Onderwerp: Re: Welke serie volgen jullie? do okt 06, 2011 7:47 am
Yo,
Begonnen aan Homeland S1
TVRAGE
Sphinkx
Aantal berichten : 1642 Registratiedatum : 03-11-10 Leeftijd : 45
Onderwerp: Re: Welke serie volgen jullie? do okt 06, 2011 7:49 am
Die wil ik ook bekijken. Maar ik laat eerst paar afleveringen spelen om te zien wat iedereen er van vind. Want tegenwoordig wordt er heel snel gecancelled...
Onderwerp: Re: Welke serie volgen jullie? do jan 26, 2012 7:18 pm
Na 3 series van Alcatraz weet ik niet wat ik er moet van denken...denk een beetje te ver gezocht!
Dan maar pilot vanavond bekijken van Touch Een nieuwe serie met Kiefer Sutherland en Danny Glover
EDIT : Was kei goe! Zeker checken !!!
Citaat :
De pilot van Touch werd deze zomer voorgesteld op een conferentie van Fox. Reeds toen was duidelijk dat de serie zou opgepikt worden, maar de zender wachtte tot nu om het nieuws officieel mee te delen. Touch volgt Martin Bohm (Sutherland), een alleenstaande vader die moeilijk kan communiceren met zijn doofstomme en autistische zoon Jake (David Mazouz). Maar dan ontdekt Martin dat zijn zoon in staat is om dingen te zien die niemand kan zien en zo gebeurtenissen kan voorspellen. De twee beginnen door middel van cijfers te communiceren en roepen de hulp in van een professor, een rol van Danny Glover.
Touch werd bedacht en geschreven door Tim Kring, het brein acht:X-XML: er de tv-serie Heroes. Francis Lawrence, bekend van films als Constantine, I Am Legend en Water For Elephants, regisseerde de pilot. Wanneer en of de serie in Nederland zal worden uitgezonden, is nog niet bekend.
Laatst aangepast door BuDDHa op vr jan 27, 2012 10:38 am; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Welke serie volgen jullie? vr jan 27, 2012 6:45 am
Boardwalk Empire ,tot nu toe 4 episodes gezien. Me likes
Sphinkx
Onderwerp: Re: Welke serie volgen jullie? vr jan 27, 2012 9:17 am
Gisteren naar 2de aflevering van S2 bekeken van Sherlock. Echt wel een sterke reeks. Zitten wel maar 3 afleveringen van anderhalf uur in 1 seizoen. Dat mocht wel meer zijn
Ik vrees wel dat het ook deze keer zal eindigen met een serieuze cliffhanger
Ook eerste 2 afleveringen van Alcatraz gezien. Zelfde producer als Lost en dat merk je wel...
Verder ben ik ook begonnen aan Camelot. Net aflevering 2 gezien en ik ga zeker naar de rest kijken want het boeit wel
Stijn Admin
Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Welke serie volgen jullie? ma jan 30, 2012 12:21 pm
Terra nova gestart
daxie
Aantal berichten : 120 Registratiedatum : 05-11-10
Onderwerp: Re: Welke serie volgen jullie? ma jan 30, 2012 12:32 pm
Stijn schreef:
Terra nova gestart
tip: tijdverlies. Zwaar teleurstellend.
daxie
Onderwerp: Re: Welke serie volgen jullie? ma jan 30, 2012 12:33 pm
Mad Men seizoen 1 beginnen kijken. Nieuwjaarscadeau.
Eerste 3 afleveringen gezien. Niet de typisch amerikaanse cliffhangerserie of hoog tempo, maar wel intrigerend en in een zeer geloofwaardige setting geplaatst.
djaxx
Aantal berichten : 719 Registratiedatum : 04-11-10
Onderwerp: Re: Welke serie volgen jullie? ma jan 30, 2012 12:36 pm
daxie schreef:
Eerste 3 afleveringen gezien. Niet de typisch amerikaanse cliffhangerserie of hoog tempo, maar wel intrigerend en in een zeer geloofwaardige setting geplaatst.
ik ben na 3 eps gestopt, vond het serieus gezaag. Midsschien word het daarna nog wel beter en anders was het mijn ding niet.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke serie volgen jullie? ma jan 30, 2012 12:42 pm
daxie schreef:
Stijn schreef:
Terra nova gestart
tip: tijdverlies. Zwaar teleurstellend.
ik geef het nog een kans, pas eerste 2 afl gezien wel zwak getruceerd
daxie
Onderwerp: Re: Welke serie volgen jullie? ma jan 30, 2012 3:04 pm
djaxx schreef:
daxie schreef:
ik ben na 3 eps gestopt, vond het serieus gezaag. Midsschien word het daarna nog wel beter en anders was het mijn ding niet.
het is natuurlijk geen actieserie, of thriller, of scifi,... Het is een hoop gebabbel, en daar gaat het ook om he :-). Maar moet wel wat je ding zijn.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke serie volgen jullie? di feb 21, 2012 8:18 am
Gisteren gestart met pillars of the earth
daxie
Onderwerp: Re: Welke serie volgen jullie? di feb 21, 2012 8:56 am
Stijn schreef:
Gisteren gestart met pillars of the earth
ben het live aan het volgen op 2be. Zeker en vast de moeite maar redelijk goeie karakteropbouw en intrigerend verhaal. Alhoewel de 8 afleveringen eigenlijk te kort zijn, ze hadden er beter 12 van gemaakt, dan was het allemaal een pak duidelijker geweest.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke serie volgen jullie? di feb 21, 2012 9:08 am
Ik vond het begin alvast een goeie 8 waard geen moment verveeld, niet te traag, niet te snel
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke serie volgen jullie? di feb 28, 2012 7:17 am
Pillars of the earth uitgezien! Sterke miniserie Soms wel even nadenken hoe het nu zit, maar toch wel sterke serie!! Dikke 8/10!
Sphinkx
Onderwerp: Re: Welke serie volgen jullie? wo maa 21, 2012 9:29 pm