Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dé Vlaamse plek voor uw HT en Filmkennis !
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Om jullie beter te kunnen dienen is het forum verhuisd naar Home-theater.be Groeten en tot daar! De beheerder en mods.

 

 5de Indy op komst?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

5de Indy op komst? Empty
BerichtOnderwerp: 5de Indy op komst?   5de Indy op komst? Icon_minitimema nov 15, 2010 3:16 pm

"Harrison Ford mag dan al 68 jaar zijn, maar de man voelt zich nog steeds kranig genoeg om zich voor een vijfde maal in het 'Indiana Jones'-avontuur te storten. Niet dat er al iets officieels op papier staat!

Ford vertelde aan MTV dat George Lucas en Spielberg bezig zijn met een nieuwe 'Indiana Jones'-film. Daarbij gaf hij te kennen dat hij zeker bereid is de rol van Indiana Jones opnieuw op zich te nemen. "Als we het met ons drieën eens raken over het verhaal, doe ik het met plezier. George is druk aan het werk, maar ik heb nog niets op papier gezien," aldus Ford.

Volgens Contactmusic wil Ford dat Sean Connery in de vijfde film opnieuw zijn vader speelt, net zoals in 1989 in 'Indiana Jones and the Last Crusade'. "Iedereen wil Sean terug als professor Henry Jones Senior. Iedereen hoopt dat hij het aanbod zal aanvaarden. Ik heb gehoord dat Harrison Ford hem cadeautjes stuurt om hem te overtuigen," vertelt een bron.

Laten we hopen dat Sean Connery bezwijkt voor Fords omkoperij..."


Ik lig er niet echt wakker van maar kom... voor de liefhebbers...
Ik moet nog altijd deel 4 zien Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
 
5de Indy op komst?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Films en Series :: Opkomende releases en trailers-
Ga naar: