Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic di dec 18, 2012 7:52 pm
Heb die RC geinstalleerd...alle films spelen hakkerig af...precies frame per frame! Weet niet wat er fout is! Heb echt nog niet veel geluk gehad met XBMC! Fanart is cool maar is ook enigste! Denk dak weer naar een mediaplayer ga,minder problemen! Als ik een film wil zien moet het gewoon werken en heb geen zin om een half uur te zitten zoeken!
gr33tz
Stijn Admin
Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic di dec 18, 2012 8:17 pm
http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=146911
Moet gewoon werken
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic di dec 18, 2012 9:01 pm
Zal een instelling zijn , check dat topic Overigens kun je altijd externe speler gebruiken dat werkt zeker Mpc-hc
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic di dec 18, 2012 9:10 pm
Stijn schreef:
Zal een instelling zijn , check dat topic Overigens kun je altijd externe speler gebruiken dat werkt zeker Mpc-hc
Weet ik,zie dat je ongeveer dezelfde problemen hebt? Ligt aan de Frodo RC release!
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic di dec 18, 2012 9:17 pm
BuDDHa schreef:
Stijn schreef:
Weet ik,zie dat je ongeveer dezelfde problemen hebt? Ligt aan de Frodo RC release!
Hier en daar wat probs, maar heb tegelijk iets aan server verandert.. E ben nog aant zien of het daar niet aan ligt, en anders gebruik ik gewoon weer mpc-hc in xbmc
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic wo dec 19, 2012 1:21 pm
Binnen 12 dagen is de final er
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic wo dec 19, 2012 2:16 pm
Buddha, misschien. Is popcorn a-400 dan iets voor je! Hoe werkt die jukebox trouwens? Gebeurd dit ook automatisch zoals bij xbmc
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic wo dec 19, 2012 6:45 pm
Stijn schreef:
Buddha, misschien. Is popcorn a-400 dan iets voor je! Hoe werkt die jukebox trouwens? Gebeurd dit ook automatisch zoals bij xbmc
Kan ene 2dehands op de kop tikken maar zal voor na kerst zijn! Laatste nightly geinstalleerd...zelfe probleem!
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic wo dec 19, 2012 7:03 pm
Ik denkdat het een driver issue is in mijn geval, ik ga eerst compability mode testen of een rollback driver
Ikdenk ookdat jouw probleem niet hetzelfde is als mijn verschillende problemen Ik heb niet constant problemen,sommige werken gewoon Heb jij mijn link gevolgd? En die van audiosetup?
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic do dec 20, 2012 6:08 pm
Stijn schreef:
Ik denkdat het een driver issue is in mijn geval, ik ga eerst compability mode testen of een rollback driver
Ikdenk ookdat jouw probleem niet hetzelfde is als mijn verschillende problemen Ik heb niet constant problemen,sommige werken gewoon Heb jij mijn link gevolgd? En die van audiosetup?
LOL,
Er zit toch een fout in die nieuwe audio engine van Frodo! Had mijn hTPC aan mijn PC scherm gehangen en gewoon omdat die geen HD audio ondersteunt zat alles te stotteren! Gewoon alles weer aan mijn AVR gehangen en alles werkt!
gr33tz
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic do dec 20, 2012 6:19 pm
Dus het werkt bij jou? Ik heb toch enkele blirays nu afgespeeld zonder fouten..
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic do dec 20, 2012 6:48 pm
Yo,
Je moet gewoon zorgen dat alles correct staat zowel in windows als in XBMC! Probeer eens HD audio uit te vinken in xbmc en test! Zorg dat bij geluiden in Win7 alles correct staat zoals in de tutorial...als er daar HD audio bij ondersteunde codecs staat zou het moeten werken! Heb gewoon ondervonden als je hd audio activeert in XBMC en je apparaat ondersteunt het niet dan heb je stottering!
gr33tz
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic do dec 20, 2012 7:26 pm
BuDDHa schreef:
Yo,
Je moet gewoon zorgen dat alles correct staat zowel in windows als in XBMC! Probeer eens HD audio uit te vinken in xbmc en test! Zorg dat bij geluiden in Win7 alles correct staat zoals in de tutorial...als er daar HD audio bij ondersteunde codecs staat zou het moeten werken! Heb gewoon ondervonden als je hd audio activeert in XBMC en je apparaat ondersteunt het niet dan heb je stottering!
gr33tz
Wel bij mij staat alles zoals in tutorial zowel in windows als in xbmc zelf... E toch heb ik het nog, zelfs als ik hd audio uitvink heb ik nog stottering! En in windows staan er idd hd audio bij
Nu het bij jou werkt doe die sample file eens je zal zien dat het er nog steeds is
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic do dec 20, 2012 7:32 pm
Stijn schreef:
BuDDHa schreef:
Yo,
gr33tz
Wel bij mij staat alles zoals in tutorial zowel in windows als in xbmc zelf... E toch heb ik het nog, zelfs als ik hd audio uitvink heb ik nog stottering! En in windows staan er idd hd audio bij
Nu het bij jou werkt doe die sample file eens je zal zien dat het er nog steeds is
Als het echt niet werkt kan je voorlopig bij Eden blijven en wachten tot de officiele release van Frodo uit is!
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic do dec 20, 2012 8:02 pm
Das zever he Ze gaan echt niks meer fixen tot final, ik bedoel toch niet wat ik zie... En eden is ook geen oplossing want daar werken subs niet Waarom test je die sample niet eens dan zal je zelf de fout ervaren Geloof me , ik heb ook veel bd folders en mkvs die wel werken..
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic zo dec 23, 2012 8:41 pm
Frodo final is er!
Sphinkx
Aantal berichten : 1642 Registratiedatum : 03-11-10 Leeftijd : 45
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic zo dec 23, 2012 10:09 pm
Cool. Nog voor kerstmis...
Final kan je gewoon over versie Eden installeren? Dat zal niet voor problemen zorgen? Morgen wel een drukke dag. Dus installatie zal voor na kerstmis zijn vrees ik...
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic ma dec 24, 2012 7:33 am
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic di dec 25, 2012 9:49 am
Stijn schreef:
Frodo final is er!
Nog niet te vinden!
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic di dec 25, 2012 5:05 pm
BuDDHa schreef:
Stijn schreef:
Frodo final is er!
Nog niet te vinden!
J deuh,zie bericht erboven
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic do dec 27, 2012 1:16 pm
Terug uitgesteld, 3 maanden
Sphinkx
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic do dec 27, 2012 2:01 pm
3 maand? Dat is wel heel lang...
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic do dec 27, 2012 7:44 pm
Afwachten
Sphinkx
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic zo dec 30, 2012 1:44 pm
Heb je met XBMC ook de mogelijkheid om music clips apart weer te geven?
Nu staat dit bij mij onder concerten. Maar dat vind ik nogal vervelend. Ik zou graag mijn concerten en music clips apart in de menu hebben. Dus extra bij de Film/Serie/Concerten/Music dat we nu als standaard hebben...