Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dé Vlaamse plek voor uw HT en Filmkennis !
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Om jullie beter te kunnen dienen is het forum verhuisd naar Home-theater.be Groeten en tot daar! De beheerder en mods.

 

 Snow, nieuwe speler in de markt voor internet, digitale tv en vaste telefonie

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Snow, nieuwe speler in de markt voor internet, digitale tv en vaste telefonie Empty
BerichtOnderwerp: Snow, nieuwe speler in de markt voor internet, digitale tv en vaste telefonie   Snow, nieuwe speler in de markt voor internet, digitale tv en vaste telefonie Icon_minitimewo feb 06, 2013 9:21 am

Iedereen zal het ondertussen wel gehoord of gelezen hebben...
Er komt een nieuwe speler SNOW in de markt...


Wat mij vooral aanspreekt is dat het aanbod van zenders toch een stuk beperkter is dan bij bv telenet, maar voor mij zou dit net welkom zijn
Ik denk dat we maximaal 5-8 zenders bekijken, bij telenet dus een hoop overbodig
Indien ik 100% zeker kan zijn dat internet snelheid dezelfde is als bij mijn telenet, dan wil ik gerust overstappen

Een basis abo bij snow kost 39 euro per maand, bij telenet is dit voor een basic shake 61,45 per maand (incl 15,2 voor kabel/maand)

Downloadsnelheid bij snow is 30 Mbps, 2,5 Mbps upload en onbeperkt volume
Bij telenet zelfde snelheden maar downloadlimiet v 100gb
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Snow, nieuwe speler in de markt voor internet, digitale tv en vaste telefonie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snow, nieuwe speler in de markt voor internet, digitale tv en vaste telefonie   Snow, nieuwe speler in de markt voor internet, digitale tv en vaste telefonie Icon_minitimewo feb 06, 2013 9:50 am

Stijn schreef:
Iedereen zal het ondertussen wel gehoord of gelezen hebben...
Er komt een nieuwe speler SNOW in de markt...


Wat mij vooral aanspreekt is dat het aanbod van zenders toch een stuk beperkter is dan bij bv telenet, maar voor mij zou dit net welkom zijn
Ik denk dat we maximaal 5-8 zenders bekijken, bij telenet dus een hoop overbodig
Indien ik 100% zeker kan zijn dat internet snelheid dezelfde is als bij mijn telenet, dan wil ik gerust overstappen

Een basis abo bij snow kost 39 euro per maand, bij telenet is dit voor een basic shake 61,45 per maand (incl 15,2 voor kabel/maand)

Downloadsnelheid bij snow is 30 Mbps, 2,5 Mbps upload en onbeperkt volume
Bij telenet zelfde snelheden maar downloadlimiet v 100gb

Afwachten maar eerst op andere ervaringen, ben veel te content van telenet snelheid enz
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Snow, nieuwe speler in de markt voor internet, digitale tv en vaste telefonie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snow, nieuwe speler in de markt voor internet, digitale tv en vaste telefonie   Snow, nieuwe speler in de markt voor internet, digitale tv en vaste telefonie Icon_minitimewo feb 06, 2013 9:57 am

Ik ook Smile maar als die snelheid goed is, zal het niet lang duren Smile
Waar ik vooral aan denk is of je hiermee ook met bv xbmc op tv kan Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
xtian




Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 51
Woonplaats : Nieuwkerke

Snow, nieuwe speler in de markt voor internet, digitale tv en vaste telefonie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snow, nieuwe speler in de markt voor internet, digitale tv en vaste telefonie   Snow, nieuwe speler in de markt voor internet, digitale tv en vaste telefonie Icon_minitimevr feb 08, 2013 8:47 pm

Mijn vrouwke runt een AlloTelecom-shop, en kreeg dus al wat concrete info en opleiding.
Prijs is zeker OK, alles loopt via de Belgacom VDSL lijnen, echt à la carte je zenderpakket samenstellen, geen dl limiet,... Zeker interessant dus. VDSL is wel nog niet overal beschikbaar, en liefhebbers van voetbal vallen uit de boot. EPG ziet er zeer strak en gelikt uit, en reageert heel snel. Beeld is zeer goed, te vergelijken met TN. USB poort dient als mediagate : foto's, muziek en films worden via STB op TV afgespeeld.

Wij zijn nog steeds TN-klant (mijn baas betaalt), maar volgens mijn madam snoepten ze al heel wat klanten af. Grote interesse dus. KPN nam er echt de tijd voor, product staat dus zeker op punt. T's allemaal nog nieuw natuurlijk, maar er zit zeke potentieel in...
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Snow, nieuwe speler in de markt voor internet, digitale tv en vaste telefonie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snow, nieuwe speler in de markt voor internet, digitale tv en vaste telefonie   Snow, nieuwe speler in de markt voor internet, digitale tv en vaste telefonie Icon_minitimevr feb 08, 2013 9:10 pm

Kun je met je eigen STB tv ontvangen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Snow, nieuwe speler in de markt voor internet, digitale tv en vaste telefonie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snow, nieuwe speler in de markt voor internet, digitale tv en vaste telefonie   Snow, nieuwe speler in de markt voor internet, digitale tv en vaste telefonie Icon_minitimevr feb 08, 2013 10:08 pm

Gaat al zeker ni door hier, VOETBAL!!!! bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Chr1st0f

Chr1st0f


Aantal berichten : 167
Registratiedatum : 11-01-11
Woonplaats : Kasterlee

Snow, nieuwe speler in de markt voor internet, digitale tv en vaste telefonie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snow, nieuwe speler in de markt voor internet, digitale tv en vaste telefonie   Snow, nieuwe speler in de markt voor internet, digitale tv en vaste telefonie Icon_minitimeza feb 09, 2013 2:40 pm

Hier kan je nakijken of VDSL al beschikbaar is op je adres: http://www.belgacom.be/bwt/inputExtraResidential.action?customerType=NewCheck&productName=TV

Indien HD beschikbaar is, dan is VDSL beschikbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
xtian




Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 51
Woonplaats : Nieuwkerke

Snow, nieuwe speler in de markt voor internet, digitale tv en vaste telefonie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snow, nieuwe speler in de markt voor internet, digitale tv en vaste telefonie   Snow, nieuwe speler in de markt voor internet, digitale tv en vaste telefonie Icon_minitimeza feb 09, 2013 6:59 pm

Stijn schreef:
Kun je met je eigen STB tv ontvangen?

Nope, ze hebben hun eigen STB
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Snow, nieuwe speler in de markt voor internet, digitale tv en vaste telefonie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snow, nieuwe speler in de markt voor internet, digitale tv en vaste telefonie   Snow, nieuwe speler in de markt voor internet, digitale tv en vaste telefonie Icon_minitimezo feb 10, 2013 7:15 am

xtian schreef:
Stijn schreef:
Kun je met je eigen STB tv ontvangen?

Nope, ze hebben hun eigen STB

pff!!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Snow, nieuwe speler in de markt voor internet, digitale tv en vaste telefonie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Snow, nieuwe speler in de markt voor internet, digitale tv en vaste telefonie   Snow, nieuwe speler in de markt voor internet, digitale tv en vaste telefonie Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Snow, nieuwe speler in de markt voor internet, digitale tv en vaste telefonie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwe TV voor den dezen hier.
» Nieuwe Onkyo receivers voor 2011
» nieuwe unraidserver help needed voor config
» IFA: HDI Dune maakt nieuwe mediaspelers geschikt voor dvb-ontvangst
» Betalen voor service of gaan we voor de geodkoop?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Home Theater :: Nieuws op HT gebied-
Ga naar: