Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dé Vlaamse plek voor uw HT en Filmkennis !
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Om jullie beter te kunnen dienen is het forum verhuisd naar Home-theater.be Groeten en tot daar! De beheerder en mods.

 

 samsung galaxy tab refurnished

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

samsung galaxy tab refurnished Empty
BerichtOnderwerp: samsung galaxy tab refurnished   samsung galaxy tab refurnished Icon_minitimema feb 13, 2012 9:23 am

http://www.groupon.be/deals/nationale-deal/swissdealcom/3292491?nlp=&CID=BE_CRM_1_0_0_44&a=1688

doen of niet? of toch een maand of 2 wachten en een tegra3 kopen...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
squeek




Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 31-12-10

samsung galaxy tab refurnished Empty
BerichtOnderwerp: Re: samsung galaxy tab refurnished   samsung galaxy tab refurnished Icon_minitimeza maa 10, 2012 5:41 pm

ik zeg NIET doen! Refurbished wil zeggen dat dit een herstelde tablet is. Dat is een trend die al wat jaren gevolgde wordt door grote bedrijven die grote aantallen verkopen van een product.

Vroeger had je een product (spelconsole of zo) die kapot ging na een tijd, dan bracht je die binnen en kreeg je na enkele weken je eigen toestel gemaakt terug. NU dus niet meer. Ik heb een ps3 gehad die ik heb binnen gebracht en na weken wachten kreeg ik een andere herstelde terug. Mijn originele heb ik nooit meer terug gezien.

Tegenwoordig zie je vaker van deze advertenties voorbij komen op groupon. Er staat wel bij refurbished maar de mensen weten niet wat het wil zeggen. Niet doen dus, je koopt de rommel van een ander over. Weliswaar hersteld en werkend maar het is NIET nieuw!!Het is tweedehands dat al eens kapot is geweest. Dat wil je niet hebben.

Leg liever die 100 euro bij voor een echte nieuwe Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
 
samsung galaxy tab refurnished
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» TK : 2x Samsung Ch@t 335 wit
» TK samsung GT-S5360
» Pioneer 919 en ipad of samsung s3
» Samsung 46" LED aanbieding in Saturn
» Samsung's plasma range 2011

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Koopjeshoek :: Pricewatch-
Ga naar: