Onderwerp: Re: Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood vr maa 04, 2011 11:03 am
Hier status ook nog niet veranderd. Op het productforum van IBOOD zeggen ze dat we het ten vroegste maandag/dinsdag gaan hebben.
djaxx
Aantal berichten : 719 Registratiedatum : 04-11-10
Onderwerp: Re: Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood vr maa 04, 2011 11:33 am
Achja, zo een ramp is dat nu ook weer niet natuurlijk. Zolang het er volgende week is ben ik al blij We mogen iets over hebben voor het financiele voordeel zeker? Al had ik me er natuurlijk ook al graag mee geamuseerd dit weekend.
djaxx
Onderwerp: Re: Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood ma maa 07, 2011 8:45 pm
Pfff, nog steeds geen verandering in de status hier. Als ze zich aan hun woord willen houden en binenn de 7 dagen leveren zullen ze zich toch mogen gaan haasten. Woensdag is dag 7 na de bestelling, ik moet mijn rekeningen ook op tijd betalmen, nah!
Onderwerp: Re: Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood ma maa 07, 2011 9:39 pm
Hier ook nog geen verandering. Begin een beetje te vrezen dat het ervoor woensdag gaat zijn. Zit al de hele week vol ongeduld om ermee aan de gang te gaan.
Stijn Admin
Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood ma maa 07, 2011 9:50 pm
des te meer plezier als je het ontvangt
ik heb morgen mijn beugel
djaxx
Onderwerp: Re: Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood di maa 08, 2011 4:28 pm
Geachte heer/mevrouw,
Op 28-02-2011 heeft u via iBOOD.com een bestelling geplaatst voor één of meerdere Mede8er Full HD Networked Media Tank(s) met 5 Jaar Garantie. Op de website hebben wij een levertijd van 4 tot 7 werkdagen gecommuniceerd. Dit zou betekenen dat de uiterste leverdatum woensdag 9 maart 2011 is.
Helaas heeft de leverancier een kleine vertraging in de levering gemeld. Ons distributie centrum heeft vandaag bevestigd dat zij de zending hebben ontvangen. Zij zijn direct begonnen met het verzendklaar maken van uw pakket, zodat deze morgen door het verzendbedrijf opgehaald kan worden. De verwachting is dat de zending uiterlijk vrijdag 11 maart 2011 bij u geleverd zal worden.
Zodra uw zending klaar is gemaakt om uitgestuurd te worden en er een track en trace code gekoppeld is aan uw pakket, zult u de track en trace code via uw email ontvangen en kunt u het pakket volgen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd contact opnemen met de iBOOD.com klantenservice.
Onderwerp: Re: Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood do maa 10, 2011 1:10 pm
ok en dat van die 2A en 3A voedingen maakt niks uit of toch? Ken der niet veel van maar wordt redelijk wat heisa rond gemaakt op ibood forum.
Cuball
Aantal berichten : 257 Registratiedatum : 10-11-10
Onderwerp: Re: Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood do maa 10, 2011 1:22 pm
jah die voeding, zal enkel wat meer belast worden zeker (vooral als je er een HD in ploft)...
maar die op iBOOD forum, amaai hoor... net oude wijven... ze moeten maar terug sturen als ze niet content zijn zeg... spreekt daar zelf één van diefstal...
Als ze de voeding erbij leveren zal het toch ook getest zijn dat het werkt zeker!!!
djaxx
Onderwerp: Re: Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood do maa 10, 2011 2:00 pm
Ik heb de mijne aangekregen, hoe zou ik moeten zien of het de light versie is of de gewone?
Onderwerp: Re: Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood do maa 10, 2011 2:04 pm
Zou geen reistas bij moeten zitten + nog een paar kabels. De Mede8er Full of Light gebruiken beide evenveel stroom. Alleen de Full heeft een blauwe sticker achterop, en ook de tekst 12Volt/3Ampere. De Light versie heeft een oranje sticker en dus 2 Ampere achterop staan.
gevonden op Ibood forum.
djaxx
Onderwerp: Re: Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood do maa 10, 2011 2:31 pm
vrukkus schreef:
Zou geen reistas bij moeten zitten + nog een paar kabels. De Mede8er Full of Light gebruiken beide evenveel stroom. Alleen de Full heeft een blauwe sticker achterop, en ook de tekst 12Volt/3Ampere. De Light versie heeft een oranje sticker en dus 2 Ampere achterop staan.
gevonden op Ibood forum.
Zit idd geen reistas bij en welke kabels zouden er dan niet bij zijn? Idd oranje sticker achteraan. Nu die reistas kan me gestolen worden want dat gebruik ik toch nooit, die kabels zal afhankelijk zijn van welke het juist zijn. Hdmi zat er bij in elk geval. Tot nu toe alles al ok, ben volop op ontdekkingstocht :p
Onderwerp: Re: Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood do maa 10, 2011 2:33 pm
het tulp audiokabeltje en het gele AV kabeltje. En er zit alleen maar een USB extensie bij (A-B kabel), geen USB aansluitkabel
Ook van Ibood forum afgehaald.
djaxx
Onderwerp: Re: Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood do maa 10, 2011 2:44 pm
vrukkus schreef:
het tulp audiokabeltje en het gele AV kabeltje. En er zit alleen maar een USB extensie bij (A-B kabel), geen USB aansluitkabel
Ook van Ibood forum afgehaald.
er zit idd zo een ab kabel bij, hdmi kabel en zo een geel,rood,witte. Als het dat allemaal maar is, is het niet erg. Heb juist de nieuwe fireware instalt, er ging een hele nieuwe wereld voor mij open Wat een verschil met het originele menu
Stijn Admin
Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood do maa 10, 2011 2:44 pm
djaxx schreef:
vrukkus schreef:
gevonden op Ibood forum.
Zit idd geen reistas bij en welke kabels zouden er dan niet bij zijn? Idd oranje sticker achteraan. Nu die reistas kan me gestolen worden want dat gebruik ik toch nooit, die kabels zal afhankelijk zijn van welke het juist zijn. Hdmi zat er bij in elk geval. Tot nu toe alles al ok, ben volop op ontdekkingstocht :p
MM ik hoop voor jullie ivm die sticker dat het wel degelijk om een C++ board gaat Indien niet, heb je geen HD audio mogelijk
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood
Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood