Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo maa 06, 2011 7:01 pm
After.life : Vrij verwarrende film.Denk dat ik hem niet echt helemaal begrijp en dus nog eens zal mogen bekijken. Actuers spelen wel goed. (en die Christina Ricci mag altijd bij mij in bed komen liggen,die heeft echt wel iets.....sexueel. )
Death race 2: Had beter Death race before death race 1 geheten.....bwa,gewoon actie filmke met vette ontploffingen.....brainloos naar kijken dus.(en niet echt veel verhaal van verwachten)
Legend of the guardians (the owls of ga'hoole) : niet echt een kinderfilmpje maar voor volwassenen is het verhaal dan weer te simpel....wel enorm mooi beeld met enorm veel detail en kleurschakeringen...
djaxx
Aantal berichten : 719 Registratiedatum : 04-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo maa 06, 2011 8:33 pm
Stijn schreef:
Alee jong ik vond hem goe zeker een 7 waard
Ik vond het vooral erg langdradig, dit kon makkelijk op 80 minuten verteld zijn en hoefde geen 2 uur gerokken te worden. Misschien had hij wel het nadeel dat hij na the next three days kwam op mijn watchlist
Stijn Admin
Aantal berichten : 6574 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? ma maa 07, 2011 7:17 am
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? ma maa 07, 2011 8:57 am
- Lesbian Vampire Killers: Had er van gehoopt dat het een film in de stijl van Rodriguez of Tarantino zou zijn, maar het had meer weg van een slechte 'scary movie-style' film gelijk 'Meet the Spartans' of dergelijke...
- Triangle: Niet veel van verwacht, maar bleek eigenlijk een zéér interessante film te zijn! Een aanrader voor mensen die het 'wtf hoe zit dit nu eigelijk ineen?!'- genre houden
- Vertige: Franse horror film, een kruising tussen een 'Wrong Turn' en 'The Descent'. Wist me toch te entertainen!
- Appaloosa: Ed Harris & Viggo Mortensen zijn schitterend als hardcore sheriff cowboy, maar ik vond Jeremy Irons wat zwak als de slechterik.. But then again: Den Jeremy is nooit m'n favoriet geweest...
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? ma maa 07, 2011 9:12 am
Aflevering 7 van Blood&sand, super serie!
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? wo maa 09, 2011 7:30 am
Gisterenavond Black Swan met het vrouwtje
Nielvm
Aantal berichten : 1074 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? wo maa 09, 2011 8:56 pm
Kaboom.
Vreemde film. Weet niet goed wat ik ervan moet denken...
djaxx
Aantal berichten : 719 Registratiedatum : 04-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? wo maa 09, 2011 9:57 pm
Nielvm schreef:
Due date
Nogal tegengevallen. 6/10
Vandaag ook gekeken, idd geen hoogvlieger maar toch nog enkele keren kunnen lachen.
Sphinkx
Aantal berichten : 1642 Registratiedatum : 03-11-10 Leeftijd : 45
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do maa 10, 2011 9:47 am
Zal hier precies nog eens paar films moeten checken. Zitten precies wel enkele interessante tussen. Is bij mij reeds al enkele weken geleden dat ik nog eens film heb bekeken
Uiteraard vooral omdat ik verlof heb gehad maar ook wat andere dingen moeten doen in verband met het verlof
Ook nog wat achterstand met de series en vermits dit meestal maar half uurke tot uurke is zet ik dit sneller op. Maar mijn achterstand is bijna ingehaald dus vanavond of vantweekend zal het er hopelijk eindelijk van komen
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do maa 10, 2011 10:21 am
Ik vond al dat jij zo stil was
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? vr maa 11, 2011 2:57 pm
Geen film/serie maar een concert: de bluray van rihanna
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo maa 13, 2011 12:15 am
Riverdance: live from beijing(blu ray muziek).......halfweg maar afgezet voldeed echt niet op gebied van beeldkwaliteit en geluid. Trouwens podium was veel te klein en tja....ze waren met veel te weinig mensen op het podium.
Jef Beck: Rock en roll party.(blu ray,muziek)
Tja....rock and roll baby....viel heel goed mee en heb geen spijt dat ik deze aangeschaft heb.
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo maa 13, 2011 7:23 am
SPLICE
Mager beestje....4/10.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? zo maa 13, 2011 7:34 am
Bolt, nog nooit gezien, WAUW wat een beeld !
9/10
Ook nog aflevering 8 blood &sand gezien erna
Sphinkx
Aantal berichten : 1642 Registratiedatum : 03-11-10 Leeftijd : 45
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? wo maa 16, 2011 7:37 am
Gisteren de BR van Back to the Future opgelegd.
Heel tevreden van de kwaliteit hiervan
Was trouwens al heel lang geleden dat ik die gezien had blijkbaar want wist al enkele dingen niet meer. Heb voor de eerste keer ook een soort van extra info opgezet tijdens de film. Dat beviel mij wel, ga ik zeker nog doen voor films dat ik al eens gezien heb.
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? wo maa 16, 2011 8:43 am
127 hours Toch wel wat verwachtingen bij deze. Beetje teleurgesteld na zien. Net iets te langdradig en enorm voorspelbaar einde. Toch nog een 7/10
Nielvm
Aantal berichten : 1074 Registratiedatum : 03-11-10
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? wo maa 16, 2011 3:17 pm
Stijn schreef:
Net iets te langdradig en enorm voorspelbaar einde. Toch nog een 7/10
Gebaseerd op waargebeurde feiten he. Konden moeilijk het einde anders maken...
Ikzelf gisterenavond hereafter gekeken
8/10
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? wo maa 16, 2011 6:58 pm
I know dat het op waargebeurde feiten is Here after staat ook nog op te zien lijst
Stijn Admin
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken? do maa 17, 2011 12:16 pm
Spartacus aflevering 9&10 Bère serie !
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?