Wat zouden jullie in mijn geval in mn htpc steken?
Ssd
100%
[ 3 ]
Blu-ray drive
0%
[ 0 ]
Beide
0%
[ 0 ]
Geen van beide
0%
[ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 3
Auteur
Bericht
Stijn Admin
Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Htpc, bluray en ssd poll do aug 02, 2012 5:39 pm
Ok, kleine poll Ik game tegenwoordig zelden eigenlijk maar vroeger wel veel.. Nu zou pcgamen op mn tv met surround geluid wel mega zijn natuurlijk, alleen ga ikhet doen , daarom heb ik twijfels.. Ssd erin of niet. Andere twijfel is, bluraydrive erin of niet...? Ik heb nu geen drive meer , enkel dvd in pc... Maar wie weet dat mn zoon ofzo toch es iets meebrent... Vandaar. De twijfel. Polleke dan maar
Onderwerp: Re: Htpc, bluray en ssd poll do aug 02, 2012 6:03 pm
't is hoog tijd dat ge weer gaat werken,Stijn!
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Htpc, bluray en ssd poll do aug 02, 2012 6:26 pm
I know!
Ik lees net dat openelec + hd-audio, een no-go is, klopt dit? Indien zo, dan moet ik zoiezo een ssd..
djaxx
Aantal berichten : 719 Registratiedatum : 04-11-10
Onderwerp: Re: Htpc, bluray en ssd poll do aug 02, 2012 9:36 pm
Gewoon ps 3 kopen. Den tijd dat pc gamen beter was is al lang gepaseerd ze. Amuseer me rot op da ding.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Htpc, bluray en ssd poll vr aug 03, 2012 6:38 am
Euh nee, totaal nie
djaxx
Onderwerp: Re: Htpc, bluray en ssd poll vr aug 03, 2012 8:41 am
Stijn schreef:
Euh nee, totaal nie
Wat totaal ni, pc gamen is toch al ne serieuze tijd achterop aan het hinken zeker?
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Htpc, bluray en ssd poll vr aug 03, 2012 8:50 am
djaxx schreef:
Stijn schreef:
Euh nee, totaal nie
Wat totaal ni, pc gamen is toch al ne serieuze tijd achterop aan het hinken zeker?
euh... tis net andersom consoles raken terug achterop en kunnen niet mee daarom komt er ook een nieuwe weer uit...
djaxx
Onderwerp: Re: Htpc, bluray en ssd poll vr aug 03, 2012 9:22 am
Stijn schreef:
djaxx schreef:
Stijn schreef:
Euh nee, totaal nie
euh... tis net andersom consoles raken terug achterop en kunnen niet mee daarom komt er ook een nieuwe weer uit...
lol, van servers kende mss veel ma van gamen duidelijk een pak minder. Pc hinkt achterop qua populariteit bedoel ik dan. Natuurlijk is het beeldje mooier maar vergeet niet dat ge elke 6 maand moogt upgraden dan. Ik heb ook altijd jaren op pc gespeeld omdat console online in die tijd niet leuk was (slechte servers, communicatie,...) Nu is die achterstand volledig weggewerkt en is het op console echt perfect geworden. Console = plug and play met die pc games was het altijd wel iets dat mankeerde. Het enige dat op pc altijd beter is geweest is de shooters te kunnen spelen met de muis, maar daar houd het echt wel op anno 2012 imo.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Htpc, bluray en ssd poll vr aug 03, 2012 9:34 am
djaxx schreef:
Stijn schreef:
djaxx schreef:
Stijn schreef:
Euh nee, totaal nie
lol, van servers kende mss veel ma van gamen duidelijk een pak minder. Pc hinkt achterop qua populariteit bedoel ik dan. Natuurlijk is het beeldje mooier maar vergeet niet dat ge elke 6 maand moogt upgraden dan. Ik heb ook altijd jaren op pc gespeeld omdat console online in die tijd niet leuk was (slechte servers, communicatie,...) Nu is die achterstand volledig weggewerkt en is het op console echt perfect geworden. Console = plug and play met die pc games was het altijd wel iets dat mankeerde. Het enige dat op pc altijd beter is geweest is de shooters te kunnen spelen met de muis, maar daar houd het echt wel op anno 2012 imo.
Ik bedoel het inderdaad grafisch... stukken mooier op de pc, kan ps nog iets van leren ook setup is moeilijker, en altijd wel iets... maar dat is ook het leuke ervan console is idd plug n play en shooters zijn idd veel makkelijker met muis en keyboard
Onderwerp: Re: Htpc, bluray en ssd poll vr aug 03, 2012 10:29 am
SSD sowieso pakken, kost tegenwoordig toch niet veel meer. Blu-ray zou ik niet pakken als hij enkel moet dienen voor games, er zijn nog geen games op blu-ray. Games gaan enkel nog als download verkocht worden en betwijfel of er ooit games op blu-ray schijven gaan verkocht worden.
Sphinkx
Aantal berichten : 1642 Registratiedatum : 03-11-10 Leeftijd : 45
Onderwerp: Re: Htpc, bluray en ssd poll za aug 04, 2012 11:43 am
Waarom denk je dat nu meer zal beginnen gamen?
Zelfs als je het doet voor je kind(eren). Als jij een PC aansluit op je TV kan jij niet meer TV kijken wanneer zij zitten te spelen. Als je een PS3/XBOX/Wii koopt moet dat ook op je TV. Als je een PC hebt kan er daar op gespeeld worden.
Dus ofwel moet je beide hebben. Andere mogelijkheid is later een extra TV te kopen. Of jij een nieuwe kopen en je oude door te schuiven
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Htpc, bluray en ssd poll za aug 04, 2012 11:47 am
Sphinkx schreef:
Waarom denk je dat nu meer zal beginnen gamen?
Zelfs als je het doet voor je kind(eren). Als jij een PC aansluit op je TV kan jij niet meer TV kijken wanneer zij zitten te spelen. Als je een PS3/XBOX/Wii koopt moet dat ook op je TV. Als je een PC hebt kan er daar op gespeeld worden.
Dus ofwel moet je beide hebben. Andere mogelijkheid is later een extra TV te kopen. Of jij een nieuwe kopen en je oude door te schuiven
Vooral voor het geluid en het groter scherm, moet ferm zijn om bv cod erop te spelen, ik hoor mn sub al!
Sphinkx
Onderwerp: Re: Htpc, bluray en ssd poll za aug 04, 2012 11:58 am
Dat dacht ik wel. Maar de vraag is of jij sowieso nog veel zal gamen. Je zal het mss eens even doen maar daarom niet zoveel zoals vroeger..
Voordeel van een console is dat je die eens aan een andere TV kan hangen. Dus als je eens van de surround wil genieten verhuis je die even. Daarna plaats je die dan terug bij de TV van de kinderen...
Maar dat zal je allicht wel kunnen met een gamePC/HTPC ook.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Htpc, bluray en ssd poll za aug 04, 2012 12:09 pm
Yup
Maar ik moet zoiezo een ssd hebben want wil hd audio en dat kan enkel met win en waar moet ik win anders op installeren? Bijkomend voordeel is dat ik er op kan gamen.... Maar das niet mn hoofdzaak waarom ik htpc met xbmc wil
Sphinkx
Onderwerp: Re: Htpc, bluray en ssd poll za aug 04, 2012 1:18 pm
Kan je enkel maar HD audio hebben als je een SSD hebt? Dat is nieuw voor mij...
Waarom?
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Htpc, bluray en ssd poll za aug 04, 2012 1:30 pm
Sphinkx schreef:
Waarom?
Nee, enkel hd audio met win als os Dus niet met openelec, hoewel ze daar nu aant experimenteren zijn maar dat loopt nt vlot Ook niet onder andere os
Enkel win, en win moet je op een hdd installeren dus ja.. Ssd is dan best he
Sphinkx
Onderwerp: Re: Htpc, bluray en ssd poll za aug 04, 2012 1:37 pm
Maar dat zal er dus wel nog komen...
Tegen dat ik een HTPC koop zal er dat hopelijk wel al zijn
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Htpc, bluray en ssd poll za aug 04, 2012 1:47 pm
Sphinkx schreef:
Maar dat zal er dus wel nog komen...
Tegen dat ik een HTPC koop zal er dat hopelijk wel al zijn
Dat denk ik niet... Maar het zal er wel komen ja. AE komt in de frodo release (nextxbmc release) en dan moet openelec hun verise nog aanpassen. Frodo is nu nog in alpha 3 , dus zal wel nog een jaartje duren
djaxx
Onderwerp: Re: Htpc, bluray en ssd poll za aug 04, 2012 3:19 pm
Sphinkx schreef:
Waarom?
Dat begrijp ik idd ook niet goed?
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Htpc, bluray en ssd poll za aug 04, 2012 3:20 pm
djaxx schreef:
Sphinkx schreef:
Waarom?
Kheb het hierboven juist uitgelegd. Ssd is beter dan gewone hdd he
djaxx
Onderwerp: Re: Htpc, bluray en ssd poll za aug 04, 2012 3:26 pm
Stijn schreef:
djaxx schreef:
Sphinkx schreef:
Waarom?
Kheb het hierboven juist uitgelegd. Ssd is beter dan gewone hdd he
Ja sorry, had het ni gezien
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Htpc, bluray en ssd poll za aug 04, 2012 3:28 pm