moet inderdaad je absoluut path veranderen, maar in wat? Geen idee, vind het absoluut niet werkvriendelijk, bij yadis doet hij dit absoluut path automatisch...
Ik zou zeggen probeer het, en alst nie lukt vraag het op mpcclub forum onder zappiti
Greetz
Je moet inderdaad je absoluut path veranderen, maar in wat? Geen idee, vind het absoluut niet werkvriendelijk, bij yadis doet hij dit absoluut path automatisch...
Ik zou zeggen probeer het, en alst nie lukt vraag het op mpcclub forum onder zappiti
toont hij het absoluut path in yadis ? anders doe'k ne copy/paste ;-)
Stijn Admin