Welke achtergrond bedoel je? En met snelkoppelingen, bedoel je dan gewoon de snelkoppelingen die ik geplaatst heb in het 'sources' scherm van de Dune? Indien dat, ja dus.
Stijn Admin
Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Yadis do jul 07, 2011 8:46 am
kristofb schreef:
Welke achtergrond bedoel je? En met snelkoppelingen, bedoel je dan gewoon de snelkoppelingen die ik geplaatst heb in het 'sources' scherm van de Dune? Indien dat, ja dus.
De achtergrond die je krijgt als je yadis opstart in je dune. Nu is dat blauw met verticale strepen, die kan je aanpassen. Met snelkoppelingen bedoel ik: Je hebt nu bij het opstarten van yadis op je dune: Films en TVshows maar je kan hier ook nog snelkoppelingen zetten naar gelijk wat bv Kinderfilms of Concerten of ...
De achtergrond die je krijgt als je yadis opstart in je dune. Nu is dat blauw met verticale strepen, die kan je aanpassen. Met snelkoppelingen bedoel ik: Je hebt nu bij het opstarten van yadis op je dune: Films en TVshows maar je kan hier ook nog snelkoppelingen zetten naar gelijk wat bv Kinderfilms of Concerten of ...
Ik gebruik idd die blauwe achtergrond, vond die op zich niet slecht. Ivm die snelkoppelingen. Shit. Nee, heb ik niet gedaan, en waarschijnlijk moeten al die films opnieuw gescraped worden wanneer ik die verplaats eh?
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Yadis do jul 07, 2011 9:31 am
Nee gewoon aanvinken in het programma Je moet geen films verplaatsen of opnieuw scrapen
Onderwerp: Re: Yadis vr jul 08, 2011 11:31 am
Net wat zitten spelen met yadis Categorien weggedaan. Selection vervangen door Films nog te zien Recent toegevoegd komt zoiezo ook automatisch bij nog te zien En snelkoppeling voor "kids" toegevoegd Alsook alles herwerkt om rijen en kolommen aan te passen
Als ik me niet vergis, heb ik er nog zo'n 200-tal te gaan. Maar ik modify wel elke scrape om de genre's uniform te hebben, en de titels met 'a', 'an' & 'the' en dergelijke vooraan te plaatsen ipv achteraan de titel. Kwestie van er nu 1x tijd in te steken, en er achteraf me niet telkens druk om hoef te maken
Het ding is, tegen dat ik het lijstje rond ben, staan er alweer een stuk of 50 klaar om toegevoegd te worden
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Yadis vr jul 08, 2011 11:54 am
kristofb schreef:
Als ik me niet vergis, heb ik er nog zo'n 200-tal te gaan. Maar ik modify wel elke scrape om de genre's uniform te hebben, en de titels met 'a', 'an' & 'the' en dergelijke vooraan te plaatsen ipv achteraan de titel. Kwestie van er nu 1x tijd in te steken, en er achteraf me niet telkens druk om hoef te maken
Het ding is, tegen dat ik het lijstje rond ben, staan er alweer een stuk of 50 klaar om toegevoegd te worden
Vandaar.. alles modifien Die a, an en the, wordt in 2.5 versie gefixed, ik doe geen moeite :p want straks mag je alles terug veranderen ivm genres.. doe ook geen moeite, want alles staat nu dubbel Dit wordt verholpen in volgende release 2.1.5
Vanochtend geexporteerd, en inderdaad, de genres stonden dit maal wel dubbel. Ik merk trouwens ook dat ie na wat rondbrowsen in Yadis ineens een herstart geeft. Nog iemand daar last van?
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Yadis za jul 09, 2011 12:55 pm
kristofb schreef:
Vanochtend geexporteerd, en inderdaad, de genres stonden dit maal wel dubbel. Ik merk trouwens ook dat ie na wat rondbrowsen in Yadis ineens een herstart geeft. Nog iemand daar last van?
jawel ! ik ! en dat ligt niet aan yadis! maar aan de nieuwe dune firmware! (alsook het afspelen van sommige files wilt plots niet meer, ook door de nieuwe firmware)
Nielvm
Aantal berichten : 1074 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Yadis zo jul 10, 2011 6:32 pm
Net van zappiti terug naar yadis gegaan, wegens te veel problemen.
Yadis werkt perfect, maar ik krijg maar geen algemeen "yadis" icoon, waarmee ik de applicatie kan openen. Op de usb stick zie ik map 00 en 01, dewelke staan voor films en series. Als ik deze open, krijg ik pas de yadis interface te zien. Iemand ideeën?
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Yadis ma jul 11, 2011 7:01 am
Je moet met je snelkoppeling dan 1 map hoger verwijzen..
Nielvm
Aantal berichten : 1074 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Yadis ma jul 11, 2011 3:03 pm
Ok, eens proberen dan. Dat betekent dat ik de export 1 map dieper moet doen dan. Nu is het meteen op de usb, zonder folder.
Stijn Admin