Onderwerp: Re: Netgear ReadyNAS Ultra 2 – Netwerk media opslag met 2 Gigabit poorten en maarliefst 4 TB di maa 29, 2011 5:07 pm
Stijn schreef:
Ik vind het totaal overpriced voor maar 2x2tb opslagcapaciteit
Mja, zonder HDD kost deze ook ongeveer 360€, dus is zeker een goede prijs! Bevat tevens een intel atom 1.8ghz dus zal ook wel snel zijn! Ik vind het een correcte prijs!
Stijn Admin
Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Netgear ReadyNAS Ultra 2 – Netwerk media opslag met 2 Gigabit poorten en maarliefst 4 TB di maa 29, 2011 5:48 pm
Dat het correct is akkoord, maar ik vind het veeel te veel voor hetgeen het in staat is er zijn betere alternatieven ;p
Onderwerp: Re: Netgear ReadyNAS Ultra 2 – Netwerk media opslag met 2 Gigabit poorten en maarliefst 4 TB di maa 29, 2011 6:08 pm
Stijn schreef:
Dat het correct is akkoord, maar ik vind het veeel te veel voor hetgeen het in staat is er zijn betere alternatieven ;p
mja een NAS is nog altijd voor mensen die een kant en klare oplossing willen zonder constant software en drivers te moeten veranderen! Het heeft een gebruiksvriendelijke interface waar zelfs leken gemakkelijk hun netwerk kunnen werkende krijgen (setup tools & wizards)! Ja , er zijn inderdaad alternatieven zoals zelf een server in elkaar knutselen maar daarvoor moet je er al iets van kennen!
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Netgear ReadyNAS Ultra 2 – Netwerk media opslag met 2 Gigabit poorten en maarliefst 4 TB
Netgear ReadyNAS Ultra 2 – Netwerk media opslag met 2 Gigabit poorten en maarliefst 4 TB