Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dé Vlaamse plek voor uw HT en Filmkennis !
 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Om jullie beter te kunnen dienen is het forum verhuisd naar Home-theater.be Groeten en tot daar! De beheerder en mods.

 

 Welke film heb je zopas in je HT bekeken?

Ga naar beneden 
+20
sam
rakker
daxie
WernerP
xtian
Cuball
Chr1st0f
squeek
jvanhambelgium
eyn093
kristofb
Powerray
Sphinkx
skoebiedoe
Thomas Gabriel
BuDDHa
StefaanD
Nielvm
djaxx
Stijn
24 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40
AuteurBericht
skoebiedoe




Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 56
Woonplaats : Hoboken

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 Icon_minitimevr jul 27, 2012 11:01 am

Kaiten,human bomb war : tja,vond hem een beetje tegenvallen,film blijft te oppervlakkig,gebasseerd op een waargebeurt verhaal blijkbaar.
Gewoon als film zijnde viel hem mee maar verwacht geen bruisende actie...
Terug naar boven Ga naar beneden
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 Icon_minitimevr jul 27, 2012 2:51 pm

Stijn schreef:
Get the gringo
Verrassend leuk filmpje
7/10

Gisteren ook gekeken, vond het verhaal maar dunnetjes. Kon me niet echt bekoren. 5.5/10
Terug naar boven Ga naar beneden
Nielvm




Aantal berichten : 1074
Registratiedatum : 03-11-10

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 Icon_minitimeza jul 28, 2012 12:45 pm

Safe house. Leuke actiefilm met een ok verhaal. 7/10

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 Images?q=tbn:ANd9GcT1hKpON-KbGLG9zu3FHADGCKcUYqoHiU1ZLXcnQISCAStFpQdp1h4vPKHN
Terug naar boven Ga naar beneden
jvanhambelgium

jvanhambelgium


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 07-12-10

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 Icon_minitimeza jul 28, 2012 12:56 pm

Gisteren nog een oudje op de NAS gevonden : "The Warrior's Way" (2010)

http://www.imdb.com/title/tt1032751/


ROTslecht zal ik hem niet noemen, maar heel slechte CGI, zelfs tijdens vechtscene's (precies computergame)
Wel leuke effecten zodat m'n SVS weer wat aandacht kreeg ...

Meer als een 5.5/10 krijgt hij niet.

...joepie, weer enkele gigabytes vrij op de NAS (ik hou echt wel niet alle films bij...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nielvm




Aantal berichten : 1074
Registratiedatum : 03-11-10

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 Icon_minitimeza jul 28, 2012 12:58 pm

Ik ken het. De laatste tijd ben ik tevreden met een middelmatige film. Leuk om 1 keer te zien, maar daarna meteen verwijderen van de harde schijf. Voor mij zijn harde schijven nog te duur om er een bij te kopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 Icon_minitimeza jul 28, 2012 5:58 pm

Juist The Dark Knight Rises gaan kijken in Metropolis, sublieme film gewoon. Echt de moeite en word zeker demo materiaal voor de HT!
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 Icon_minitimeza jul 28, 2012 6:15 pm

djaxx schreef:
Juist The Dark Knight Rises gaan kijken in Metropolis, sublieme film gewoon. Echt de moeite en word zeker demo materiaal voor de HT!

Very Happy

Zelf gooi ik ook wel wat weg qua films. Zelfs complete series..
Ook terug wat mb vrij Smile en kan ik een nieuwe hdd nog even uitstellen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
skoebiedoe




Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 56
Woonplaats : Hoboken

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 Icon_minitimezo jul 29, 2012 6:13 am

Legendary amazons : typisch japanse vechtfilm maar dan met vrouwen,niet echt veel spektakel gevechten maar toch voldoende actie.
Wat mij wel opviel is dat het beeld voor een dvd te zijn enorm goed was.


Big miracle : filmke van en voor Greenpaece .
Goed familiefilmpke in de styl van Disney.Verhaal is blijkbaar gbasseert geweest op ware gebeurtenissen en dat zie je dan ook in de aftitteling.
Ook enkel op dvd blijkbaar .


Outland : Bwa,verhaal is niet echt origineel te noemen en je ziet dat de film al wat ouderdom heeft en daardoor zijn de effecten ook niet echt overdonderend.
Connery acteert wel op zijne bekende styl maar hij kan de film ook niet redden.
Terug naar boven Ga naar beneden
jvanhambelgium

jvanhambelgium


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 07-12-10

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 Icon_minitimezo jul 29, 2012 8:44 am

skoebiedoe schreef:
Big miracle : filmke van en voor Greenpaece .
Goed familiefilmpke in de styl van Disney.Verhaal is blijkbaar gbasseert geweest op ware gebeurtenissen en dat zie je dan ook in de aftitteling.
Ook enkel op dvd blijkbaar .


Yep, gisteren ook gezien. Ik vond het een leuke film. DVD ? Waarom heb ik hier dan een 1080-versie liggen (8GB). Is maar 11mbps maar toch een stuk beter als DVD-kwaliteit. Kan ook een ge-upscalede DVD zijn geweest ,maar het zag er toch goed uit zenne.

7.5/10


Verder gisteren nog de Noorse actiefilm "Headhunter" gezien. (Noors : Hodejegerne)
Echt wel goed vonden we allebei! Leuk verhaaltje, behoorlijk rauw geweld, grappig taal.
1 van de betere van de afgelopen weken precies.

Bij deze film, raar maar waar ging m'n SVS heftig te keer, zodat ook 1 van de ingemaakte kassen abnormaal begon te resoneren ! (volume op -17dB)
ik weet niet wat er op die DTS-track staat maar sommige scene's hadden zéér diepe ondertoon...bizar eigenlijk wat er zijn geen groteske ontploffingen, mega-ruimte schepen met grote motoren etc.

8/10

http://www.imdb.com/title/tt1614989/


8/10
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 Icon_minitimewo aug 01, 2012 1:24 pm

The muppets 2011
Net niet....
Muziek was helemaal ok maar net dat tikje humor ontbrak...
7/10
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
jvanhambelgium

jvanhambelgium


Aantal berichten : 400
Registratiedatum : 07-12-10

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 Icon_minitimewo aug 01, 2012 4:00 pm

Gisteren DVD'ke van "Groenten Uit Balen" opgezet. Best wel goed eigenlijk.
Picture-quality was ... tja ... DVD hé Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Nielvm




Aantal berichten : 1074
Registratiedatum : 03-11-10

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 Icon_minitimewo aug 01, 2012 9:10 pm

Thin red line

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 220px-The_Thin_Red_Line_Poster


Goede oorlogsfilm, mooie beelden en goede soundtrack. Leuke actiescènes, maar tussenin soms wat te saai voor mij.


6,5/10
Terug naar boven Ga naar beneden
Stijn
Admin
Stijn


Aantal berichten : 6574
Registratiedatum : 03-11-10

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 Icon_minitimevr aug 03, 2012 6:40 am

Haywire
Kon me nt pakken, half stopgezet 5/10
Terug naar boven Ga naar beneden
https://htff.actieforum.com
Sphinkx




Aantal berichten : 1642
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 45

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 Icon_minitimevr aug 03, 2012 6:54 am

Gisteren The Dark Knight Rises gezien in de bioscoop. Voor zo'n film ga ik nog eens naar de cinema ondanks de forse prijs van 9.5 voor een ticketje Evil or Very Mad


Prachtige afsluiting van een nog mooiere trilogie. Volgens mij de beste comic trilogie die er is. Geen opvallend personage zoals The Joker in de film. Dit bracht de vorige film naar een iets hoger niveau. Net zoals in de 2de film zijn er enkele foutjes. Die vind je het minste in de 1ste film imo. De film "start" iets sneller dan de 1ste en 2de film. Ook wel logisch want vele personages ken je al. Dus minder intro nodig. Catwoman is sexy, zoals het hoort. Batman is stoer en geeft nooit op. Zoals het dus ook hoort...

Samengevat: terug een topper van mijn favoriete regisseur Nolan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Sphinkx
djaxx




Aantal berichten : 719
Registratiedatum : 04-11-10

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 Icon_minitimevr aug 03, 2012 8:40 am

Stukje met da veld dat instort is toch ongelooflijk nice e.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sphinkx




Aantal berichten : 1642
Registratiedatum : 03-11-10
Leeftijd : 45

Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 Icon_minitimevr aug 03, 2012 9:26 am

Yep. Dat was de max.

Dat stukje kan leuk worden voor je HT installatie eens te testen. Razz

-------

https://htff.actieforum.com/viewtopic.forum?t=817
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Sphinkx
Gesponsorde inhoud





Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je zopas in je HT bekeken?   Welke film heb je zopas in je HT bekeken? - Pagina 40 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welke film heb je zopas in je HT bekeken?
Terug naar boven 
Pagina 40 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat is je favoriete genre van film?
» Welke film/serie is laatst bijgekomen in je collectie?
» Digitaliseren film collectie
» Welke film heb je op dvd gekocht?
» Hoe groot is je film / serie collectie?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Films en Series :: Bestaande films-
Ga naar: