Ik ben aan het twijfelen om mijn dvdmenu's te verwijderen. Momenteel heb ik de meeste geript met het menu, maar het is toch fijner om meteen de film op te starten. Ik zie mij alleen wat op tegen de tijd die er weer gaat inkruipen. Extra verlof zou hiervoor handig zijn, maar helaas. Nu ja, ik had het dan maar van in het begin goed moeten doen.
Ik smijt al die rommel er ook af Ok menu's zijn mooi enzo maar eigenlijk allemaal overbodig, uiteindelijk wil je gewoon die film zien. Extra's zijn soms ook mooi maar vooral overbodig en bekijk je haast nooit 2 keer, ik toch niet
De extra's die ik al bekeken heb, van al mijn dvd's, kan ik op mijn 1 hand tellen
Hmm, ik heb in het najaar nog 2 weken verlof gepland. Ik weet wat doen dan!
Stijn Admin
Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Yadis do sep 01, 2011 11:14 am
Er komt een nieuwe versie van de template incl voor series
Stijn, jij gaat dit allicht weten: Hoe kan ik specials in een serie aanduiden zodat die correct opgepikt worden door YaDIS?
Ik heb bijvoorbeeld Battlestar Galactica hier liggen, met al die specials die op veschillende momenten tussen de serie tussendoor kwamen, en ik heb er totaal geen idee van hoe ik dit correct kan laten scrapen...
Heb er al een dagje achter gezocht op mpcclub, maar de thread is zo lang, en de search werkt niet geweldig...
Stijn Admin
Dat valt me tegen van je Stijn, dan had ik op z'n minst een antwoord verwacht van 'Ik ben er ZEKER van dat dit niet kan..."
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Yadis di sep 20, 2011 10:54 am
kristofb schreef:
Stijn schreef:
denk niet dat dit kan...
Dat valt me tegen van je Stijn, dan had ik op z'n minst een antwoord verwacht van 'Ik ben er ZEKER van dat dit niet kan..."
lol (beetje vermoeid daarmee)
maar zit er tussen elk aflevering zo'n special dan? bij bob bv, heb je op het laatst een speciale aflevering, en ik nummer die gewoon door , en hij pakt dat hoor.
Stijn Admin
Ik heb sinds deze middag een zeer raar probleem met Yadis: Wanneer ik nieuwe films toevoeg, geeft hij heeeeeeel wazige achtergronden weer?? Ik ben er zeker van dat de image in feite wel high res is, maar hij weigert hier om hem zo weer te geven. Het lijkt wel alsof de thumb die je krijgt bij 'fanart' gewoon zo uitgerokken word tot het de hele background in neemt... Ook als ik dubbelklik op de image, krijg ik enkel een low res image te zien...
Nog iemand hier last van?
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Yadis di nov 29, 2011 9:12 am
Gerelateerde issues
Anomalie #59: Liste de genres différentes entre TMDB et CinePassion Anomalie #70: Mise à jour de Yadis lors de la suppression d'épisodes Anomalie #96: Mise a jour incrémentale Anomalie #102: Option scrap manuel par clic droit Anomalie #137: Countries index doesn't work properly when the field is edited by the user Anomalie #149: Genres disappears when not translated. Anomalie #166: Impossibilité de changer une série non reconnue Anomalie #198: Pas de zoom des bannières des séries en mode basique Evolution #44: Utilisation de la base Ciné-Passion Evolution #49: Gestion des Sagas Evolution #60: Evolution et rationalisation des genres. Evolution #107: Clean workspace button (flush image cache) Evolution #140: Keep validation status when reprocessing items Evolution #167: Ajouter un filtre "Sélection" pour la liste des médias Evolution #170: Filter for Movie overview by Genre Evolution #181: Gestion des fichiers .mts Evolution #191: Option pour trier par date dans liste des ajouts récents Evolution #194: Feature request - studio, tagline Evolution #196: Amélioration de la génération automatique des chemins Dune Evolution #197: Possibilité d'annuler le changement du langage (bouton "Annuler") Evolution #201: Possibility to add shortcuts to any location Evolution #207: Que les titres non trouvés restent dans les "Non traités" Evolution #224: Tri des raccourcis du menu principal
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Yadis di nov 29, 2011 9:13 am
kristofb schreef:
Ik hoop het, want ik heb er nog heel wat te doen!
Voor die low-res fotos, doe eens een reload ? helpt dat niet?
Voor die low-res fotos, doe eens een reload ? helpt dat niet?
Nope, helpt niet. Heb lokaal alles al geprobeerd. Snap het totaal niet, want in de voormiddag werkte het toen nog prima, en in de namiddag was alles low-res. Zelfs een film die volledig klaar was, opnieuw verwerken, geeft nu low-res images...
Stijn Admin
Heeft er iemand het icoontje voor Zuid-Afrika? Ik vind wel genoeg iconen die dienst kunnen doen voor de vlag van Zuid-Afrika, maar ik zou toch graag dezelfde layout willen hebben als de standaard vlaggen in Yadis.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Yadis do dec 01, 2011 1:06 pm
lol als ik u ene geef dan zal het een icoon zijn uit google afbeeldingen waarvoor heb je dit nodig? films v zuid afrika?