Ben eens tussen de templates gaan browsen, maar ik ga toch ook bij de default blijven
Stijn Admin
Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Yadis vr jul 29, 2011 5:16 am
kristofb schreef:
Ben eens tussen de templates gaan browsen, maar ik ga toch ook bij de default blijven
Er is iemand bezig een template aan het maken die ik zelf mooier vind dan de default, ook strak.. Namelijk een variant op de tron 2 template Nog even wachten
StefaanD
Aantal berichten : 699 Registratiedatum : 04-11-10 Leeftijd : 58
Onderwerp: Re: Yadis zo jul 31, 2011 9:08 pm
Zijn daar reeds voorbeeld screens van te vinden ?
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Yadis zo jul 31, 2011 9:23 pm
StefaanD schreef:
Zijn daar reeds voorbeeld screens van te vinden ?
zie de tron 2 template
StefaanD
Onderwerp: Re: Yadis ma aug 01, 2011 8:22 am
En waar kan een mens die zien ?
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Yadis di aug 02, 2011 6:09 pm
tja probleem is dat er geen lijst is.
Nu ben zelf weer veranderd van template, even met MovieTheater gestoeid van Jagpeters, maar er is tot nu toe maar één persoon met grafisch talent wat gezien mag worden.
Template POLAR blaast alle andere uit het water
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Yadis di aug 02, 2011 6:13 pm
ik vind die polar maar niks...
StefaanD
Onderwerp: Re: Yadis di aug 02, 2011 6:19 pm
Less is more
Ah over smaken valt niet te twisten, de andere Dune gebruikers mogen hier oordelen welke ze beter vinden
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Yadis di aug 02, 2011 6:37 pm
Less is more, maar ik vind het veel drukker dan de strakke tron2 template :p
Ik vind de default skin tot hierto nog steeds de mooiste. Die Tron 2 is strak maar ik ben niet echt overtuigd. Misschien dat ik hem met een andere film en meer kleurrijke fanart meer geslaagd vind...
Die Polar vind ik nogal druk/rommelig en dan vooral het gedeelte tussen de poster en de fanart (waar de regisseur enzo staan).
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Yadis do aug 04, 2011 5:26 am
sam schreef:
Ik vind de default skin tot hierto nog steeds de mooiste. Die Tron 2 is strak maar ik ben niet echt overtuigd. Misschien dat ik hem met een andere film en meer kleurrijke fanart meer geslaagd vind...
Die Polar vind ik nogal druk/rommelig en dan vooral het gedeelte tussen de poster en de fanart (waar de regisseur enzo staan).
idem vandaar dat ik een modification van de tron 2 aangevraagd heb
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Yadis do aug 04, 2011 6:33 am
Ik heb zelf ook gekeken om deze zelf aan te passen, maar dat lukt me precies niet goed.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Yadis za aug 06, 2011 6:23 pm
woooooot er kwam iemand met de perfect template voor mij:
glass movie template http://www.mpcclub.com/forum/showthread.php?p=224241#post224241
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Yadis zo aug 07, 2011 11:55 am
Ik heb zelf even wat aangepast en is voor mij nu voor 98% gewoonweg af !
Beter nu ook niet, maar zeker niet minderwaardig. Wat mij aan origins soms stoort is het feit dat de hoes een groot gedeelte van de fanart wegneemt, waardoor je soms ineens een hoofd maar half ziet (of helemaal niet). Daarvoor lijkt die Tron 2 template mij dan beter te zijn.
Btw; Gebruiken jullie steeds de standaard fanart, of zoeken jullie die ergens anders? Zoja, hebben jullie bepaalde websites in jullie favorieten staan? Soms valt de fanart mij nogal tegen en dan zoek ik via Google, maar dat levert meestal weinig op (of de beeldkwaliteit is enorm slecht als het nadien op tv zichtbaar is). Het is vooral moeilijk om leuke foto's te vinden van "oudere" films.
Gebruiken jullie ook de logo's van Kijkwijzer? Ik heb dit weekend gemerkt dat, wanneer je de leeftijd ingeeft, dat de leeftijdsiconen van Kijkwijzer ook op je template zichtbaar zijn. Wat mij wel stoort is dat het dan een grote zwarte bol is met het cijfer in het wit (ik had liever een herwerkte versie gezien dat meer paste bij Origins). Iemand enig idee of de andere iconen van Kijkwijzer ook zichtbaar zijn (bvb grove taal, sex en dergelijke... ik zie niet in hoe je die zou moeten aanduiden in Yadis).
Stijn Admin