Onderwerp: Re: Welke serie volgen jullie? za jun 18, 2011 3:38 pm
Stijn schreef:
Fringe kickoff Ben ermee begonnen
En wat vind je van Fringe ? We zijn er enkele maanden geleden mee begonnen maar na 7 of 8 afleveringen zijn we ermee gestopt... Het was ons 'ding' niet.
djaxx
Aantal berichten : 719 Registratiedatum : 04-11-10
Onderwerp: Re: Welke serie volgen jullie? za jun 18, 2011 5:11 pm
Niet echt serie maar naar aanleiding van het 25 jaar geleden zijn, ben ik de dvd box van mexico 86 aan het herbekijken. Wat een bereploeg was dat toch!
Stijn Admin
Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Welke serie volgen jullie? zo jun 19, 2011 6:23 am
eyn093 schreef:
Stijn schreef:
Fringe kickoff Ben ermee begonnen
En wat vind je van Fringe ? We zijn er enkele maanden geleden mee begonnen maar na 7 of 8 afleveringen zijn we ermee gestopt... Het was ons 'ding' niet.
Eerlijk? We hebben gisteren net aflevering 4 gezien.. En voor mij is het niet echt "top" Ik weet niet hoe het natuurlijk verder zal verlopen maar wat ik erover vind: - De serie heeft altijd dezelfde opbouw die me nu al stoort: Het begint altijd met een "geval"/ "ongeluk". Daarna vind Olivia Dunham altijd toevallig iets op foto ofzo.. waardoor de gestoorde vader Bisshop altijd iets gaat onderzoeken.. hiervoor moet er altijd iets nieuws bijkomen in zijn lab, want hij heeft het niet. Vervolgens wordt het probleem "opgelost". - Vader bisshop speelt wel fantastisch goed zijn rol !!! - Serie is met momenten zelfs grappig ! - De muziek is gewoon identiek uit lost en stoort ! - Philip Broyles kan ik niet zien spelen, kweet niet hoe het komt, maar ik moet niet van hem hebben - Ik mis precies iets in het geheel. Als er iets gebeurt is het enkel hen die ter plaatse is.. Is er geen "randanimatie" geen andere hulpdiensten enz.. Hopelijk begrijp je wat ik bedoel. Bovendien is het ook altijd Olivia die het helemaal alleen oplost, echt geloofwaardig komt het niet over.
De serie grijpt er dus voor mij een beetje naast, maar het kan nog veranderen he, wie weet ,ik kijk nog even verder. Maar het heeft me nog niet echt gegrepen. Vrouwlief vind het wel goed.
Onderwerp: Re: Welke serie volgen jullie? di jul 12, 2011 5:51 pm
Yo,
Ideaal filmweer.... Ga es nieuwe serie Alphas uitproberen! en daarna nieuwe aflevering van Falling Skies en True Blood seizoen 4
gr33tz
Cuball
Aantal berichten : 257 Registratiedatum : 10-11-10
Onderwerp: Re: Welke serie volgen jullie? vr jul 15, 2011 11:41 am
Ik ben bezig met laatste afleveringen van Fringe. In het begin wat veel van hetzelfde inderdaad, maar het wordt wel beter!!
Alle afleveringen hebben een soort "case", maar meer en meer bouwen ze de grote verhaallijn op, en die wordt echt goed! Bij de laatste afleveringen heb ik echt de drang om direct de volgende ook te willen bekijken en dat is meestal een goed teken ;-)
Er komt trouwens een 4de seizoen ook!
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke serie volgen jullie? vr jul 15, 2011 11:46 am
Cuball schreef:
Ik ben bezig met laatste afleveringen van Fringe. In het begin wat veel van hetzelfde inderdaad, maar het wordt wel beter!!
Alle afleveringen hebben een soort "case", maar meer en meer bouwen ze de grote verhaallijn op, en die wordt echt goed! Bij de laatste afleveringen heb ik echt de drang om direct de volgende ook te willen bekijken en dat is meestal een goed teken ;-)
Er komt trouwens een 4de seizoen ook!
Ik zit aan S1 E16 dacht ik , ik kijk er ook altijd 2 of 3 na elkaar Jij zit al op het einde van seizoen 3? Vanavond verder kijken Girlfriend wife loves it
Cuball
Ik zit aan S1 E16 dacht ik , ik kijk er ook altijd 2 of 3 na elkaar Jij zit al op het einde van seizoen 3? Vanavond verder kijken Girlfriend wife loves it
inderdaad nog 3 te gaan en dan no more fringe for now
Stijn Admin
heb pilot van falling skies staan, dus daarmee eens beginnen :-)
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke serie volgen jullie? za jul 16, 2011 7:37 am
over wat gaat dat?
Cuball
Onderwerp: Re: Welke serie volgen jullie? zo jul 17, 2011 8:33 am
Stijn schreef:
over wat gaat dat?
weet nog niet, dit zeggen ze op imdb :
Citaat :
The chaotic aftermath of an alien attack has left most of the world completely incapacitated. In the six months since the initial invasion, the few survivors have banded together outside major cities to begin the difficult task of fighting back. Each day is a test of survival as citizen soldiers work to protect the people in their care while also engaging in an insurgency campaign against the occupying alien force
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke serie volgen jullie? zo jul 17, 2011 11:26 am
SF dus
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke serie volgen jullie? ma jul 18, 2011 7:29 am
Fringe seizoen 1 is uit Leuk einde
Cuball
Onderwerp: Re: Welke serie volgen jullie? ma jul 18, 2011 7:33 am
Serie wordt toch beter en beter é :-)
In het begin moet het wat opwarmen, maar loopt wel los
predator
Aantal berichten : 283 Registratiedatum : 09-07-11
Onderwerp: Re: Welke serie volgen jullie? za jul 23, 2011 5:01 pm
fringe is beste serie watk de laatste jaren heb gezien, aléja in zijn genre toch
net invasion gezien valt ook wel mee
ik hoop dat Alpha iets is ( genre heroes, dat spijtig genoeg gestopt is)
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke serie volgen jullie? za jul 23, 2011 5:52 pm
Ik vind vooral walter bishop super !
predator
Aantal berichten : 283 Registratiedatum : 09-07-11
Onderwerp: Re: Welke serie volgen jullie? za jul 23, 2011 11:01 pm
walter is zalig ja met zn drugs :p
djaxx
Aantal berichten : 719 Registratiedatum : 04-11-10
Onderwerp: Re: Welke serie volgen jullie? za jul 23, 2011 11:19 pm
Entourage is beste serie die laatste jaren gekekeken heb ze!
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke serie volgen jullie? zo jul 24, 2011 7:36 am
djaxx schreef:
Entourage is beste serie die laatste jaren gekekeken heb ze!