Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic do sep 20, 2012 12:40 pm
Yes! Ben er uit met muziek! Zalig Moet zeggen, tis de eerste keer dat alles zo goed lukt, met mn squeezebox stond alles veel meer door elkaar Nu dus niet Zoek ik op albums zie ik enkel de albums + compilatiealbums Zoek ik op artist vind ik alle artiesten uit albums en compilatiealbums + various Zoek ik op nummers vind ik ook alles en zoek ik op compilatie, vind ik enkel compilatie Was me voordien nooit gelukt met squeezebox
Sphinkx
Aantal berichten : 1642 Registratiedatum : 03-11-10 Leeftijd : 45
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic do sep 20, 2012 12:48 pm
Veel werk in gestoken zeker
Nu ga je eindelijk naar films/series/muziek kunnen kijken/luisteren ipv prutsen met instellingen en het renamen van tags en dergelijke...
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic do sep 20, 2012 1:02 pm
Valt eigenlijk wel mee, moest gewoon even zoeken hoe het allemaal in elkaar stak
Films/series en muziek staan nu inderdaad op orde Ik moet het enkel nog op mn htpc zetten want momenteel staat het op de desktop hierboven om zo alles te kunnen uitzoeken... Das mn testmachine he Mag er zoveel op prutsen gelijk ik wil
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic do sep 20, 2012 1:07 pm
Misschien interessant, add-ons die ik tot nu toe gebruik: Hou je vast
Aeon MQ4 skin Allinone script Xtra package voor aeon skin Traktr XBMC subtitles TheconcertDB (voor concerten) TVDB (voor series) Weather underground 0.1.11 Universal artist scraper Universal album scraper Artist Slideshow The Trailers Youtube (werkt nog niet 100%) TMDB (films)
Ga ik waarschijnlijk nog toevoegen: -Sets - Iets voor fotos - Last.fm scrobbler (tzelfde als traktr maar dan voor muziek :p) -zullen er nog wel zijn
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic do sep 20, 2012 6:54 pm
Damn dit rockt gewoon op tv! Je zou echt je tv aansteken om die art te zien, info over artiest enz Zalige skin!
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic do sep 20, 2012 7:19 pm
Youtube werkt ook. Man man zalig! Xbmc is gewoon super! Moest het al veel langer gedaan hebben , die dune buitengooien Interactiviteit is 300 keer beter....
Sphinkx
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic vr sep 21, 2012 6:28 am
Told you
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic vr sep 21, 2012 7:12 am
Ik heb nog iets interessants gevonden Heb je imdb bijna niet meer nodig..
Sphinkx
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic vr sep 21, 2012 7:13 am
Voor het scrappen?
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic vr sep 21, 2012 7:54 am
Metadata actors Geeft je info over acteurs/directors enz En welke films je van hen hebt en welke niet gewoon imdb info dus
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic vr sep 21, 2012 8:34 am
En metadata actors werkt! Super gewoon, hoef nu mn ipad niet meer te pakken :p
Wat is er nog gelukt? Hoofdmenu "Videos" toegevoegd Daaronder: Submenu "Trailers" -> The trailers addon Submenu "Demos" -> Bluray hsdd + losse trailers van die site die we hier vroeger besproken hebben Submenu "Homevideos" Submenu "Youtube"
Werkt perfect
To do: - Snelkoppeling "kids" - Lyrics addon - Artwork downloader addon - Artwork organizer addon - Sets addon - Fotos juist zetten en indelen en linken (my god zo'n werk) - Homvideos samenstellen (nog meer werk) en linken
Done !
Laatst aangepast door Stijn op vr sep 21, 2012 8:51 am; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic vr sep 21, 2012 8:45 am
LOL
Versta nu waarom hij geen muziek adde....verwachte na het toevoegen van een source weer zo'n nieuw venster waar je moet kiezen welke soort het is! Maar bij muziek gebeurt er niets...;gewoon rechtsklikken en 'Aan bibliotheek toevoegen' selecteren en dan begint hij te scrapen! Hij is nu bezig aan het scrapen...zal wel wat duren 1.6TB aan muziek!
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic vr sep 21, 2012 8:47 am
BuDDHa schreef:
LOL
Versta nu waarom hij geen muziek adde....verwachte na het toevoegen van een source weer zo'n nieuw venster waar je moet kiezen welke soort het is! Maar bij muziek gebeurt er niets...;gewoon rechtsklikken en 'Aan bibliotheek toevoegen' selecteren en dan begint hij te scrapen! Hij is nu bezig aan het scrapen...zal wel wat duren 1.6TB aan muziek!
Ja deuh Uiteraard moet je toevoegen aan bib, niet enkel locatie toevoegen hehe
Welke scrapers gebruik je? Die dat ik zei? Slideshow artist toegevoegd?
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic vr sep 21, 2012 9:14 am
ja heb die artist slideshow! Heb ook de extra pack maar bij weer geeft hij alleen vandaag weer! Geen weer voor de komende dagen! Icoontjes zijn leeg!
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic vr sep 21, 2012 9:16 am
BuDDHa schreef:
ja heb die artist slideshow! Heb ook de extra pack maar bij weer geeft hij alleen vandaag weer! Geen weer voor de komende dagen! Icoontjes zijn leeg!
Heb je de laatste weather underground? Want die aeon skin werkt enkel met de laatste Versie 0.1.11 Locatie vul je niet in, dan pakt hij automatisch je omgeving
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic vr sep 21, 2012 9:24 am
AHA
Nu werkt het maar met de extra pack zie ik toch geen bewegende icoontjes!
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic vr sep 21, 2012 9:38 am
BuDDHa schreef:
AHA
Nu werkt het maar met de extra pack zie ik toch geen bewegende icoontjes!
Daar zit ik nog niet Da komt nog wel wil eerst andere dingen doen p: ben bezig met artwork downloader en artwork organizeer :p downloaden lukt perfect organiseren niet lol
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic vr sep 21, 2012 9:39 am
Weet er trouwens iemand hoe je in films-> wall view Als je even blijft staan op een cover, krijg je tekst te zien, en 2 "kottekes" om artwork in te zien Hoe krijg ik daar art in?
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic za sep 22, 2012 8:33 am
Gevonden Ik gebruik nu ook Artwork downloader (aanrader!) Artwork organizer Sets addon
Die addons zijn super... Nu nog artwork voor cds..
Eigenlijk zijn al die dat ik gebruik aanraders lol
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic za sep 22, 2012 9:02 am
LOL
Gisteren heeft hij een halve dag aan mijn muziek gescraped en als ik dan het resultaat wil bekijken is er nergens fanart te bespeuren!
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic za sep 22, 2012 9:06 am
BuDDHa schreef:
LOL
Gisteren heeft hij een halve dag aan mijn muziek gescraped en als ik dan het resultaat wil bekijken is er nergens fanart te bespeuren!
Waar is nergens? Ik heb overal art... Ligt dus aan een instelling... Staan je beide scrapers ingesteld? Heb je bij artist slideshow ingesteld last.fm en htbackdrops te gebruiken.. Ook only 16:9 images... En bij notification text aanzetten
Heb je om bovenaan images te krijgen ingesteld multi-images te gebruiken? Toon es met een screenshot en ik zal je helpen... Moest ook even zoeken en nu doet hij alles automatisch en heb ik overal art, zelfs slideshows.. Super makkelijk
Ik veronderstel dat je tags perfect staan voor artiest, albumartiest, album, genre enz...
Laatst aangepast door Stijn op za sep 22, 2012 9:07 am; in totaal 1 keer bewerkt
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic za sep 22, 2012 9:07 am
Zojuist 3562 artwork gedownload lol
Sphinkx
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic zo sep 23, 2012 10:09 am
OK. Al mijn series staan nu in orde. Bij sommige series werd de episode list niet geladen omdat de files niet goed genummerd waren.
Ik heb juist nog problemen met een 2tal reeksen. Beide uit Scandinavie. The Killing en Bron/Broen. Hopelijk krijg ik dit nog opgelost...
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic zo sep 23, 2012 10:12 am
Der komt schot in de zaak! Films al goe? Kzal dan es kijken nr je trakt!
Sphinkx
Onderwerp: Re: Het Grote XBMC Topic zo sep 23, 2012 10:13 am
Waar moet je dat instellen van Trakt? Want dat heb ik nog niet gevonden..
Films moet ik nog bekijken. Eerst begonnen met series...