Dat weet ik, maar ik vind daar niet altijd mijn goesting. Zeker voor oudere films.
Google dan op afbeeldingen en plaats je keuze er in, dat kan ook.
Dat weet ik ook, maar ik vind daar niet altijd mijn goesting vandaar mijn vraag of er misschien zijn die bepaalde websites kennen/gebruiken voor movie stills.
EDIT: Nice die template! Maar is het normaal dat er een icoontje zichtbaar is met 3 pijltjes (bovenaan, in het midden)? Waar is hij te downloaden?
Laatst aangepast door sam op di aug 09, 2011 11:57 am; in totaal 1 keer bewerkt
Stijn Admin
Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Yadis di aug 09, 2011 11:56 am
sam schreef:
Stijn schreef:
sam schreef:
Stijn schreef:
Die fanart kun je gewoon kiezen in yadis
Dat weet ik, maar ik vind daar niet altijd mijn goesting. Zeker voor oudere films.
Google dan op afbeeldingen en plaats je keuze er in, dat kan ook.
Dat weet ik ook, maar ik vind daar niet altijd mijn goesting vandaar mijn vraag of er misschien zijn die bepaalde websites kennen/gebruiken voor movie stills.
helaas, je kan ze ook nog altijd zelf maken ,screenshot nemen
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Yadis di aug 09, 2011 3:06 pm
Stijn schreef:
template is klaar :p
100%
Diegene die hem willen:
Ik heb hem geupload naar hier : http://www.megaupload.com/?d=L4K4JWYQ
Aantal berichten : 257 Registratiedatum : 10-11-10
Onderwerp: Re: Yadis wo aug 10, 2011 7:25 pm
ik heb hem uitgeprobeerd en hij is heel mooi, maar ik vind de letters zijn wat te klein en ook de taal icoontjes iets aan de kleine kant...
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Yadis do aug 11, 2011 6:04 am
Die tekstgrootte kan je in 123 groter maken he
Cuball
Aantal berichten : 257 Registratiedatum : 10-11-10
Onderwerp: Re: Yadis do aug 11, 2011 8:38 am
Heb ik ook gedaan, maar die templates zijn blijkbaar absoluut opgebouwd. Hierdoor schuiven die lijnen niet mooi op, als je de lettergrootte aanpast van de talen, dan past dat ook niet meer mooi in dat vierkantje enzo
tis wat gepruts... of bestaat er zo'n template designer ?
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Yadis do aug 11, 2011 2:14 pm
nee gewoon aanpassen
formaat van "plot" kun je toch ook wijzigen, ik heb er geen problemen mee
Nice work! Ziet er inderdaad prachtig uit, en wil ik ook wel eens proberen op mijn tv.... Echter 1 vraagje eerst: Als ik van template verander, moet ik dan alle films terug verwerken, of word dit op een of andere manier automatisch aangepast?
Nog 2 bijkomende vraagjes: - Gebruik jij yaDIS 2.1.2 al? Content van? - Per default heb je 2 subgroepen: 'Films' en 'Series'. Ik meen me te herinneren dat je me vertelde dat je hier nog extra groepen kan toevoegen? Hoe doe je dit juist?
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Yadis ma aug 15, 2011 10:53 am
Dank je ! Als je van template veranderd, moet je inderdaad alles herwerken.. Installeer de template Herstart yadis Selecteer de template En Verwerk alle titels opnieuw (dit gaat erg snel met de laatste yadis versie) Ik gebruik inderdaad 2.1.2 ! Is ook de snelste versie. Geen idee waarom je een oudere zou gebruiken. Naast films en series, heb ik ook "kids" Dit is een snelkoppeling naar enkel kids films
Echter ik loop nu met het idee om met mijn harmony one, eigenlijk rechtstreeks in yadis te komen bij opzetten van de dune, ipv in het dune hoofdscherm. Dit zou mogelijk moeten zijn. Nadeel dan is dat "fotos, homevideos, concerten, trailers dan weer niet in yadis staan. Echter misschien als ik het manueel kan aanpassen dan weer wel
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Yadis ma aug 15, 2011 11:07 am
Voor die snelkoppelingen toe te voegen Onder : Setup ->interface->shortcuts en kiezen maar
Of zelf een selectie maken onder categories, selection kiezen en dan erboven Name of the selectino: zelf een naam instellen en dan kun je zelf kiezen bij de films welke bij die selectie moeten
Stijn Admin
Hoe voeg ik genres toe? lukt me niet, ik kan niet op die toets drukken
Het nieuwe genre typen, en dan op het plusteken klikken.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Yadis do aug 25, 2011 12:15 pm
kristofb schreef:
Stijn schreef:
Hoe voeg ik genres toe? lukt me niet, ik kan niet op die toets drukken
Het nieuwe genre typen, en dan op het plusteken klikken.
rofl thx lol stupid of me
anyway, heb een serieuze doorbraak voor mezelf gevonden voor yadis
ik heb nu in mn yadis overal snelkoppelingen naar mn server toe... dwz dat ik nooit meer in de dune mainscreen hoef te prutsen, alles staat in yadis !!!!!!!! en dit vereenvoudigd met dune main screen, start hij nu ook mooi op in yadis
Wat bedoel je met snelkoppelingen naar je server? Bedoel je hiermee de links op het startscherm van Yadis? En dit snapte ik ook niet 100% "en dit vereenvoudigd met dune main screen, start hij nu ook mooi op in yadis" ... ? (het zal aan mij liggen hoor, heb waarschijnlijk nog niet genoeg koffie binnen vandaag... )
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Yadis do aug 25, 2011 12:30 pm
kristofb schreef:
No problem :p
Wat bedoel je met snelkoppelingen naar je server? Bedoel je hiermee de links op het startscherm van Yadis? En dit snapte ik ook niet 100% "en dit vereenvoudigd met dune main screen, start hij nu ook mooi op in yadis" ... ? (het zal aan mij liggen hoor, heb waarschijnlijk nog niet genoeg koffie binnen vandaag... )
Bij mij starte hij ook niet mooi op, maar heb nu die tabladen verwijderd en der staat nu haast niks meer in mn dune main screen, maar 3 iconen ofzo Ik bedoel idd links op startscherm yadis (de shortcuts)
Ik heb het als volgt gedaan: Method:
1 created shortcuts 2 Tell yadis to add genres to main menu as shortcuts BUT NO EXPORT 3 On your pc, go to workspace\interface 4 Change for example 02_pictures to 03_pictures, then 02_trailers to 04_trailers and so on 5 Modify the 'dune_folder.txt' in each shortcut's folder by changing the 'media_url' parameter. You have to specify a Dune path that points to the folder you want to reach with the shortcut 6 export again
7 if you have a harmony remote, put in the normal method you do to get in yadis, and add it to the activity
8 Next time you open up yadis, remove the added genres again
Ben trouwens zelf al sinds dinsdag ochtend bezig met al m'n series om te zetten van video_ts mappen naar iso bestanden, zodat ik ze in yadis kan inlezen... Wat ne mens toch ni allemaal doet voor wat eyecandy eh... :p
Keep in mind: Vanaf dinsdag ochtend, full time eh, aangezien ik thuis zit ... Zit momenteel aan That 70's show, de volledige collectie.. Moet nog 11 seizoenen Simpsons doen, 9 seizoenen X-files, en nog een serie of 10 met wat losse seizoenen.... Kga nog wel weten wat doen de komende dagen :p
Stijn Admin
Ik ben aan het twijfelen om mijn dvdmenu's te verwijderen. Momenteel heb ik de meeste geript met het menu, maar het is toch fijner om meteen de film op te starten. Ik zie mij alleen wat op tegen de tijd die er weer gaat inkruipen. Extra verlof zou hiervoor handig zijn, maar helaas. Nu ja, ik had het dan maar van in het begin goed moeten doen.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Yadis vr aug 26, 2011 11:56 am
sam schreef:
Ik ben aan het twijfelen om mijn dvdmenu's te verwijderen. Momenteel heb ik de meeste geript met het menu, maar het is toch fijner om meteen de film op te starten. Ik zie mij alleen wat op tegen de tijd die er weer gaat inkruipen. Extra verlof zou hiervoor handig zijn, maar helaas. Nu ja, ik had het dan maar van in het begin goed moeten doen.
Ik smijt al die rommel er ook af Ok menu's zijn mooi enzo maar eigenlijk allemaal overbodig, uiteindelijk wil je gewoon die film zien. Extra's zijn soms ook mooi maar vooral overbodig en bekijk je haast nooit 2 keer, ik toch niet