Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic ma sep 17, 2012 5:30 pm
Stijn
Waarom heb jij gekozen voor MPC-HC ipv TMT5? Enige reden?
Sphinkx
Aantal berichten : 1642 Registratiedatum : 03-11-10 Leeftijd : 45
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic ma sep 17, 2012 5:38 pm
Stijn schreef:
Nog mensen die hun database gaan centraliseren dmv mysql database server?
Ik heb maar 1 xbmc apparaat. Dus verlopig een beetje nutteloos
Stijn Admin
Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic ma sep 17, 2012 6:24 pm
BuDDHa schreef:
Stijn
Waarom heb jij gekozen voor MPC-HC ipv TMT5? Enige reden?
2 redenen Mpc-hc kan lav filters en madvr gebruiken En de voornaamste reden was dat tmt5 en ati problemen gaf met de versie die ik had... De recentste versie had die problemen niet maar die kon ik niet vinden tenzij ik ervoor betaalde.. Maar vermits jij intel gaat heb je die problemen niet
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic ma sep 17, 2012 6:24 pm
Sphinkx schreef:
Stijn schreef:
Nog mensen die hun database gaan centraliseren dmv mysql database server?
Ik heb maar 1 xbmc apparaat. Dus verlopig een beetje nutteloos
Je ipad?
Sphinkx
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic ma sep 17, 2012 6:27 pm
Kan je daar xbmc op installeren?
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic ma sep 17, 2012 6:32 pm
Yep
Sphinkx
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic ma sep 17, 2012 6:42 pm
Dat ga ik eens moeten opzoeken...
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic di sep 18, 2012 8:42 am
Weet er iemand hoe het zit met fanart en thumbs? Ik geraak er niet wijs aan uit. BV voor muziek Ik heb nu album art, artist art, en af en toe backgrounds.. Hoe krijg ik meer backgrounds? want ik vind geen Als je all in one script gebruikt heb je in main menu bovenaan een reeks laatst toegevoegde albums Daar heb ik dan weer soms wel soms niet art, hoewel al mijn albums art hebben.. snap er niks van
Ik heb ook slideshow artist geinstalleerd waardoor ik , als er iets speelt, ik art zou moeten zien, ook daar niks... En dan als laatste, als je een liedje afspeelt zie je discographie.. ook daar blijft hij zoeken maar vind niks...
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic di sep 18, 2012 8:46 am
Stijn schreef:
Weet er iemand hoe het zit met fanart en thumbs? Ik geraak er niet wijs aan uit. BV voor muziek Ik heb nu album art, artist art, en af en toe backgrounds.. Hoe krijg ik meer backgrounds? want ik vind geen Als je all in one script gebruikt heb je in main menu bovenaan een reeks laatst toegevoegde albums Daar heb ik dan weer soms wel soms niet art, hoewel al mijn albums art hebben.. snap er niks van
Ik heb ook slideshow artist geinstalleerd waardoor ik , als er iets speelt, ik art zou moeten zien, ook daar niks... En dan als laatste, als je een liedje afspeelt zie je discographie.. ook daar blijft hij zoeken maar vind niks...
En das dan alleen nog maar muziek lol
Lol geraak van heel dat programma er niet wijs uit! Heb een custom main folder gemaakt voor mijn dochter en wil daar nu een playlist aan toevoegen voor films alleen voor mijn dochter maar geen idee hoe dat in zijn werk gaat!
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic di sep 18, 2012 8:59 am
Ik zit nog niet aan playlists lol Zal ff mn vraag hier posten nog, geen zin om het te vertalen
I'm getting annoyed by this Using Aeon MQ4 Using universal album&artist scraper When i go in main menu, music->albums-> i have art for all albums When i go in main menu, music->artist-> i have art for all artists Backgrounds however is a hit and miss, sometimes i have them sometimes not
I installed Allinone script to have it set up like this:
However, although i have art for all albums, i dont have art everywhere for albums with the red mark in the picture
I installed Artist Slideshow, to have it setup like this:
However, here again, i dont have art in the red marked place
Playing a song and pressing i, the information comes up, but i dont get discography like this:
Again empty places..
Someone please help me out here? Why is everybody else getting it, and i dont? And i dont get any reply how i should do it...
Thanks for your effort!
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic di sep 18, 2012 9:03 am
BuDDHa schreef:
Stijn schreef:
En das dan alleen nog maar muziek lol
Lol geraak van heel dat programma er niet wijs uit! Heb een custom main folder gemaakt voor mijn dochter en wil daar nu een playlist aan toevoegen voor films alleen voor mijn dochter maar geen idee hoe dat in zijn werk gaat!
met smartplaylist? is toch niet zo moeilijk kan je voorwaarden enzo aan stellen..
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic di sep 18, 2012 10:06 am
Wel nog nooit een playlist gemaakt :p Ook heb ik een probleem namelijk ik heb een NFS share toegevoegd onder Bestanden maar deze gewist en verandert naar dezelfde share maar dan in Samba. Maar nu scraped hij 2x dezelfde film 1x in NFS en 1x in SMB alhoewel die NFS share gedelete is! Heb mijn bibliotheek ook al opgeschoond maar niets helpt!
gr33tz
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic di sep 18, 2012 10:38 am
BuDDHa schreef:
Wel nog nooit een playlist gemaakt :p Ook heb ik een probleem namelijk ik heb een NFS share toegevoegd onder Bestanden maar deze gewist en verandert naar dezelfde share maar dan in Samba. Maar nu scraped hij 2x dezelfde film 1x in NFS en 1x in SMB alhoewel die NFS share gedelete is! Heb mijn bibliotheek ook al opgeschoond maar niets helpt!
gr33tz
Doe eens een fresh install en neem direct smb
ivm playlist dit kan je toevoegen onder customize dan menu dan heb je opties:
Aantal berichten : 699 Registratiedatum : 04-11-10 Leeftijd : 58
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic di sep 18, 2012 2:08 pm
Stijn schreef:
BuDDHa schreef:
gr33tz
Huh wat
Een fresh install omdat men van NFS naar SMB gaat, dat meen je niet. Als dat zo is dan veegt die XBMC wel serieus zwaar de vloer aan met een Dune ... not
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic di sep 18, 2012 2:15 pm
StefaanD schreef:
Stijn schreef:
BuDDHa schreef:
gr33tz
Huh wat
Een fresh install omdat men van NFS naar SMB gaat, dat meen je niet. Als dat zo is dan veegt die XBMC wel serieus zwaar de vloer aan met een Dune ... not
Geen idee, ik hoef het niet te doen ik heb geen dubbele dingen ik wil maar helpen he, dune fan boy
Ik zie trouwens op htforum meer en meer topics of posts verschijnen met een dune met problemen met subs, tligt dus ook niet allen bij xbmc :p
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic di sep 18, 2012 6:40 pm
Yo,
Ook bij Muziek heb ik problemen....heb mijn muziek folder geadd maar hij scraped niets! Al geprobeerd van een folder in te selecteren maar hij scraped niets!
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic di sep 18, 2012 6:42 pm
Heb je een goeie scraper geinstalleerd, zowel voor album als artist? De standaard scraper is broken he Ge moet de universal nemen En staan je tags goed?
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic wo sep 19, 2012 3:05 pm
Xbmc op ipad http://wiki.xbmc.org/index.php?title=HOW-TO:Install_XBMC_on_iPad/iPhone/iPod_touch
Maar das mijn laatste stap, kwil eerst de rest allemaal goe krijgen
Sphinkx
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic wo sep 19, 2012 3:24 pm
Ik gebruik daar mijn iPad eigenlijk nooit voor.. Een youtube filmpje OK. Maar films of series bekijken zie ik mij niet direct doen.
Ik gebruik mijn iPad eerder af en toe tijdens het film kijken. Als ik wil opzoeken
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic wo sep 19, 2012 3:25 pm
Sphinkx schreef:
Ik gebruik daar mijn iPad eigenlijk nooit voor.. Een youtube filmpje OK. Maar films of series bekijken zie ik mij niet direct doen.
Ik gebruik mijn iPad eerder af en toe tijdens het film kijken. Als ik wil opzoeken
Idem , maar voor muziek ist wel leuk
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic do sep 20, 2012 6:36 am
Buddha, lukt het nu al beter? Zorg er ook zeker voor dat proxy uitstaat en je het niet gebruikt
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic do sep 20, 2012 7:18 am
Stijn schreef:
Buddha, lukt het nu al beter? Zorg er ook zeker voor dat proxy uitstaat en je het niet gebruikt
Nog niet verder gekeken!
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic do sep 20, 2012 9:34 am
Muziek scrapen lukt nu goed... Ik krijg toch quasi overal art.. Hier en daar nog eentje niet... Waar je vooral moet op letten.. - Tags muziek moeten juist staan - Proxy server uit. - Album scraper zetten (niet allmusic, die is dood, maar ik gebruik universal album scraper) - Artist scraper zetten (terug niet allmusic maar bv universal artist scraper) - Met Aeon MQ4 skin (artist slideshow addon gebruiken)
Zelfs mijn top 2000 cds scrapet hij mooi alle artisten en albums met art
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic do sep 20, 2012 12:12 pm
Enkel nog wat kleine problemen met "compilatiecds" maar dat begint nu ook stillaan te lukken Als dat gedaan is wil ik de trailer sectie aanpakken (youtube filmpjes, trailers van films die ik staan heb, trailers van apple van opkomende films en dan nog demotrailer voor mn HT) Daarna homevideos en fotos en dan kids sectie zucht en dan centraliseren zeker