Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dé Vlaamse plek voor uw HT en Filmkennis !
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Om jullie beter te kunnen dienen is het forum verhuisd naar Home-theater.be Groeten en tot daar! De beheerder en mods.

 

 Iomega StorCenter-ix2 2-bay Network Storage met 1.6 GHz processor en Gigabit Ethernet

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Iomega StorCenter-ix2 2-bay Network Storage met 1.6 GHz processor en Gigabit Ethernet Empty
BerichtOnderwerp: Iomega StorCenter-ix2 2-bay Network Storage met 1.6 GHz processor en Gigabit Ethernet   Iomega StorCenter-ix2 2-bay Network Storage met 1.6 GHz processor en Gigabit Ethernet Icon_minitimedi okt 23, 2012 8:12 am

Vandaag op IBOOD. Is deze wat de moeite voor een amateurke als ik of beter laten schieten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Iomega StorCenter-ix2 2-bay Network Storage met 1.6 GHz processor en Gigabit Ethernet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iomega StorCenter-ix2 2-bay Network Storage met 1.6 GHz processor en Gigabit Ethernet   Iomega StorCenter-ix2 2-bay Network Storage met 1.6 GHz processor en Gigabit Ethernet Icon_minitimedi okt 23, 2012 9:50 am

Ik zou het niet moeten hebben.. Maar 2 bay..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Iomega StorCenter-ix2 2-bay Network Storage met 1.6 GHz processor en Gigabit Ethernet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iomega StorCenter-ix2 2-bay Network Storage met 1.6 GHz processor en Gigabit Ethernet   Iomega StorCenter-ix2 2-bay Network Storage met 1.6 GHz processor en Gigabit Ethernet Icon_minitimedi okt 23, 2012 10:03 am

Stijn schreef:
Ik zou het niet moeten hebben.. Maar 2 bay..

Buiten dat is het wel goed apparaat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Iomega StorCenter-ix2 2-bay Network Storage met 1.6 GHz processor en Gigabit Ethernet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iomega StorCenter-ix2 2-bay Network Storage met 1.6 GHz processor en Gigabit Ethernet   Iomega StorCenter-ix2 2-bay Network Storage met 1.6 GHz processor en Gigabit Ethernet Icon_minitimedi okt 23, 2012 10:03 am

Vul je ledenlijst eens aan aub, ik weet niet wat jij allemaal hebt maar 'misschien heb je meer aan een subupgrade, er staat een mooie tweedehands op htforum
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Iomega StorCenter-ix2 2-bay Network Storage met 1.6 GHz processor en Gigabit Ethernet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iomega StorCenter-ix2 2-bay Network Storage met 1.6 GHz processor en Gigabit Ethernet   Iomega StorCenter-ix2 2-bay Network Storage met 1.6 GHz processor en Gigabit Ethernet Icon_minitimedi okt 23, 2012 10:04 am

djaxx schreef:
Stijn schreef:
Ik zou het niet moeten hebben.. Maar 2 bay..

Buiten dat is het wel goed apparaat?

Beetje trage processor ook
Wat wil je ermee doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Iomega StorCenter-ix2 2-bay Network Storage met 1.6 GHz processor en Gigabit Ethernet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iomega StorCenter-ix2 2-bay Network Storage met 1.6 GHz processor en Gigabit Ethernet   Iomega StorCenter-ix2 2-bay Network Storage met 1.6 GHz processor en Gigabit Ethernet Icon_minitimedi okt 23, 2012 10:41 am

Stijn schreef:
djaxx schreef:
Stijn schreef:
Ik zou het niet moeten hebben.. Maar 2 bay..

Buiten dat is het wel goed apparaat?

Beetje trage processor ook
Wat wil je ermee doen?

Zal hem wel laten ook. Was puur om films/muziek op te zetten. Zodat ik die bekabeld via laptop/ netwerk kon kopieren en dan met de mede8er afspelen. Kopeieren tussen laptop en mede8er via netwerk gaat niet vooruit zoals ik eerder al is had aangegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Iomega StorCenter-ix2 2-bay Network Storage met 1.6 GHz processor en Gigabit Ethernet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iomega StorCenter-ix2 2-bay Network Storage met 1.6 GHz processor en Gigabit Ethernet   Iomega StorCenter-ix2 2-bay Network Storage met 1.6 GHz processor en Gigabit Ethernet Icon_minitimedi okt 23, 2012 10:46 am

djaxx schreef:
Stijn schreef:
djaxx schreef:
Stijn schreef:
Ik zou het niet moeten hebben.. Maar 2 bay..

Buiten dat is het wel goed apparaat?

Beetje trage processor ook
Wat wil je ermee doen?

Zal hem wel laten ook. Was puur om films/muziek op te zetten. Zodat ik die bekabeld via laptop/ netwerk kon kopieren en dan met de mede8er afspelen. Kopeieren tussen laptop en mede8er via netwerk gaat niet vooruit zoals ik eerder al is had aangegeven.

Gaat dit nog steeds moeilijk? Schop nog eens dat topic ophoog want weet al niet meer hoe het zat.
Als je niet alle films spaart is 2 bay genoeg
Spaar je ze wel., waarom zet je dan geen server?
Je kan dan die server ook laten downloaden en moet je ook niks meer overzetten

Als kopieren moeilijk gaat via netwerk , dan zal hetafspelen via netwerk ook moeilijk verlopen.
Je moet dus echt eerst je netwerk in handen nemen... Daarna een nas/server erbij
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Iomega StorCenter-ix2 2-bay Network Storage met 1.6 GHz processor en Gigabit Ethernet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iomega StorCenter-ix2 2-bay Network Storage met 1.6 GHz processor en Gigabit Ethernet   Iomega StorCenter-ix2 2-bay Network Storage met 1.6 GHz processor en Gigabit Ethernet Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Iomega StorCenter-ix2 2-bay Network Storage met 1.6 GHz processor en Gigabit Ethernet
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Iomega StorCenter-ix2 2-bay Network Storage met 1.6 GHz processor en Gigabit Ethernet
» Ibood : Iomega StorCenter Dual Bay NAS server met 4TB en Gigabit aansluiting
» Iomega Storcenter met 8TB op Ibood aan 499€
» Western Digital My Book® Live™- 2 TB NAS Server met Gigabit Ethernet
» Welke gigabit switch kopen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Koopjeshoek :: Dagaanbiedingen-
Ga naar: