Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic wo aug 29, 2012 11:53 am
Stijn schreef:
Hoe speel jij rechtstreeks af in tmt? Zelfs da lukt niet Anydvd en clonedrive geinstalleerd
Werkt ook niet bij mij... Probeer eens eerst je batchbestans voor iso. Neem een BD iso en rechtklik erop en selecteer je bluray iso batch bestand als standaard speler. Als hij zonder problemen opstart dan zijn batchbestanden goed anders moet je ze aanpassen!
Gr33tz
Stijn Admin
Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic wo aug 29, 2012 11:54 am
BuDDHa schreef:
Stijn schreef:
Hoe speel jij rechtstreeks af in tmt? Zelfs da lukt niet Anydvd en clonedrive geinstalleerd
Werkt ook niet bij mij... Probeer eens eerst je batchbestans voor iso. Neem een BD iso en rechtklik erop en selecteer je bluray iso batch bestand als standaard speler. Als hij zonder problemen opstart dan zijn batchbestanden goed anders moet je ze aanpassen!
Gr33tz
dat lukt maar ik moet ze wel eerst gemount hebben met clonedrive..! bdmv mappen lukt niet
MAAR bdiso speel ik perfect af in xbmc zonder externe player
Wat je ook kan testen.. ga in xbmc en rechtsklik titel en kies dan openen met player dan zie je die met "_" die dat je toegevoegd hebt, je hebt ook nog dvdplayer zonder "_" en dat is de standaard xbmc player
StefaanD
Aantal berichten : 699 Registratiedatum : 04-11-10 Leeftijd : 58
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic wo aug 29, 2012 12:10 pm
Hummm als 'k dat zo lees ga 'k dergelijke bestanden wel omzetten naar MKV
Gewoon ergens in een watchfolder en MakeMKV command line scriptie schrijven om die boel om te zetten.
Geen gehannes met externe plagers dan.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic wo aug 29, 2012 12:12 pm
Net gelukt om bdmv af te spelen met batch file avatar met menus en extended edities
nu nog in xbmc :
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic wo aug 29, 2012 12:13 pm
StefaanD schreef:
Gewoon ergens in een watchfolder en MakeMKV command line scriptie schrijven om die boel om te zetten.
mkv met menus ? mmmm
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic wo aug 29, 2012 12:33 pm
Blijkbaar lukt het wel om m2ts bestanden in xbmc af te spelen met TMT5 waarom dan niet met iso en bdmv? daar start tmt5 zelfs niet op
StefaanD
Aantal berichten : 699 Registratiedatum : 04-11-10 Leeftijd : 58
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic wo aug 29, 2012 1:16 pm
Stijn schreef:
StefaanD schreef:
mkv met menus ? mmmm
Nee alleen de film natuurlijk, hoef die waarschuwingen en leeftijds blah blah echt niet te hebben. Hoeveel full BD's heb jij wel ?
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic wo aug 29, 2012 1:28 pm
StefaanD schreef:
Stijn schreef:
StefaanD schreef:
mkv met menus ? mmmm
Nee alleen de film natuurlijk, hoef die waarschuwingen en leeftijds blah blah echt niet te hebben. Hoeveel full BD's heb jij wel ?
Toch een 100-tal....ben niet van plan die allemaal te rippen naar MKV. XBMC moet maar zorgen dat ze spelen met menu en al! Ik ga niet overstappen voor die interface alleen, veel te veel geklooi!
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic wo aug 29, 2012 3:49 pm
StefaanD schreef:
Stijn schreef:
StefaanD schreef:
mkv met menus ? mmmm
Dat wordt moeilijk he, ik hoef ook geen extras en menu. Maar avtar extended bv moet je wel met menu nemen omdat je daar dan kan kiezen tss 3 verschillende versies. Omzetten nr mkv gaat dan gewoonweg niet!
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic wo aug 29, 2012 6:21 pm
Yeeeeeees! Tis gelukt! Kan alles afspelen met menus in xbmc met tmt5 als externe speler!
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic wo aug 29, 2012 6:47 pm
Stijn schreef:
Yeeeeeees! Tis gelukt! Kan alles afspelen met menus in xbmc met tmt5 als externe speler!
Hoe dan?
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic wo aug 29, 2012 8:15 pm
BuDDHa schreef:
Stijn schreef:
Hoe dan?
Pad juist zetten.. Werkt perfect op mn desktop.. Wil de boel nu doen op htpc, lukt het niet. Krijg ik meldin. External player active maar zie hem niet. Waarom lukt het nu wel op mn desktop en nt op mn htpc?
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic wo aug 29, 2012 8:20 pm
Stijn schreef:
BuDDHa schreef:
Stijn schreef:
Hoe dan?
Pad juist zetten.. Werkt perfect op mn desktop.. Wil de boel nu doen op htpc, lukt het niet. Krijg ik meldin. External player active maar zie hem niet. Waarom lukt het nu wel op mn desktop en nt op mn htpc?
Met TMT5 en VCD?
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic wo aug 29, 2012 8:27 pm
Yep En denk het probleem op htpc gevonden te hebben