Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dé Vlaamse plek voor uw HT en Filmkennis !
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Om jullie beter te kunnen dienen is het forum verhuisd naar Home-theater.be Groeten en tot daar! De beheerder en mods.

 

 Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz

Ga naar beneden 
+5
BuDDHa
StefaanD
Sphinkx
Nielvm
Stijn
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AuteurBericht
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz   Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz - Pagina 8 Icon_minitimevr mei 06, 2011 11:16 am

Ondersteund de dune base AVCHD? Ik zie het niet staan op de site
Of moet ik dit omzetten?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz   Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz - Pagina 8 Icon_minitimevr mei 06, 2011 12:03 pm

Stijn schreef:
Ondersteund de dune base AVCHD? Ik zie het niet staan op de site
Of moet ik dit omzetten?

Nevermind, is een gewone m2ts file.
Lag aan compressieprogramma dat ik niet kende..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Powerray

Powerray


Aantal berichten : 264
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 45
Woonplaats : Harelbeke

Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz   Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz - Pagina 8 Icon_minitimedi mei 01, 2012 8:53 am

hoe speel je nu eigenlijk .iso bestanden af ???
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=1258457600
jvanhambelgium

jvanhambelgium


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 07-12-10

Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz   Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz - Pagina 8 Icon_minitimedi mei 01, 2012 9:38 am

Powerray schreef:
hoe speel je nu eigenlijk .iso bestanden af ???

Gewoon op de ISO staan en "Play" drukken ? Zo is het DVD-ISO natuurlijk. Voor BD-ISO heb ik dit eigenlijk nog niet getest.
Een klassieke Bluray "folder" structuur speelt ie gewoon af door erop te staan + Play ... Dune zal de structuur herkennen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Powerray

Powerray


Aantal berichten : 264
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 45
Woonplaats : Harelbeke

Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz   Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz - Pagina 8 Icon_minitimedi mei 01, 2012 9:46 am

jvanhambelgium schreef:
Powerray schreef:
hoe speel je nu eigenlijk .iso bestanden af ???

Gewoon op de ISO staan en "Play" drukken ? Zo is het DVD-ISO natuurlijk. Voor BD-ISO heb ik dit eigenlijk nog niet getest.
Een klassieke Bluray "folder" structuur speelt ie gewoon af door erop te staan + Play ... Dune zal de structuur herkennen.


prob is dat ik de mappen waar de iso bestanden in staan niet zie :s
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=1258457600
jvanhambelgium

jvanhambelgium


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 07-12-10

Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz   Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz - Pagina 8 Icon_minitimedi mei 01, 2012 9:53 am

Powerray schreef:
jvanhambelgium schreef:
Powerray schreef:
hoe speel je nu eigenlijk .iso bestanden af ???

Gewoon op de ISO staan en "Play" drukken ? Zo is het DVD-ISO natuurlijk. Voor BD-ISO heb ik dit eigenlijk nog niet getest.
Een klassieke Bluray "folder" structuur speelt ie gewoon af door erop te staan + Play ... Dune zal de structuur herkennen.


prob is dat ik de mappen waar de iso bestanden in staan niet zie :s

huh ? Dan heb je mischien gewoon een permissie-probleem op je fileserver ? Waarom zou je die niet zien ? Op m'n server heb ik een ISO folder met allemaal DVD-ISO images en die zijn gewoon "browsable" en klikbaar zunne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Powerray

Powerray


Aantal berichten : 264
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 45
Woonplaats : Harelbeke

Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz   Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz - Pagina 8 Icon_minitimedi mei 01, 2012 2:13 pm

jvanhambelgium schreef:
Powerray schreef:
jvanhambelgium schreef:
Powerray schreef:
hoe speel je nu eigenlijk .iso bestanden af ???

Gewoon op de ISO staan en "Play" drukken ? Zo is het DVD-ISO natuurlijk. Voor BD-ISO heb ik dit eigenlijk nog niet getest.
Een klassieke Bluray "folder" structuur speelt ie gewoon af door erop te staan + Play ... Dune zal de structuur herkennen.


prob is dat ik de mappen waar de iso bestanden in staan niet zie :s

huh ? Dan heb je mischien gewoon een permissie-probleem op je fileserver ? Waarom zou je die niet zien ? Op m'n server heb ik een ISO folder met allemaal DVD-ISO images en die zijn gewoon "browsable" en klikbaar zunne.

ok heb ze nu overgezet naar mijn synology en ik zie ze nu maar dune geeft nu een foutmelding van foute indeling...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=1258457600
Sphinkx




Aantal berichten : 1642
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 45

Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz   Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz - Pagina 8 Icon_minitimevr jul 06, 2012 8:34 am

Ik was gisteren naar The Girl With The Dragen Tattoo aan het kijken op mijn Dune. Die stond op de HD van mijn Dune. Bij het afspelen was er direct een heel kleine delay in audio. Na ongeveer een uur was er een korte storing en toen was er nog meer audio delay. Subs waren vanaf toen ook verkeerd. Heel vervelend natuurlijk. het was ook niet mogelijk om vooruit te spoelen. Dat was een 1080p MKV. Subs waren geen srt's. zo'n idx file + sub file. Die werkten ook niet. Wanneer ik er een srt opzette ging dat wel.

Wanneer ik dezelfde file probeerde op mijn PC had ik geen probleem. Geen delay. Ik kon wel vooruitspoelen.

Dan maar eens geprobeerd via mijn Dune naar mijn server te gaan. Daar had ik dus ook geen probleem. Geen audio delay. Ook geen probleem met de subs of vooruitspoelen.

Dus is er nu een probleem met mijn HD van de Dune? Of is er iets verkeerd gegaan met het overzetten naar de Dune? Het is niet de eerste keer dat ik dergelijk probleem heb... Heb dit probleem wel enkel met MKV's.

Nog iemand dergelijk probleem gehad?

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Sphinkx
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz   Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz - Pagina 8 Icon_minitimevr jul 06, 2012 3:00 pm

Ik heb andere problemen lol. Maar in jouw geval denk ik idd aan iets fout gegaan tijdens het overzetten vd file
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Sphinkx




Aantal berichten : 1642
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 45

Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz   Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz - Pagina 8 Icon_minitimeza jul 07, 2012 8:01 am

Wat probleem heb jij mss?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Sphinkx
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz   Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz - Pagina 8 Icon_minitimeza jul 07, 2012 8:26 am

Eigenlijk vnl met dfi. Ik heb tot nu toe 2 films dat hij gewoon niet wil launchen en ik weet niet waarom... Met yadis bv lukt het wel
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Nielvm




Aantal berichten : 1074
Registratiedatum : 03-11-10

Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz   Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz - Pagina 8 Icon_minitimezo jan 06, 2013 9:20 am

Even een tip voor de dune-eigenaars.

Ik had de nieuwste (niet-beta) firmware, maar ben teruggegaan naar de betaversie voordien. Bij het afspelen van meerdere videobestanden na elkaar (vooral voor demo's), hing hij soms tussen 2 bestanden. Af en toe kreeg ik een "flash" beeld, dan weer niets. Toen moest ik de dune opnieuw opstarten. Met de betafirmware lijkt dit opgelost.


Mocht er nog iemand hetzelfde probleem hebben, probeer dan ook eens met oudere firmware Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz   Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz - Pagina 8 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dune base 3.0 tips, instellingen, vragen, opmerkingen enz
Terug naar boven 
Pagina 8 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Unraid (tips, instellingen, vragen,...)
» Eerste test Dune Base 3D!
» dune hd
» Dune HD Pro
» Dune base modificatie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Hardware :: Mediaspelers en Media Centers-
Ga naar: