Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dé Vlaamse plek voor uw HT en Filmkennis !
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Om jullie beter te kunnen dienen is het forum verhuisd naar Home-theater.be Groeten en tot daar! De beheerder en mods.

 

 Poll overstap forum :)

Ga naar beneden 
+2
StefaanD
Stijn
6 plaatsers

Stappen we over?
Ja
Poll overstap forum :) I_vote_lcap67%Poll overstap forum :) I_vote_rcap
 67% [ 8 ]
Nee
Poll overstap forum :) I_vote_lcap17%Poll overstap forum :) I_vote_rcap
 17% [ 2 ]
Eender
Poll overstap forum :) I_vote_lcap16%Poll overstap forum :) I_vote_rcap
 16% [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 12
 

AuteurBericht
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Poll overstap forum :) Empty
BerichtOnderwerp: Poll overstap forum :)   Poll overstap forum :) Icon_minitimema feb 18, 2013 1:50 pm

Hierbij een poll of we overstappen...
Wie "eender" typt gaat mee met de meerderheid
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
StefaanD

StefaanD


Aantal berichten : 699
Registratiedatum : 04-11-10
Leeftijd : 57

Poll overstap forum :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poll overstap forum :)   Poll overstap forum :) Icon_minitimema feb 18, 2013 2:07 pm

Staat tot nu toe nog op 100% Ja ... na 2 stemmen Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Poll overstap forum :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poll overstap forum :)   Poll overstap forum :) Icon_minitimema feb 18, 2013 2:10 pm

Ik heb ook gestemd Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Nielvm




Aantal berichten : 1074
Registratiedatum : 03-11-10

Poll overstap forum :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poll overstap forum :)   Poll overstap forum :) Icon_minitimema feb 18, 2013 3:35 pm

Met deze stemming zien we meteen ook hoeveel echte actieve leden er nog zijn... :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Poll overstap forum :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poll overstap forum :)   Poll overstap forum :) Icon_minitimema feb 18, 2013 4:41 pm

Als je naar het aantal views kijkt, heb je zeker mensen die niet stemmen...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
eyn093

eyn093


Aantal berichten : 395
Registratiedatum : 05-11-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Oostende

Poll overstap forum :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poll overstap forum :)   Poll overstap forum :) Icon_minitimema feb 18, 2013 5:48 pm

Voted Exclamation
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Poll overstap forum :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poll overstap forum :)   Poll overstap forum :) Icon_minitimema feb 18, 2013 5:49 pm

eyn093 schreef:
Voted Exclamation

Thx
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
sam




Aantal berichten : 321
Registratiedatum : 22-06-11
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aalst

Poll overstap forum :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poll overstap forum :)   Poll overstap forum :) Icon_minitimema feb 18, 2013 5:52 pm

Ik heb eender gekozen omdat het mij opzich niet zoveel uitmaakt. Ik denk wel dat een overstap voordelen met zich kan meebrengen (meer leden, meer informatieve posts, etc). Voor een reorganisatie van het forum is het ook handiger ipv hier alles eventueel te herschikken/op te kuisen.

Kan het huidige forum niet even online blijven als we al op het nieuwe zitten? Voor dat het nieuwe dan volledig publiek is kunnen dan misschien op die manier de meest nuttige topics (bvb Yadis, Unraid, ...) manueel overgezet worden? Omslachtig maar een andere optie lijkt er niet te zijn, aangezien de database niet overgezet kan worden, en op die manier ben je toch niet alles kwijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Poll overstap forum :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poll overstap forum :)   Poll overstap forum :) Icon_minitimema feb 18, 2013 6:02 pm

sam schreef:
Ik heb eender gekozen omdat het mij opzich niet zoveel uitmaakt. Ik denk wel dat een overstap voordelen met zich kan meebrengen (meer leden, meer informatieve posts, etc). Voor een reorganisatie van het forum is het ook handiger ipv hier alles eventueel te herschikken/op te kuisen.

Kan het huidige forum niet even online blijven als we al op het nieuwe zitten? Voor dat het nieuwe dan volledig publiek is kunnen dan misschien op die manier de meest nuttige topics (bvb Yadis, Unraid, ...) manueel overgezet worden? Omslachtig maar een andere optie lijkt er niet te zijn, aangezien de database niet overgezet kan worden, en op die manier ben je toch niet alles kwijt.

Dat zijn we van plan he, om deze voorlopig open te houden , zowel als archief, als om dingen over te zetten...
Maar er wordt dan wel niet meer gepost hier...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
sam




Aantal berichten : 321
Registratiedatum : 22-06-11
Leeftijd : 43
Woonplaats : Aalst

Poll overstap forum :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poll overstap forum :)   Poll overstap forum :) Icon_minitimema feb 18, 2013 6:05 pm

Stijn schreef:
sam schreef:
Ik heb eender gekozen omdat het mij opzich niet zoveel uitmaakt. Ik denk wel dat een overstap voordelen met zich kan meebrengen (meer leden, meer informatieve posts, etc). Voor een reorganisatie van het forum is het ook handiger ipv hier alles eventueel te herschikken/op te kuisen.

Kan het huidige forum niet even online blijven als we al op het nieuwe zitten? Voor dat het nieuwe dan volledig publiek is kunnen dan misschien op die manier de meest nuttige topics (bvb Yadis, Unraid, ...) manueel overgezet worden? Omslachtig maar een andere optie lijkt er niet te zijn, aangezien de database niet overgezet kan worden, en op die manier ben je toch niet alles kwijt.

Dat zijn we van plan he, om deze voorlopig open te houden , zowel als archief, als om dingen over te zetten...
Maar er wordt dan wel niet meer gepost hier...

Dat bedoelde ik dus Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Poll overstap forum :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poll overstap forum :)   Poll overstap forum :) Icon_minitimema feb 18, 2013 6:26 pm

Ik denk dat het wel duidelijk is Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Poll overstap forum :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poll overstap forum :)   Poll overstap forum :) Icon_minitimema feb 18, 2013 6:36 pm

Is 3 topics met dezelfde vraag ni wa overdreven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Poll overstap forum :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poll overstap forum :)   Poll overstap forum :) Icon_minitimema feb 18, 2013 6:42 pm

djaxx schreef:
Is 3 topics met dezelfde vraag ni wa overdreven?

Het ene topic gaat over wat de veranderingen kunnen zijn, het ander of we moeten migreren..
Een derde is een uiteindelijke poll ..
Die poll kon idd bij migreren.. Maar soit tis nu zo Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Nielvm




Aantal berichten : 1074
Registratiedatum : 03-11-10

Poll overstap forum :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poll overstap forum :)   Poll overstap forum :) Icon_minitimema feb 18, 2013 6:46 pm

djaxx schreef:
Is 3 topics met dezelfde vraag ni wa overdreven?

Like!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Poll overstap forum :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poll overstap forum :)   Poll overstap forum :) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Poll overstap forum :)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Over dit forum...-
Ga naar: