Onderwerp: Re: Poll overstap forum :) ma feb 18, 2013 5:52 pm
Ik heb eender gekozen omdat het mij opzich niet zoveel uitmaakt. Ik denk wel dat een overstap voordelen met zich kan meebrengen (meer leden, meer informatieve posts, etc). Voor een reorganisatie van het forum is het ook handiger ipv hier alles eventueel te herschikken/op te kuisen.
Kan het huidige forum niet even online blijven als we al op het nieuwe zitten? Voor dat het nieuwe dan volledig publiek is kunnen dan misschien op die manier de meest nuttige topics (bvb Yadis, Unraid, ...) manueel overgezet worden? Omslachtig maar een andere optie lijkt er niet te zijn, aangezien de database niet overgezet kan worden, en op die manier ben je toch niet alles kwijt.
Stijn Admin
Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Poll overstap forum :) ma feb 18, 2013 6:02 pm
sam schreef:
Ik heb eender gekozen omdat het mij opzich niet zoveel uitmaakt. Ik denk wel dat een overstap voordelen met zich kan meebrengen (meer leden, meer informatieve posts, etc). Voor een reorganisatie van het forum is het ook handiger ipv hier alles eventueel te herschikken/op te kuisen.
Kan het huidige forum niet even online blijven als we al op het nieuwe zitten? Voor dat het nieuwe dan volledig publiek is kunnen dan misschien op die manier de meest nuttige topics (bvb Yadis, Unraid, ...) manueel overgezet worden? Omslachtig maar een andere optie lijkt er niet te zijn, aangezien de database niet overgezet kan worden, en op die manier ben je toch niet alles kwijt.
Dat zijn we van plan he, om deze voorlopig open te houden , zowel als archief, als om dingen over te zetten... Maar er wordt dan wel niet meer gepost hier...
Onderwerp: Re: Poll overstap forum :) ma feb 18, 2013 6:05 pm
Stijn schreef:
sam schreef:
Dat zijn we van plan he, om deze voorlopig open te houden , zowel als archief, als om dingen over te zetten... Maar er wordt dan wel niet meer gepost hier...
Dat bedoelde ik dus
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Poll overstap forum :) ma feb 18, 2013 6:26 pm
Ik denk dat het wel duidelijk is
djaxx
Aantal berichten : 719 Registratiedatum : 04-11-10
Onderwerp: Re: Poll overstap forum :) ma feb 18, 2013 6:36 pm
Is 3 topics met dezelfde vraag ni wa overdreven?
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Poll overstap forum :) ma feb 18, 2013 6:42 pm
djaxx schreef:
Is 3 topics met dezelfde vraag ni wa overdreven?
Het ene topic gaat over wat de veranderingen kunnen zijn, het ander of we moeten migreren.. Een derde is een uiteindelijke poll .. Die poll kon idd bij migreren.. Maar soit tis nu zo
Nielvm
Aantal berichten : 1074 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Poll overstap forum :) ma feb 18, 2013 6:46 pm