Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dé Vlaamse plek voor uw HT en Filmkennis !
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Om jullie beter te kunnen dienen is het forum verhuisd naar Home-theater.be Groeten en tot daar! De beheerder en mods.

 

 Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood

Ga naar beneden 
+2
djaxx
BuDDHa
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood   Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 10, 2011 2:45 pm

djaxx schreef:
vrukkus schreef:
het tulp audiokabeltje en het gele AV kabeltje.
En er zit alleen maar een USB extensie bij (A-B kabel), geen USB aansluitkabel

Ook van Ibood forum afgehaald. Smile

er zit idd zo een ab kabel bij, hdmi kabel en zo een geel,rood,witte.
Als het dat allemaal maar is, is het niet erg.
Heb juist de nieuwe fireware instalt, er ging een hele nieuwe wereld voor mij open Smile
Wat een verschil met het originele menu Smile

check even of je c++ board hebt in je system menu
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood   Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 10, 2011 3:17 pm

Stijn schreef:
djaxx schreef:
vrukkus schreef:
het tulp audiokabeltje en het gele AV kabeltje.
En er zit alleen maar een USB extensie bij (A-B kabel), geen USB aansluitkabel

Ook van Ibood forum afgehaald. Smile

er zit idd zo een ab kabel bij, hdmi kabel en zo een geel,rood,witte.
Als het dat allemaal maar is, is het niet erg.
Heb juist de nieuwe fireware instalt, er ging een hele nieuwe wereld voor mij open Smile
Wat een verschil met het originele menu Smile

check even of je c++ board hebt in je system menu

Bedoel je gewoon het tabblad systeem onder instellingen? Zoja, dan zie ik dat niet staan nee. Wat houd dat in?
Terug naar boven Ga naar beneden
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood   Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 10, 2011 3:25 pm

amaai veel gezever hierover op het ibood forum, kans lijkt groot dat deze terug gestuurt mag worden.
De voeding zou volgens enkele gebruikers maar juist goed zijn voor een interne hd, wat ik wel vreemd zou vinden aangezien ze toch voorzien dat je in de light ook 1 kan inbouwen.
Ben is benieuwd op wat dit zal uitdraaien, echt leuk is het alvast niet!
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood   Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 10, 2011 3:27 pm

board 1023 en dan? c++ of niet?
typ even exact over...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood   Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 10, 2011 3:30 pm

Nevermind, beide zijn c+ modellen dus beide ondersteunen hd audio
was vroeger niet het geval
blijkt inderdaad enkel de voeding anders te zijn
ik zou mij er niet druk om maken..
9/10 ga je er toch geen hdd insteken want 1 voldoet zoiezo toch niet Smile en dan nog , wil je het toch is het nog altijd genoeg
Zoals ik al zei, ik zou mij er niet druk om maken
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood   Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 10, 2011 3:32 pm

Stijn schreef:
Nevermind, beide zijn c+ modellen dus beide ondersteunen hd audio
was vroeger niet het geval
blijkt inderdaad enkel de voeding anders te zijn
ik zou mij er niet druk om maken..
9/10 ga je er toch geen hdd insteken want 1 voldoet zoiezo toch niet Smile en dan nog , wil je het toch is het nog altijd genoeg
Zoals ik al zei, ik zou mij er niet druk om maken

Doe ik zeker ook niet en het ziet er allemaal heel mooi uit. Aan de andere kant is dit niet wat we bestelt hadden dus indien ik ergens iets kan recupereren zal ik er als de kippen bij zijn Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood   Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 10, 2011 3:34 pm

Ter info , een hdd van 2TB bv de wd20ears verbruikt in volle toeren 0.55 A, nog meeeeeer dan genoeg voor de med8er zelf om op te starten

DUS, maak jullie niet druk en ga genieten !
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood   Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 10, 2011 3:53 pm

Alles is vrij duidelijk, netwerk werkt ook al mooi.
Enige da ik mij afvraag is hoe die moviewall werkt, als ik in da menu ga komt er" place shortcuts". Heb me e rnog ni echt op toegelegd maar mss al enige info om me wa minder tijd te laten verliezen? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
vrukkus




Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 13-02-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Zonhoven

Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood   Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 10, 2011 4:00 pm

Hier is hem ook juist binnen. straks eens op mijn gemak bij bezighouden. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood   Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 10, 2011 4:35 pm

Voor die filminfo moet dat echt met die (YAMJ Om Mede8er) ?

Krijg dat hier van geen kanten werkende...
Terug naar boven Ga naar beneden
vrukkus




Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 13-02-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Zonhoven

Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood   Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 10, 2011 4:47 pm

Ik heb het met YAMJ to mede8er gedaan en ziet er toch al goed uit.
Moet wel nog kijken hoe het de mede8er overkomt.
Terug naar boven Ga naar beneden
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood   Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 10, 2011 5:18 pm

Ja, is in orde nu, mijn path naar het programma klopte ni Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood   Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 10, 2011 6:12 pm

Vreemd, bij Black swan krijg ik de gegevens over the book of Eli?
Erg veel opties zijn er precies niet in het programma. Hoe los ik dit op?
De rating die word meegegeven, is dat van imdb? Kan je ook ergens instellen om bv de filminfo op te halen bij moviemeter zodat je de nederlandstalige info krijgt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood   Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Icon_minitimevr maa 11, 2011 7:10 am

djaxx schreef:
Vreemd, bij Black swan krijg ik de gegevens over the book of Eli?
Erg veel opties zijn er precies niet in het programma. Hoe los ik dit op?
De rating die word meegegeven, is dat van imdb? Kan je ook ergens instellen om bv de filminfo op te halen bij moviemeter zodat je de nederlandstalige info krijgt?

Vraag dit even in het ander forum gedeelte.. Vermoedelijk toepasselijkere info daar Smile
Ik dacht toch dat je alles handmatig kon aanpassen
ivm moviemeter ook dat was mogelijk denk ik, nie zeker
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood   Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Icon_minitimevr maa 11, 2011 1:56 pm

Amai, die nas funktie is wel feest, je krijgt hier idd veel voor weinig geld. De snelheid is wel verwaarloosbaar maar staat momenteel nog steeds draadlmoos via router in netwerk met laptop. Juist de playlisten maken (muziek) lukt nog ni tegoei.
Super apparaatje!
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood   Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Icon_minitimevr maa 11, 2011 2:02 pm

Told you so Smile
Je volgende stap (zal je uiteindelijk wel naartoe leidden) wordt ongetwijfeld een nas of server lol

Eens in de wereld van mediaspelers, geraak je er niet meer uit lol
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood   Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Icon_minitimevr maa 11, 2011 2:35 pm

Stijn schreef:
Told you so Smile
Je volgende stap (zal je uiteindelijk wel naartoe leidden) wordt ongetwijfeld een nas of server lol

Eens in de wereld van mediaspelers, geraak je er niet meer uit lol

nee, dat denk ik niet.
Ik gooi al de films die ik bekeken heb altijd weg, zal hier nooit met meerdere schijven gaan zitten enzo.
Maar het is zeker ferm makkelijk nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood   Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Icon_minitimevr maa 11, 2011 2:47 pm

mmm dan niet inderdaad Smile
hoewel films, fotos , homemadevideos en muziek
wordt snel groter dan 1x2tb Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood   Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mede8er Full HD Networked Media Tank met 5 Jaar Garantie op Ibood
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mede8er Full HD Networked Media Tank met 1.5 TB Harde Schijf en 5 Jaar Garantie
» iXtreamer Hybrid Media Player op Ibood 119.95€ !!!
» Mede8er MED600X3D streamer op Ibood 99.95€ Koopje!
» Mede8er MED400X Mini Full HD Mediaspeler op 1dayfly.be
» QNAP TS-639 Pro NAS 6x1TB 2 jaar oud

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Koopjeshoek :: Dagaanbiedingen-
Ga naar: